lunes, 1 de febrero de 2016

Kirola

Kirolik egiten duzu? Kirol-saiorik ikusten duzu?
Egitekoa:
Kirola gustuko duzu? Kirolik egiten duzu? Eta ikusi? Gustura egiten duzun kirolaz
 edo ikusten duzunaz idatzi behar duzu. Zehatzago azaldu zein den zure gustuko kirola.
 Nola egiten duzun eta zergatik duzun gogoko.
Kirolik egiten ez baduzu, gustura ikusten duzun kirolaz hitz egin, noiz eta non ikusten duzun, zergatik duzun gogoko.
Kirolari gogokoren bat baduzu, esan nor den, nolakoa den eta zergatik miresten duzun.
Zure gustuko kirolarekin/kirol-talderen batekin edo kirolariren batekin lotutako
gertaeraren bat konta dezakezu.

68 comentarios:

  1. FUTBOLA

    Futbola taldekako kirol bat da, hamaikana jokalariko bi talderen artean baloi esferiko batekin jokatua.
    Jokorako lekua 45 eta 90 metro bitarteko zabalera eta 90 eta 120 metro bitarteko luzera duen belarrezko zelaia izaten da. Area bakoitzean hiru zutoinek osatutako ate bat egoten da. Zelaia bi zatitan banatzen da eta ateen aurrean bina area egoten dira: area txikiak atezaina inork oztopatu ezin duen gunea da, eta area handia atezainak baloia eskuaz jokatu dezakeena eta defentsak ari den taldeak egiten duen falta penalti bezala adierazten dena.
    Atezaina:Futbolean, atezaina aurrekariak golik ez sartzeko funtzioa duen jokalaria da, horretarako eskuez baliatu ahal delarik (beti bere area barruan aurkitzen bada). Oso posizio espezializatua da eta taldeetan arruntena atezain bakarra edukitzea izaten da. Bizkarrean izaten duen zenbaki ohikoena 1, 13 edo 25 izaten da.
    Atzelaria: taldearen jokalari atzeratuenak dira, hauek, kontrako taldea gola ez sartzearen funtzioa dute. Atzelarien dortsal ohikoenak 2tik 6ra izaten dira. Normalean, jokalri indartsuenak eta handienak atzelariak izaten dira eta ia beti futbol partidu bateko talde batek lau atzelariekin jolasten du, bi zentral eta bi lateral osotuta.
    Erdilaria: Erdilaria futbolean zelaiaren erdian jolasten duen pertsona da. Posiziorik ospetsuena da kirol honetan, hauek bai defentsa lanetan eta baita eraso lanetan murgiltzen direlako. Beste gauza batzuen artean, baloiak berreskuratzea, erasoetarako jokaldiak egitea edota baloiaren jabetza mantentzea da beraien lana.
    Euskal Herrian badaude erdilari ospetsu asko, ospetsuenak Xabi Alonso, Mikel Arteta eta Raul Garcia dira.
    Aurrekariak: Aurrelaria futbolean jokatzen duen jokalari bat da, eraso posizioetan ibiltzen delarik, hots, aurkariaren atetik hurbil, taldearen aldeko gol gehientsuenak eginez.
    Posizio hain aurreratu honekin defentsa lan gutxiago egiten du baina taldeko gol zenbateko handienak dakar.
    Bizkarreko zenbaki ohikoenak 7, 9 eta 11 izaten dira, eskuin hegalean, erdian edo ezker hegalean badabil.
    Munduko aurrelari ospetsuenak, Cristiano Ronaldo, Messi, ribery etb... dira.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Oinarri ona da, idazlana prestatzeko, baina ez da eginkizunetan eskatzen dena. Errrepikatu beharra dago, Julen.

      Eliminar
  2. Niri kirola guztazen zait baina NIk ez dut kirola egiten. Nik kirola ikusi dut. Nik kirolak egiten nahiago dut. NIk ez dut egin kirola baina saskibaloia egin gogoko dut.NIk saskibaloia telebistan ikusi dut eta noiznahi ikusi dut. Saskibaloia gogoko dut oso interesgarria eta dibertigarria delako.
    NIk gogokoren kirola saskibaloia da. Kirol hau handiko eta azkarrako kirol da. Nik saskibaloia miresten dut kirolo oso divertigarria eta konplikatuak delako. NIre gogoko kirol-talde new orleans pelicans da NBAren kirol-talde bat da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ez..kirola (II)
      egiten nahiago
      egin gogoko
      Nik gogokoren
      handiko eta azkarrako kirol
      divertigarria/ konplikatuak
      kirol-talde
      new orleans

      Eliminar
  3. FUTBOLA
    Nik praktikatu duten kirola futbola da. Futbola asko gustatzen zait eta Gazte Berriak kiroletan jolasten dut.
    Futbola taldekako kirol bat da, hamaikana jokalariko bi talderen artean baloi esferiko batekin jokatua. Munduko kirolik hedatuena da; eta diru gehien mugitzen duen kirola ere, saskibaloiarekin, 1 Formularekin eta golfarekin batera.
    Jokorako lekua 45 eta 90 metro bitarteko zabalera eta 90 eta 120 metro bitarteko luzera duen belarrezko zelaia izaten da. Area bakoitzean hiru zutoinek osatutako ate bat egoten da. Zelaia bi zatitan banatzen da eta ateen aurrean bina area egoten dira: area txikiak atezaina inork oztopatu ezin duen gunea da, eta area handia atezainak baloia eskuaz jokatu dezakeena eta defentsak ari den taldeak egiten duen falta penalti bezala adierazten dena.
    Euskal herriko taldeak dira: Bilboko Athletik, Donostiako Real Sociedad, Gasteizko Alaves eta Eibar. Niri gehien gustatzen zaizkidan kirolak Barça eta Real Sociedad dira, eta gehien gustatzen zaidan futbolaria Xavi Hernández da.
    Laura Palomeque Gil, 3.B

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. nik...duten...
      Gazte Berriak kiroletan
      kirolak
      Laura, ez duzu eginkizunetan eskatzen bete erabat bete. Printzipioz ez duzu azaldu behar nola jokatzen den, baizik eta zure esperientzia zein den azaldu, bai zelaikoa, bai sofakoa. 3. eta 4. paragrafoak soberan dira.
      .

      Eliminar
  4. Nik kirola gustazen zait eta kirola egiten naiz.Nik nahaigo dut kirola egiten. Nik saskibaloia egiten dut eta sabibaloia gogoko dut. Nik saskibalioa miresten dut. impactua kirola da. Saskibaloia oso divertigarria eta zahia dira. Nire gogoko kirol talde Orlando Magic da.NBA ren kiroltalde bat da

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik...zait
      egiten naiz
      nahiago...egiten
      impactua
      divertigarria/zahia
      kirol talde
      NBA ren kiroltalde bat da

      Eliminar
  5. Nik kirolak asko gustatzen zait, eta futbola asko gustatzen zait baina ez naiz taldeak jolasten. Futbola ikusi eta Formula 1 ikusi dut. Futbol zaintza futbolean jolastea atsegin dut. F.C Barcelona nire gogoko taldea da. Telebistan futbola ikusi dut. Futbolari buruz hitz egin gustatzen zait. Nire ustez, Barcelona munduko onen taldera da eta messi onen futbolaria da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik...zait
      ez naiz taldeak jolasten
      Futbola ikusi...ikusi dut
      Futbol zaintza
      hitz egin gustatu
      onen taldera
      messi onen futbolaria

      Eliminar
  6. Nire gustoko kirola triatloia dut. Eta ikusteko, hip-hopa da. Triatloian igeri egiten, bizikletz ibiltzen eta korrika egiten behar da. Asko gustatze dut triatloia kirol oso ederra delako.

    Nire beste gustoko kirola dantza(hip-hop) da. Nik gogokoren dantzako taldea "Cläss" da. Iruñaren hip-hop talde bat da. Hip-hop egiten ona sentitzen naiz.

    Iratxe Leoz Serrano

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. dut
      igeri egiten/ ibiltzen/ korrika egiten behar
      Asko gustatzen dut
      nik....da.
      Iruñaren
      Hip-hop egiten ona sentitzen naiz.

      Eliminar
  7. nik kirola asko guztatzen zait eta nire gustoko kirola dantza da. Dantzaren eskolan dantzatu naiz, ballet egiten zuen baina horain dantza-modernua egiten naiz. Dantza kirol ederra delako, divertigarria eta zaia da. nik gogokoren dantza taldea ``smooth´´ da.
    nire beste gustoko kkirola futbola da, baina ez naiz taldeak jolasten. nik gogokoren futbolan taldeak Osasuna da.

    ResponderEliminar
  8. Nik saskibaloia jolastu gustatzen zait. Baina nik ez dut kirol bat egiten. Txikitan nik karate egin nuen , oso dibertigarria dela, nire irakasle izena genaro da . Nik karate zazpi urte egin dut eta gero eskolan futbola jolastu gustatzen zitzaidan baina hamabi urterekin jolasteari utzi eta orain hamabost urterekin saskibaloia jolastu gustatzen zait.

    ResponderEliminar
  9. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  10. Niriri kirola gustatzen zait. Kirola egiten dut, saskibaloia baina nik ez dut ikusi. Kirola egiten gustatzen dut dibertigaria dela. Txikitan futobola jokatzea giztatu nuen , baina orain saskibaloia guztatzen zait. Txikitan futbola ikusi nuen orain, telebistan ezerrez ikusten dut. Saskibaloia gustatzen zait dibertigarria dela. Kirola honetan bost jokalari jokatu dira. Nik sakibaloiako taldean jokatuko dut. Nire taldean 12 pertxonak dira. 3 pibota, 2 egoak, 2 base, 3 ego-pibot, 3etzealdi. Astean iru aliz entenatuko gara. NIk Los Anjeles Lakers gutatzen zait Pau gasol jokatu den talde honetan.

    ResponderEliminar
  11. Niri kirola gustatzen zait. Kirola egiten dut, saskibaloia, baina nik ez dut ikusten. Kirola egitea gustatzen zait, dibertigarria delako. Txikitan futbolean jokatzea gustatzen zitzaidan , baina orain saskibaloia gustatzen zait. Txikitan futbola ikusten nuen, orain, telebistan ez dut ezer ikusten dut. Saskibaloia gustatzen zait dibertigarria delako. Kirola horretan bost jokalarik jokatzen dute. Nik saskibaloiko talde batean jokatzen dut. Nire taldean 12 pertxonak dira. 3 pibot, 2 hegalari, 2 base, 3 ego-pibot, 3etzealdi. Astean hiru aldiz entrenatzen dugu. NIri Los Angeles Lakers gustatzen zaizkit, Pau Gasolek jokatzen du talde horretan.
    ResponderEliminar

    ResponderEliminar
  12. Niri kirola gustatzen zait. Kirola egiten dut, saskibaloia, baina nik ez dut ikusten. Kirola egitea gustatzen zait, dibertigarria delako. Txikitan futbolean jokatzea gustatzen zitzaidan , baina orain saskibaloia gustatzen zait. Txikitan futbola ikusten nuen, orain, telebistan ez dut ezer ikusten dut. Saskibaloia gustatzen zait dibertigarria delako. Kirola horretan bost jokalarik jokatzen dute. Nik saskibaloiko talde batean jokatzen dut. Nire taldean 12 pertxonak dira. 3 pibot, 2 hegalari, 2 base, 3 ego-pibot, 3etzealdi. Astean hiru aldiz entrenatzen dugu. NIri Los Angeles Lakers gustatzen zaizkit, Pau Gasolek jokatzen du talde horretan.

    ResponderEliminar
  13. KIROLA:FUTBOLA

    Nik futbola gustuko dut. Nik gutbila jokatzen dut. Nik futbola, eskubaloia edo rugby ikusten dut.
    Nik telebistan osasunaren partiduak, eta champions leaguean ere bai.Nik
    Rotxapean jokatu dut. Nik atezaina naiz. Larumbatean edo igandean partidoa jokatu du.
    Real Madrileren, At Madrileren , Barcelonaren partidua ikusi ditut. Partidoak hauek gende asko ikusi dituzte.
    Milioiak pertsonaren ikusi futbola eta nik ere bai.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik futbola gustuko dut. Nik futbolean jokatzen dut. Nik futbola, eskubaloia eta rugby ikusten ditut telebistan.
      Eta Osasunaren partiduak eta Champions Leaguekoak ere bai.Nik
      Errotxapean jokatzen dut. Ni atezaina naiz. Larunbatean edo igandean partidoa jokatzen dut.
      Real Madrilen, At Madrilen eta Barcelonaren partidak ikusten ditut. Partiduhoriek jende askok ikusten ditu.
      Milioi pertsonak futbola ikusten dute, eta nik ere bai.

      Eliminar
  14. Kirolak dibertigarri da. Alai esperientza du. Nik asko kirolak egin dut. Patinaje, igeriketa, atletismoa, gimnastika, hockey... Nik kirol-saiorik ikusten dut. Partidoak, lehiaketak... Niri kirolak denak gustatzen zaizkit. Gaur zumba egiten dut. Nik kirolak denak ikusten ditut. Patinatzea, gustura egiten dut kirolaz. Lehen patinaje egin dut, eta asko gustatzen zait. Txantrean patinaje egin dut. Ama eta aita ere gustatzen zaizkit.
    Nire ahizpa gimnastika egin du. Txantrean gimnastika ere egin du. Nire ama, txikia zenean gimnastika ere egin du.
    Nire gimnastika, hockey eta futbola ikusi nahiago ditut. Atletico de madrid nire talde gogokoena da. Nik partidoak guztiak ikusi du.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kirolak dibertigarriak dira. Esperientza polita eta alaia da. Nik kirol asko egiten dut: patinaje, igeriketa, atletismoa, gimnasia erritmikoa, hockeya... Nik kirol-saioak ikusten ditut telebistan eta Interneten. Partidak, lehiaketak... Niri kirol guztiak gustatzen zaizkit. Gaur zumba egingo dut. Nik kirol guztiak ikusten ditut. Patinatzea, gustura egiten dut kirola. Lehen patinaje egiten nuen, eta asko gustatzen zitzaidan. Txantrean patinaje egin dut. Amari eta aitari ere gustatzen zaie.
      Nire ahizpak gimnasia egiten du. Txantrean gimnasia ere egiten du. Nire amak, txikia zenean, gimnasia ere egiten zuen.
      Ikusteko, gimnasia, hockey eta futbola nahiago ditut. Atletico de madrid nire talderik gogokoena da. Nik partidu guztiak ikusten ditut.

      Eliminar
  15. Nik normalean futbola egin dut. Futbola asko gustatzen zaizkit. Larunbatero eta igandero nik Osasuna ikusi dut.
    Kirolak asko gustatzen zaizkit. Nik futbola nahiago dut baina saskibaloia, eskubaloia eta txirrindularitza oso ona daude.
    Nik astelehenero, asteazkenero eta ostegunero Txantrean entrenatzen dut eta larunbatea batzuk partido bat jokatzen dut. Madrilen eta Barcelonaren partidoak ikusten ditut. Real Sociedad eta Athletic oso onak dira.
    Kirolak egitea oso garrantzitsua da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik normalean futbola egiten dut. Futbola asko gustatzen zait. Larunbatero eta igandero nik Osasuna ikusten dut.
      Kirolak asko gustatzen zaizkit. Nik futbola nahiago dut baina saskibaloia, eskubaloia eta txirrindularitza ere oso dibertigarriak dira.
      Nik astelehenero, asteazkenero eta ostegunero Txantrean entrenatzen dut eta larunbat batzuetan partida bat jokatzen dut. Madrilen eta Barcelonaren partidak ikusten ditut. Real Sociedad eta Athletic oso onak dira.
      Kirolak egitea oso garrantzitsua da.

      Eliminar
  16. KIROLA
    Niri kirola gustatzen zait, baino ez zaizkit gustatzen kirolak telebistan ikusi.
    Nik patinajea egiten dut, patinaje gogoko dut zure osasun hobetzen dela, lagunekin tarte ona pasatzen duzu, dibertigarria dela… eta gauzak asko gehiago.

    Patinajean gauza asko egiten dugu:
    Lehenengo beroketak (korrika egin, beroketako ariketak, abdominalak indartzeko ariketak…), gero patinak jarri dugu, jaialdia eguna tiempok hartuko dugu, seriek egingo dugu, errelebuak, teknikako ariketak…
    Hiru egun astean egiten dut patinajea, Txantrean taldean

    Nire gustuko kirol-talderen batekin eta kirolariren batekin biak oso ongi daude. Normalean patinaje kirol banakoa da, baino errelebuan ez.

    Oihane Corredor

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri kirola gustatzen zait, baina ez zait gustatzen kirolak telebistan ikustea.
      Nik patinajea egiten dut, patinajea gogoko dut zure osasuna hobetzen delako, lagunekin tarte ona pasatzen duzulako, dibertigarria delako, eta beste gauza asko ere baditu, baina ez ditut aipatuko.

      Patinajean gauza asko egiten dugu:
      Lehenengo beroketak (korrika egin, beroketako ariketak, abdominalak indartzeko ariketak…), gero patinak janzten ditugu, zenbait egunetan denborak hartzen ditugu, seriak egiten ditugu, eta errelebuak, teknikako ariketak ere bai.Normalean patinajea kirol banakoa da, baina errelebuetan ez.
      Astean hiru egunez egiten dut patinajea, Txantrea taldean.

      Nire gustuko kirol-taldea Osasuna da, ezagutzen ditudan jokalariek jokatzen dutelako. Kirolaririk gogokoena Etxaide da.

      Oihane Corredor

      Eliminar
  17. Kirola
    Nik futbola egiten dut, Gazte Berriak kiroletan jolasten dut.
    Futbola, eskubaloia, igeriketa, txirrindularitza eta badminton ikusi gustatzen zait.
    Txikitan, Judo egin nuen eta orain, udan entrenatzen dut bizikletarekin.
    Futbola maite dut, uste dut, nire gustuko kirola da.
    Nire gogokoren jokalaria Courtois edo Koke da. Biok Atletico de Madrid zen, baina orain Courtois ez, Chelsean jokatzen du. Koke Atletico jarraitu du eta oberena da!
    Asteartean eta Ostegunean entrenatzen dut eta Larunbatean partidu jolasten dut.
    Ahaleginak egin behar dira.Eta hobetu espero dut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kirola
      Nik futbola egiten dut, Gazte Berriak taldean jokatzen dut.
      Futbola, eskubaloia, igeriketa, txirrindularitza eta badmintona ikustea gustatzen zait.
      Txikitan, judo egin nuen eta orain, udan entrenatzen dut bizikletarekin.
      Futbola maite dut, uste dut, nire gustuko kirola delako.
      Nire jokalaririk gogokoenak Courtois edo Koke dira. Biok Atletico de Madrilen ziren, baina orain Courtois ez, Chelsean jokatzen du. Kokek Atleticon jarraitzen du eta hoberena da!
      Astearteetan eta ostegunetan entrenatzen dut eta larunbatetan partiduak jokatzen dut.
      Ahaleginak egin behar dira.Eta hobetzea espero dut

      Eliminar
    2. uste dudalako nire gustuko kirola dela.

      Eliminar
  18. Niri kirolak asko gustatzen zaizkit.Nire ustez kirola egitea oso importantea da. Egin duten pertsonak oso osasuntsuak dira. Kirola oso ona da gorputzentzat.

    Telebistan normalean futbola eta saskibalioa agerzen dira. Kirol hauek oso ospetsuak dira baina futbola erregea da. Nik etxean futbola ikusten dut nire aita eta nire arreba gustatzen zaie eta.

    Nik gimnasia egiten dut txikitatik. Nik uste dut oso polita eta dibertigarria dela. Baina batzuetan gogorra da, ordu asko entrenatu behar dudalako. Kirol hau telebistan gutxi agertzen da. Baina agertu badu ikusten dut.

    Orain kirol asko daude praktikatzeko: esku-pilota, korrika egin, tenis… kalean edo barruan, bakarrik edo lagunekin….. Denak desberdinak dira baina komunean gauza bat daukate: ona da zuretzat. Kirolak praktikatu behar dugu!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri kirolak asko gustatzen zaizkit.Nire ustez kirola egitea oso importantea da. Egin duten pertsonak oso osasuntsuak dira. Kirola oso ona da gorputzARentzat.

      Telebistan normalean futbola eta saskibalioa agerzen dira. Kirol hORIek oso ospetsuak dira baina futbola erregea da. Nik etxean futbola ikusten dut nire aitaRI eta nire ANAIARI gustatzen zaie eta.

      Nik gimnasia egiten dut txikitatik. Nik uste dut oso polita eta dibertigarria dela. Baina batzuetan gogorra da, ordu asko entrenatu behar dudalako. Kirol hau telebistan gutxi agertzen da. Baina agertZEN BADA, ikusten dut.

      Orain kirol asko daude praktikatzeko: esku-pilota, korrika egin, tenis… kalean edo barruan, bakarrik edo lagunekin….. Denak desberdinak dira baina komunean gauza bat daukate: ona da zuretzat. Kirolak praktikatu behar dITugu!!!!

      Eliminar
  19. Asko gustatzen zait kirola egitea eta ikustea. Patinajea egin dut Txantreako taldean. Kirol hau egiten dut txikitatik eta oso dibertigarria eta gogorra da.

    Nire gustuko kirola patinajea da, baina korrika egitea, txirrindularitza eta eskubaloia asko gustatzen zaizkit ere.

    Patinajea egiten dut astelehenero, azteazkenero eta ostegunero, baina larunbata batzuk Ezkaba mendira joaten naiz txirrindulaz nire talderakin. Larunbatean edo igandean futbola ikusten dut nire ahizparekin eta nire lehengusuekin. Patinajea gustatzen zait, dibertigarria delako eta txapelketak egitea gustatzen zaidalako. Nire gogokoren kirolariak Patxi Peula eta Linda Rossi dira. Miresten dut, munduko txapeldunak direlako.

    Kirola osasugarria da. Kirola egiten duten pertsonak eaten du, oso diberigarria eta ona dela.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Asko gustatzen zait kirola egitea eta ikustea. Patinajea egiten dut Txantreako taldean. Kirol hori egiten dut txikitatik eta oso dibertigarria eta gogorra da.

      Nire gustuko kirola patinajea da, baina korrika egitea, txirrindularitza eta eskubaloia ere asko gustatzen zaizkit.

      Patinajea egiten dut astelehenero, azteazkenero eta ostegunero, baina larunbat batzuetan Ezkaba mendira joaten naiz txirrindulaz nire talderakin. Larunbatean edo igandean futbola ikusten dut nire ahizparekin eta nire lehengusuekin. Patinajea gustatzen zait, dibertigarria delako eta txapelketak egitea gustatzen zaidalako. Nire kirolaririk gogokoenak Patxi Peula eta Linda Rossi dira. Miresten ditut, munduko txapeldunak direlako.

      Kirola osasugarria da. Kirola egiten duten pertsonek esaten dute oso diberigarria eta ona dela.

      Eliminar
  20. Nik kirola gustuko dut eta ikustea ere. Bai, nik futbola egiten dut. Defentsa naiz eta Osasunan jolasten dut, astelehenetan, asteazkenetan, ostegunetan eta ostiraletan entrenatzen dut eta asteburuetan partiduak jolasten ditut Sadarrean jolasten duten bakoitzean ikustera joaten naiz. Saskilbaloia ere telebistan ikusten dut . Gorputz heziketan saskibloian jolasten dugu.
    Raphael Varane da nire gogokoen jokalaria. Nire postuan jolasten du eta oso ona da. Real Madrid gustatzen zait. Kirola egitea dibertigarria eta osasungarria da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik kirola gustuko dut eta ikustea ere bai. Bai, nik futbola egiten dut. Defentsa naiz eta Osasunan jokatzen dut, astelehenetan, asteazkenetan, ostegunetan eta ostiraletan entrenatzen dut eta asteburuetan partiduak jolasten ditut Sadarren jolasten dudan bakoitzean ikustera joaten naiz. Saskilbaloia ere telebistan ikusten dut . Gorputz-heziketan saskibloian jolasten dugu.
      Raphael Varane da nire gogokoen jokalaria. Nire postuan jolasten du eta oso ona da. Real Madrid gustatzen zait. Kirola egitea dibertigarria eta osasungarria da.

      Eliminar
    2. Sadarren jokatzen duten bakoitzean,

      Eliminar
  21. Niri kirolak gustatzen zaizkit, baino ez guztiak. Adibidez, futbola edo ezkubaloia ez gustatetzen, asko korrika egin behar dutalako. Nahiz eta igeriketa asko gustatzen zait, nik egan egitean dutalako. Kirolak telebistan ikustea ere ez zait gustatzen, bakarrik batzuetan futbola. Nire kirolari gogokoena Mireia Belmonte da, igerilaririk onena delako.

    MAIALEN HERRERO

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri kirolak gustatzen zaizkit, baino ez guztiak. Adibidez, futbola edo eSkubaloia ez ZAIZKIT gustatetzen, korrika ASKO egin behar duDalako. Nahiz eta igeriketa asko gustatATU, nik Hegan egiN NAHI DUT. Kirolak telebistan ikustea ere ez zait gustatzen, bakarrik batzuetan futbola. Nire kirolariRIK gogokoena Mireia Belmonte da, igerilaririk onena delako.

      Eliminar
  22. Txikia nintzenean kirola asko gustatzen zitzaidan eta asko praktikatzen nuen. Orain, ez daukat betarik kirola praktikatzeko, baina oraindik gustatzen zait.

    Lehen, irristaketa egiten nuen, baina ez nuen denbora asko, orduan, utzi izan behar nuen.
    Nire kirolik gogokoena irristaketa artistikoa da. Kirol hori ikastea gustatuko litzaidake. Dantza betidanik gustatu izan zait eta irristaketa, beraz, irristaketa artistikoa nire kirolik perfektoena da, horregatik gustatzen zait.

    Telebistan es dute kirol hori jartzen, interneten ikusi behar dut, eta batzuetan ez dit grazia asko ematen.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Txikia nintzenean, kirola asko gustatzen zitzaidan eta asko praktikatzen nuen. Orain, ez daukat betarik kirola praktikatzeko, baina oraindik gustatzen zait.

      Lehen, irristaketa egiten nuen, baina ez nuen denbora asko, orduan, utzi izan behar nuen.
      Nire kirolik gogokoena irristaketa artistikoa da. Kirol hori ikastea gustatuko litzaidake. Dantza betidanik gustatu izan zait eta irristaketa, beraz, irristaketa artistikoa nire kirolik perfektoena da, horregatik gustatzen zait.

      Telebistan EZ dute kirol hori EMATEN, ETA HORREGATIK interneten ikusi behar dut, eta batzuetan ez dit grazia asko ematen.

      Eliminar
  23. Niri kirola gustatzen zait. Baina nik ez dut kirolik egiten. Txikitan taekondow egiten nuen, 7 urtez taekondow egiten nuen eta gero, 10 urte nituenean desapuntatu nintzen. Nik uste dut dibertigarria dela. Orain, futbola telebistan ikusteko gustatzen zait. Barcelona edo Madrila taldea gustatzen zait.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri kirola gustatzen zait. Baina nik ez dut kirolik egiten. Txikitan taekondOA egiten nuen, 7 urtez taekondOA egiten nuen eta gero, 10 urte nituenean desapuntatu nintzen. Nik uste dut dibertigarria dela. Orain, futbola telebistan ikusTEA gustatzen zait. Barcelona edo Madril taldeEAK gustatzen zaiZKIt.

      Eliminar
  24. Niri kirola gustatzen zait. Baina nik ez dut kirolik egiten. Txikitan taekondow egiten nuen, 7 urtez taekondow egiten nuen eta gero, 10 urte nituenean desapuntatu nintzen. Nik uste dut dibertigarria dela. Orain, futbola telebistan ikusTEA gustatzen zait. Barcelona edo Madrila taldeaK gustatzen zaiZKIt.

    ResponderEliminar
  25. kaixo, kirola es gustatzen zaion pertsona naiz,baina aukeratu behar izango balu deportatzea gustatzen zait baina futbola
    eta gutxiago serioa oso kirol aspergarria den saskibaloia

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. kaixo, kirola gustatzen EZ zaion pertsona naiz,baina aukeratu behar BADUT, futbola AUKERATUKO DUT. SASKIBALOIA ERE GUSTATZEN ZAIT, BAINA serioaGOA ETA aspergarriaGOA DA.

      Eliminar
  26. Nik kirolak ez zait gustatzen. Nik ez dut kirol asko egin. Nik futbola eta patinajea artistikoa ikusten ditut telebistan. Nik futbola eta gimanasia eritmikoa gustatzen zait,baina ez zait gustatzen kompetizioak egin. Duela lau urte patinaje eta gimnasia eritmikoa egiten zitzaidan , Gazte Berrian. Nire familiari asko guztatzen zaie. Nire neba futbola egin du, Gazte Berrian. Nire ama Zumba, eta aita txirrindularintxa egin du.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. NIRI kirolak ez zaiZKIt gustatzen. Nik ez dut kirol asko egin. Nik futbola eta patinaje artistikoa ikusten ditut telebistan. NIRI futbola eta gimanasia eRritmikoa gustatzen zaiZKIt,baina ez zait gustatzen TXAPELKETAk egiTEA. Duela lau urte patinaje eta gimnasia eritmikoa egiten EGITEN NITUEN , Gazte Berrian. Nire familiari asko guztatzen zaiO. Nire nebaK futbola egiTEN du, Gazte Berrian. Nire amaK Zumba, eta aitaK txirrindulariTZA egin du ( ETA AITA BIZIKLETAZ IBILTZEN DA).

      Eliminar
  27. Niri es kirola gustatzen zait. Txikitan dantza egiten nuen, 5 urtez dantza egiten nuen eta gero, 6 urte nituenean desapuntatu nintzen. Baina 8 urterekin hasi nuen flamenkoz, nik gustatzen zait. Nik ez dut kirola telebistan ikusten. Madrila taldea gustatzen zait.

    ResponderEliminar
  28. Niri eZ ZAIT kirola gustatzen Txikitan dantza egiten nuen, 5 urte NITUENEAN, dantza egiten nuen eta gero, 6 urte nituenean desapuntatu nintzen. Baina 8 urterekin hasi NINTZEn flamenkoA EGITEN, niRI gustatzen zait. Nik ez dut kirola telebistan ikusten. Madril taldea gustatzen zait.

    ResponderEliminar
  29. Niri kirolak asko gustatxen zait. Niri futbola egiten du. Real Madril taldea asko gustatxen zait. Real madril partida ikusten naiz eta Cristiano Ronaldo da nire gustukoen jokalaria.

    ResponderEliminar
  30. Niri kirolak asko gustatZen zaiZKIT, OSO PERTSONA LEHIAKORRA NAIZELAKO. NiK futbolEAN JOKATZEN duT. NIK JOKATZEN DUDAN TALDEAN URBANEN SEMEAK ERE JOKATZEN DU. Real Madril taldea asko gustatZen zait. nIRE AITAK ESATEN DIT bARçA REAL MADRIL BAINO HOBEA DELA. NIK USTE DUT REAL MADRIL HOBEA DELA. Real Madril partidaK ikustEn DITUT eta Cristiano Ronaldo da nire JOKALARIRIK gustukoenA.
    ResponderEliminar

    ResponderEliminar
  31. Niri ez zait kirola gustatzen eta kirola egitea ere ez. Kirola ikustea ez zait gustatzen zergartik aspertzen dit.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri ez zait kirola gustatzen eta kirola egitea ere ez. Kirola ikustea ez zait gustatzen, ZEREN aspertzen NAUEN.

      MOTZEGIA, EGINKIZUNA EZ DUZU BETE.

      Eliminar
  32. Nik kirolak asko gustatzen zait, eta futbola asko gustatzen zait baina ez naiz taldeak jolasten. Futbola ikusi eta Formula 1 ikusi dut. Futbol zaintza futbolean jolastea atsegin dut. F.C Barcelona nire gogoko taldea da. Telebistan futbola ikusi dut. Futbolari buruz hitz egin gustatzen zait. Nire ustez, Barcelona munduko onen taldera da eta messi onen futbolaria da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. NiRI kirolak asko gustatzen zaiZKIt, eta futbola asko gustatzen zait baina ez DUT talde BATEAN joKATZen. Futbola ETA Formula 1 ikusTEN dITut. ATSENALDIETAN futbolean jolastea atsegin dut. F.C Barcelona nire gogoko taldea da. Telebistan futbola ikusTEN dut. Futbolari buruz hitz egiTEA gustatzen zait. Nire ustez, Barcelona munduko TALDERIK ONENA da eta MessifutbolariRIK ONENa da.

      Eliminar
  33. Niri kirolak asko gustatzen zaizkit, saskibaloia asko gustatzen zait eta talde batean jokatzen dut. Asteartean eta Ostegunean entrenatzen dut, eta Larunbatean partidu jokatzen dut.
    Patinajea asko gustazen zait ere.
    Telebistan ez dut kirola ikusten.
    Niri Osasuna eta Barcelona talderik gustatzen zaizkit.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri kirolak asko gustatzen zaizkit, saskibaloia asko gustatzen zait eta talde batean jokatzen dut. AstearteETan eta OsteguneTan entrenatzen dut, eta LarunbateTan partidA jokatzen dut.
      Patinajea ERE asko gustazen zait.
      Telebistan ez dut kirolIK ikusten.
      Niri Osasuna eta Barcelona taldeAK gustatzen zaizkit.

      Eliminar
  34. Niri kirolak ez zaizkit gustatzen. Nik ez dut kirol asko egin. Nik futbola eta patinaje artistikoa ikusten ditut telebistan. Niri futbola eta gimanasia erritmikoa gustatzen zaizkit,baina ez zait gustatzen txapelketak egitea. Duela lau urte patinaje eta gimnasia eritmikoa egiten egiten nituen, Gazte Berrian. Nire familiari asko guztatzen zaio. Nire nebak futbola egituko du, Gazte Berrian. Nire ama Zumba, eta aita txirrindularitza egin du.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri kirolak ez zaizkit gustatzen. Nik ez dut kirol asko egin. Nik futbola eta patinaje artistikoa ikusten ditut telebistan. Niri futbola eta gimanasia erritmikoa gustatzen zaizkit,baina ez zait gustatzen txapelketak egitea. Duela lau urte patinaje eta gimnasia erRitmikoa EGITEN nituen, Gazte Berrian. Nire familiari asko guztatzen zaio. Nire nebak futbola egiNGO du, Gazte Berrian. Nire amaK Zumba EGITEN DU, eta aitaK txirrindularitza egin du.

      Eliminar
  35. Nik kirola gustatzen naiz. Baino ez dut kirola egin, futbola gustatzen zait baina lagunekin. Eta dantzatzen gustatzen ere baina ez dut praktikatzen.Ni, nire lagunekin dantzatzen asko egiteko. Ni saskibaloia ez dut gustatzen baina egun bat jolasten naiz.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. NiRI kirola gustatzen ZAIT. Baino/BAINA ez dut kirola egiTEn, futbola gustatzen zait baina lagunekin. Eta dantzatzEA ERE gustatzEN ZAIT, baina ez dut praktikatzen.NiKI nire lagunekin ASKOTAN dantza egiteN DUGU. NiRI saskibaloia ez ZAIT gustatzen, baina ASTEAN BEHIN jolasten naiz.

      Eliminar
  36. Ni Julen Rivas Parra naiz eta kirola egiten du.Niri kirolak asko gustatzen zaizkit. Nik futbol alderdiak ikusten ditut eta futbola paraktiatzen dut. Niri futbola asko gustatzen zaizkit zeren oso dibertigarria da eta nire lagunekin jolasten naiz. Nire gogoko talde F.C.Barcelona da eta ez dut Real Madrid paraitzen.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Julen Rivas Parra naiz eta kirola egiten duT.Niri kirolak asko gustatzen zaizkit. Nik futbol alderdiak/PARTIDAK ikusten ditut eta futbolEAN paraktiatzen dut/ARITZEN NAIZ. Niri futbola asko gustatzen zaizkit/ZAIT, zeren oso dibertigarria da eta nire lagunekin jolasten naiz/JOKATZEN DUT. Nire gogoko taldeA F.C.Barcelona da eta ez dut Real Madrid paraitzen/GUSTUKO.

      Eliminar
  37. Nik kirola gustatxen naiz.Ni eta nire lagugunekin futbola jolasten naiz.Nire gogoko talde real madrid da.futbol zelaiara joiaten gara futbola jolasteko.kirola gustazen zaizkit.Nik eta nire anahia saskibalohia jokatxen gara.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. NiRI kirola gustatZen naiz/ZAIT. Nire laguNEkin futbolEAN jolasten naiz.Nire gogoko taldeA real madrid da.futbol zelaiara joAten gara futbolEAN jolasteRA.kirola gustazen zaizkit/ZAIT. Nire anAIAK ETA BIOK saskibaloiaN jokatZen DUGU.

      Eliminar
  38. KAIXO.
    Kirolak dibertigarriak da. Esperientza polita eta alaia da, zeren ni oso gauzak jokatzen dut. Ni kirolak denak oso gustatzen zaizkit. Nik orain kirola egin dut, padel egiten dut. Padel Navarrean ni egin padel du. Nire ama eta aita oso gustatzen zaizkit. Nire ahizpak futbola egiten du. Ansoaien, Gazte Berriak futbola egiten du. Nire aita, txikietan futbola ere egiten zuen. Nik kirolak ikusten ditu, telebistan eta interneten. Ni telebistan ikusiko futbolean, beti Real Madrid ikusiko dut. Agur.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. KAIXO.
      Kirolak dibertigarriak da. Esperientza polita eta alaia da, zeren niK gauza ASKOTAN jokatzen dut. NiRI kirol GUZTIAK ASKO gustatzen zaizkit. Nik orain kirola egiTEn dut, padelA egiten dut. Padel Navarrean niK egiTEn DUT padelA. Nire amaRI eta aitaRI ASKO gustatzen zaiE. Nire ahizpak futbola egiten du. AnsoTainEN, Gazte Berriak futbol-TALDEAaN egiten du. Nire aitaK ERE txikiTAn futbola egiten zuen. Nik kirolak ikusten dituT, telebistan eta interneten. NiK telebistan FUTBOLA IKUSI BEHAR BADUT, beti Real Madrid ikusTEN dut. Agur.

      Eliminar