domingo, 30 de noviembre de 2014

Lekurik ederrena





Zein da oporretara joateko lekurik ederrena?

Ikasle hori!

Euskaltegietako ikasleak harremanetan jartzeko eta zuen esperientziak trukatzeko web
orria jarri dugu martxan. orria
Parte hartzeko, zure esperientzia kontatu behar duzu eta, zure ustez, oporrak pasatzeko
lekurik ederrena zein den azaldu behar diguzu.
Puntu hauek erabil ditzakezu zure mezuan:
■ Non dago, nolakoa da lekua, nolakoa da jendea…?
■ Noiz izan zinen/joaten zara?
Norekin joaten zara? Zer egiten duzu han?
■ Zergatik da leku ederra? Zer du?
■ Leku horretan zuri gertatutako pasadizoren bat kontatu…


Zure lanaren zain gaude!!!

48 comentarios:

  1. Nire ustez oporretara joateko lekurik ederrena nire herria da. Nire herria Santo Tomé da, eta Jaenen dago. Leku hori oso txikia da, baina erosoa. Normaletan, nire ama, aita eta ahizparekin joaten naiz. Etxe handi bat daukagu honetan, bi pisorekin. Nire amak dio etxe hori nire aitonak egin zuela. Gure herriko etxe polit-polita da, Antsoainen daukagun etxea polita baino gehiago. Harriz egina dago, horregatik asko gustatzen zait etxe hori.
    Santo Toméseko jendea oso jatorra eta langilea da, haiek nahiago dute lan egitea lo egitea baino.
    Uda batzuk joaten gara Santo Tomera, batzuetan nire amonarekin ere.
    Han futbola jolasten dut nire lengusuarekin. Igerilekura joaten naiz ere. Igerilekua asko gustatzen zait igeri egin ahal dut eta. Egun batean nire lengusua ahogadilla bat egin zuen niri, eta minutu bat geratu nintzen uraren behean.
    Horregatik asko gustatzen zait nire herrira joatea.

    Laura Palomeque, 3.B

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Normaletan
      honetan
      bi pisorekin
      Antsoainen daukagun etxea polita baino gehiago
      nahiago dute lan egitea lo egitea baion
      uda batzuk joaten gara
      ere
      futbola jolasten
      lengusuarekin
      joaten naiz ere
      zait igeri
      lengusua
      ahogadilla
      egin zuen
      minutu bat geratu
      uraren behean

      Eliminar
    2. LEKURIK EDERRENA

      Santo Tomé
      Nire ustez, oporretara joateko lekurik ederrena nire herria da. Nire herria Santo Tomé da, eta Jaenen dago, Cazorla mendikatearen ondoan. Leku hori oso txikia da, baina bizitzeko, lasaia eta erosoa.
      Normalean, nire ama, aita eta ahizparekin joaten naiz. Zenbait udatan gure amonarekin ere joaten gara Santo Tomera.
      Etxe handi bat daukagu han, bi maila dituena. Nire amak dio etxe hori gure aitonak egin zuela. Herriko etxeen itxura duen etxe polit-polita da, Antsoainen daukagun etxea baino politagoa dena. Harriz egina dago, horregatik asko gustatzen zait etxe hori.
      Santo Toméseko jendea oso jatorra eta langilea da; haiek nahiago dute lan egin lo egin baino. Guk adiskide asko dauzkagu.
      Han futbolean jolasten dut nire lehengusuarekin. Igerilekura ere joaten naiz. Igerilekua asko gustatzen zait, igeri egin ahal dut eta. Egun batean, nire lehengusuak ahogadilla bat egin zidan niri, eta minutu batez geratu nintzen ur azpian.
      Horregatik asko gustatzen zait nire herrira joatea.


      Laura Palomeque, 3.B

      Eliminar
  2. Nik uste dut Cambrils lekurik ederrena da. Cambrils. Herri hau Salou ondoren dago. Cambrils Antsoainen bzala da handiagoa. Nik nire familiarekin joaten naiz. Cambrilsen etxe bat daukagu. Handia da eta hormak horiak dira. Cambrilsen jendea katalanez hitz egiten du. Katalanek jendea oso-oso alaia dira. Lekurik hau hondartza bat dauka donostiaren bezala, baina itsasoaren ura ederena da. Arainak kolore ako dituela.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. uste dut(...) ederrena da.
      Salou ondoren
      Cambrils Antsoainen bzala da handiagoa.
      nik(...) joaten naiz
      jendea(...) hitz egiten du.
      Katalenek jendea oso-oso alaia dira.
      Lekurik hau
      Donostiaren bezala,
      ederena
      kolore ako dituela.

      Eliminar
    2. kaixo juantxo zer moduz udan?

      Nik uste dut Cambrils lekurik ederrena dela. Herri hau Salou hondoren dago. Tarragonako kostaldean dago. Cambrils Antsoain baino handiagoa da. Alde zaharra eta alde berria du. Alde berrian Udaletxea dago. Nik nire familiarekin joaten naiz. Cambrilsen etxe bat daukagu. Handia da eta etxeako hormak oso politak dira argaskiarekin. Cambriseko jendea katalanes hiz egiten du. Cambrilsen zona wi-fi asko dauka eta dendak ere bai. Trena geltokia eta bus geltokia dute. Arrantza-portua eta kirol-portu bat dute. Txirindulako bide luze bat dauka 5 km luzatu da, gutxi gora behera Nire asmoa, jendea oso-oso alaiak dira. Leku hau hondartza bat dauka Donostiarik bezala, baina Cambriseko itsas ura Donostiako itsas ura baino ederragoa da. Nik Mediteraniako ura gogoko dut. Cambrilseko klimatología aldatasuna da egun bat eguzkia eta beste egun odeiak. Neguan 5-12 gradu egiten du eta udan 20-30 gradu egiten du. Cambrilseko jaiak ekainan dira. Erraldoiak ateratzen du eta sardanak dantzatzen du. Gauan sua artifizialak tiratu dira eta plazan dantazatzeko musika egiten dira.

      Eliminar
  3. Nire ustez oporretara joateko lekurik ederrena nire herria da. Nire herria La Mancha da eta Jaenen ondoan dago. La Mancha handia eta erosoa da. Normalean nire aita, ama, anaia ,aitona eta amonarekin joaten naiz. Gure etxea oso-oso handia da, etxeak bi pisu dauzka. Harriz egina dago.

    La Manchako jendea oso jatorra baina alferra da, haiek nahiago dute lo egin lan egin baino.. Han ni igerilekua joaten naiz eta parkea joaten naiz. Nik eguna igerilekuan pasatzen dut. Egun batean, txakur bat sartu zinen igerilekura eta nik susto handi hartu nuen.
    Horregatik asko gustatzen zait nire herrira joatea.

    ResponderEliminar
  4. Nire ustez, Peralta oporretara joateko lekurik ederrena da. Peralta Nafarroan dago, Funesen alboan dago. Peralta ez da oso andia baina jende asko bizi dira.
    Normalean, nire lagunekin familia joaten naiz bere etxean. Bere etxea pisu handia da, balkoi leku asko dauka.

    Peraltako jendeak osos alaitasunak eta herritasunak dira. Peraltan, egun osoan pasatzen dut igerilekuetan eta kalean nire kuadrillarekin. Egun batean nire laguna niri arroparekin bota nuen Ibadan.
    Asko gustatzen Peralta eta bere jendea. Maitasun nago Peraltarekin.

    Iratxe Leoz-3ºB

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. andia
      jende asko...dira
      Normalean, nire lagunekin familia joaten naiz bere etxean.
      Bere etxea pisu handia da, balkoi leku asko dauka
      Peraltako jendeak osos alaitasunak eta herritasunak dira.
      niri bota nuen
      maitasun nago

      Eliminar
  5. Nire ustez, oporretara joateko lekurik ederrena La Pineda da. La Pineda Tarragonaren ondoan dago. La Pineda handia da eta jende asko dauzka oporretan. Udan, La Pineda joan dut, nire lagunak eta nire familiarekin. Jende alaia eta amultsua dira.

    La Pinedan, igeri egiten itsasoan oso freskagarria da.
    Egu batean nire laguna gonbidatu niri Port Aventura joan eta oso dibertigarria zen.
    La Pineda asko gustatzen zait. La Pinedan, gauza asko daude




    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jende asko dauzka
      la Pineda joan dut
      nire lagunak eta nire familiarekin
      La Pinedan, igeri egiten itsasoan oso freskagarria da.
      egu
      gonbidatu niri
      dibertigarria zen

      Eliminar
  6. Nire ustez oporretako lekurik ederrena Camarles da. CAmarles tarragonaren ondoan dago. Camarles txikia eta isila da. Udan Camarles joan naiz nire faimiliarekin. Jende divertigarria eta alai dira. Camarles igerilukura joaten oso merkea da. camarles asko gustatzen zait, baina ez dut gaizurik asko egiten

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Camarles joan
      joan
      divertigarria eta alai dira
      Camarles igerilukura joaten oso merkea da
      gaizurik asko

      Eliminar
  7. Nire ustez oporretara joateko lekurik ederrena Leitza da. Leitza Nafarroako iparraldean dago, mendian. Leitzak biodibersitate asko du. Leitza, Iruña baino txikiagoa da, eta Ansoain bezain handia da. Han, etxe handi-handiak daude, eta gehienetan, harriz eginda daude. Leitzako jendea, gehienetan, Euskara hitz egiten du. Leitzako jendea, jatorra eta dibertigarria da. Han, frontoietan edo futbol zelaian, beti dago jendea, Leitzako jendea oso kirolaria da.

    Leitza, leku ederra da, mendiak asko daudelako eta klima asko gustatzen duelako, ere bai. Egun batean, futbol jokoa ikusten ari nintzen nire aitarekin, eta jokalari bat, patada bat ematen zinen baloietara eta nire aitako aurpegian ematen zinen.

    Eneko Almagro, 3 B

    ResponderEliminar
  8. Nire ustez,
    Antsoain
    eta gehienak
    Leitzako jendek
    euskara
    jendea jatorra
    beti egoten da
    kirolzalea
    mendi asko
    hango klima ere asko gustatzen zaidalako
    futbol-partida bat
    jokalari batek ostikada bat eman zion baloiari
    nire aitaren aurpegian bete-betean jo zuen.

    ResponderEliminar
  9. Nire ustez lekurik ederrena oporretara joateko Pariseko da. Paris, Frantzian dago, lehu hori oso haundia eta polita da. Hiri hau turismo helmuga nagusia da. Intereseko lekku asko daude hirian :

    - Eiffel dorrean
    - Notre dame katedrala
    - Garaipen arkua
    - Sacré coeur
    - Basilika eta abar.

    Nik txikitan joaten zitzaidan Parisen eta asko gustatzen zitzaidan

    ResponderEliminar
  10. nik uzte dut oporretara joateko lekurik ederrena Londres da. Londres Ingalaterran daude eta bere buruko hiria da. Londreseko handi eta ederra da. Dendak asko dauzka. gauzak deigarriak dira, arropa oso modernua da. Eraikinak oso altuak dira, eta etxeak izaten dituzte lorategia.Jendeak oso adeitsu dira,mesedez beti guztiak eskatu. nire izeba bizi den,eta ia joan nintzen uda guztietan. nire familiarekin joaten naiz. hegazkinez joan behar dugu.
    zer maite dut London buruz guneak dira; dendak, aisialdia jokoak eta abar dauzka.
    Behin gogoratzen dut, nire izeba, autobusa ez utzi eta galdu dugu. mobile eramaile gisa ahurkitzea zaia izan zen.

    ResponderEliminar
  11. Oporretan Saloutara joango naiz. Hondartza eta txikiak etxeak dago. Gainera, ez pertzonak asko dago. NI Igaldia joango ari naiz, nire lagunekin. Nik uste dut oso ondo pasatzeko naiz. Eta edola esan dute beroa egitera, horregatik hondartza joango dira eta Salougatik ibilira. Nire familia esango diot ondo pasatzeko naiz. Ere, lagunak hargazkiak egingo ditut. Hiru egunak geratuko naiz eta Asteazkena bueltatuko naiz.

    MAIALEN HERRERO

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Oporretan SalouRA joango naiz. Hondartza eta etxe TXIKIak daUDE. Gainera, ez DAGO JENDE ASKO. NI UZTAILEAN JOANGO naiz nire lagunekin. Nik uste dut oso ondo pasatUKO DUGULA. Eta esan dute bero EGINGO DUELA, horregatik hondartza joango GARA eta SalouN BARRENA ibiliKO GAra. Nire familiAK esango dIT NI ondo pasatzeko. LagunEI ERE ARgazkiak egingo diZKIET. Hiru egunEZ geratuko naiz eta ASteazkenEAN bueltatuko naiz.

      Eliminar
  12. EZKABA MENDIAREN GAZTELUA:

    Ezkaba media Errotxapean, Berriozar, Antsoain eta Orbinan dago. Lekua altua da eta zuk Iruñean ikusi duzu. Lekua oso polita da, asko zuhaitzak dituzte.Jendea mendizaleak, txirrindulari eta korridore da.

    Ni ezkaban dembora asko pasatzen dut. Nik lagunekin joango naiz eta nire aitarekin eta nire anaiarekin joango naiz. Zuk txirrindularitza egin dut, zuk korrika egin dut edo zuk ibili dut.

    Leku oso ederra da. Zergatik? Zuk Iruñean guztiak ikusi duzu

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ezkaba meNdia Errotxapean, BerriozarREN, AntsoainEN eta Orbinan dago. Lekua altua da eta zuk HANDIK IruñEA ikusTEN AHAL duzu. Lekua oso polita da, ZUHAITZ ASKO diTU.Jende mendiGOIzalEA, BIZIKLETAZALEA eta kORRIKALARIA HARA HURBILTZEN da.

      Ni ezkaban dembora asko pasatzen dut. Nik lagunekin joango naiz eta nire aitarekin eta nire anaiarekin joango naiz. Zuk txirrindularitza egin dut, zuk korrika egin dut edo zuk ibili dut.

      Leku oso ederra da. Zergatik? Zuk Iruñean guztiak ikusi duzu

      Eliminar
  13. irntzat lekurik ederrena hirri bat da. Mendien artean dago,naturaz inguratuta eta animali askoekin: txakurrak, zaldiak, oreinak, ardiak...
    Herriko jendea oso onak dira. Nirentzat leku ori Garzaron da. Udan joaten naiz lagun batzuekin joaten naiz. Or pinponera jolastendugu, boleybolera eta batzuetan manualitateak egiten ditugu: egun batean, bazoka bat egin genuen. nirentzat leku ederra da zeren lagunekin egotan naiz.

    ResponderEliminar
  14. Niretzat lekurik ederrena hiri bat da. Mendien artean dago, naturaz inguratuta eta animalia askorekin: txakurrak, zaldiak, oreinak, ardiak...
    Herriko jendea oso ona da. Nirentzat leku hori Gartzaron da. Udan joaten naiz, lagun batzuekin joaten naiz. HOr pinponera jolasten dugu, boleybolera eta batzuetan manualitateak egiten ditugu: egun batean, azoka bat egin genuen. niretzat leku ederra da zeren lagunekin egoten naiz.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niretzat lekurik ederrena hiri bat da, duda-izpirik gabe. Nik aukeratu dudan herria mendien artean dago, naturaz inguratuta eta animalia askorekin: txakurrak, zaldiak, oreinak, ardiak, hau da, bai etxeko abereak, bai basoko animaliak.
      Herriko jendea oso ona da, nahiz eta burugogorrak eta zakarrak izan. Aipatzen ari naizen leku hori Gartzaron da, Ultzamaren ondoan dagoen Basaburua ibarrean. Txikitatik udan joaten naiz, nire triatlon-taldeko lagun batzuekin joaten naiz. HOr pinponera jolasten dugu, etxe ondoko futboltxo-zelaian, eta batzuetan esku-lanak egiten ditugu: egun batean, azoka bat egin genuen, nik lorez egindako kapelatxo batzuk saldu nituen, eta zurezko goilara batzuk ere, prezio onean gainera. Galdetzen badidazue zein den niretzat lekurik ederrena oporrak pasatzeko, nik erantzungo dizuet Gartzaron dela, zeren lagunekin egoten bainaiz.

      Eliminar
  15. Nire ustez oporretako lekurik ederra Caceres da. Caceres Extremaduran dago. Ccaceres handia da. Udan Ccaceres joaten naiz, nire familiarekin, jende asko eta alaia dira. Caceres etxea igerilekua handia dago. Caceres asko gustatzen naiz eta gausak asko egiten dut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire ustez, oporretako lekurik ederra Caceres da. Caceres Extremaduran dago. Caceres handia da. Udan CacereSA joaten naiz, nire familiarekin, jende asko DAGO eta alaiaK dira HANGOAK. CaceresEKO etxeaN igerileKU handia dago. Caceres asko gustatzen ZAIT eta gauZA asko egiten dITut.

      Eliminar
  16. Nire ustez oporretara joateko lekurik ederrena Salou da. Tarragonako herri bat Cataluñan. Oso turistikoa da eta urtero Frantziako eta Ingalaterrako asko turistak joaten dira. Ni udan nire gurasoekin eta anai-arrebekin noa. Gu hondartzara, igerilekura joaten gara eta maritimoa-paseotik itzuliak ematen dugu.
    Uste dut oporretara joateko lekurik ederrena dela oso ona klima duelako:
    Egunan zehar bero asko egiten du eta gauean tenperatura atsegina da.
    Hainbat hondartzak, diskotekak eta jatetxeak ditu...Giroa asko beti dago.
    Gainera jolas-parke ospetsuak Port Aventura eta Aquopolis du.
    Anecdota bat:
    Txikitako, han egonez bat besoa hondartzan "armiarma-sare-parkea" nuen

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire ustez, oporretara joateko lekurik ederrena Salou da. Tarragonako herri bat DA, Cataluñan. Oso turistikoa da eta urtero Frantziako eta Ingalaterrako turisTA ASKO joaten dira. Ni udan nire gurasoekin eta anai-arrebekin JOATEN NAIZ. Gu hondartzara, igerilekura joaten gara eta itsaspaselekuAN itzuliak ematen dITUugu.
      Uste dut oporretara joateko lekurik ederrena dela, oso EGURALDI ONA duelako:
      EgunEan zehar bero asko egiten du eta gaueZ tenperatura atsegina IZATEN da.
      Hainbat hondartza, diskoteka eta jatetxe ditu...BETI GirO HANDIA IZATEN DA.
      Gainera jolas-parke ospetsuak DITU ONDOAN: Port Aventura eta Aquopolis.
      Pasadizu bat:
      TxikitN han NENGOENEAN, beso BaT hondartzan HAUTSI NUEN,"armiarma-sare-parkeaN.

      Eliminar
  17. LEKURIK EDERRENA

    Castellon oporrak pasatzeko oso polita da, ez da ederrena baino perfektoa da. Apartalekua hiru logel, bi komun, balkoi bat… dauzka. Apartalekua bigarren hondartseko lerroan dago. Oinez hamar minutu tardatu duzu.
    Harea fina hondartsa da, hura epel da. Ez dago jende asko hondartsan, leku lasai da.
    Ustailan joaten naiz, nire familiarekin. Han gauza asko egiten dut, eta ondoren lekuan ere bai :
    *Valenciako Oceanografic joaten naiz egun bat, animali asko daudelako.
    *Beste egunetan aquaparkera joaten naiz, oso dibertigarria da eta. Txirrista asko dago aquaparkean, denak desberdinak dira.
    *Goizeko, egunero hondartsara joaten naiz. Eguzkia hartzeko, itsasertzean paseatzeko, liburua irakurtzeko…

    Eta gauza asko gehiago. Txikitan ermitau kangrejoa aurkitu nintzen, oso polita eta bitxi zuen.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. LEKURIK EDERRENA

      Castellon oporrak pasatzeko oso polita da, ez da ederrena, bainA OSO EGOKIA da. ApartaLEKUAK hiru logel, bi komun, balkoi bat… dauzka. Apartalekua hondartZAko bigarren lerroan dago. Oinez hamar minutu EMATEN dITuzu, HARA JOATEKO.
      Harea MEHARREKO hondartZa da, ura epelA IZATEN da. Ez dago jende asko hondartZan, leku lasai da.
      UstailEan joaten naiz, nire familiarekin. Han gauza asko egiten dITut, eta BESTE leku ASKO ere bISITATZEN DITUGU :
      *Valenciako OceanograficERA joaten naiz egun batEZ, animaliA asko daudelako.
      *Beste egun BATZUEtan Aquaparkera joaten naiz, oso dibertigarria da eta. Txirrista asko dago aquaparkean, denak desberdinak dira.
      *GoizeAN, egunero hondartZara joaten naiz, eguzkia hartzeRA, itsasertzean paseatzera, liburua irakurtzera…

      Eliminar
  18. Nire lekurik ederrena Roma da. Roma Italiako mendebaldea dago. Roma oso handia da. Asko leku dauzka bisitatzeko.

    Uztailaren nik aitarekin, amarekin eta arrebarekin Koliseo bisitatu nuen. Koliseo oso handia da eta oso bikaina da. Jatetxean makarroiak jan dut, oso onak dira. Fontana di Trevi eta Vaticano hiria ikusi nituen. Vaticano hirian mila artelanak daude. Artelanak Jesusari dira.

    Roma asko gustatzen zait. Nire lekurik ederrena oso polita da eta jende jatorra da.
    Roma joaten lagunekin gustatzen zait.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire lekurik ederrena ERRoma da. Roma Italiako mendebaldeaN dago. Roma oso handia da. LEKU Asko dauzka bisitatzeko.

      UztailEAn nik aitarekin, amarekin eta arrebarekin KoliseoA bisitatu nuen. KoliseoA oso handia da eta oso bikaina da. Jatetxean makarroiak jan NITUEN, oso onak dira ETA. Fontana di Trevi eta Vaticano hiria ikusi nituen. Vaticano hirian mila artelan daude. Artelanak JesusI BURUZKOAK dira.

      Roma asko gustatzen zait. Nire lekurik ederrena oso polita da eta jende jatorra da.
      ERRomaRA lagunekin joatEA gustatzen zait.

      Eliminar
  19. Lekurik ederrena Londres da. Londres Ingalaterrako kapitala da. Ingalaterra irla bat da, Europako iparraldean dago.
    Londres oso handia da, eta oso ospetsua da. Londres oso inportantea da eta eraikin ezagunak ditu: Big Ben, London Eye, Trafalgar Square…. Big ben, Tamesis ibaian ondoan dago. Tamesis ibaia oso luzea eta zabala da. Londreseko erdian pasatzen da. Itsasontziak ibili dira. Jende asko urtero joaten dira bisitatzera
    Normalean Londresen eguraldi txarra egiten du, baino hau ez da arazoa. Eguraldi txarra egiten badu, museotara joan ahal duzu. Eguraldi ona egiten badu, parkera edo plazara joan ahal duzu.
    Iaz joan nintzen nire familiarekin. Han gauza asko egin nituen, eta oso ongi pasatu nuen. Ezin hobekin egon nintzen. Londres oso dibertigarria da. Egun osoa kalean egon nintzen. London Eye igo nintzen. Ikusmenak harrigarriak ziren.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Lekurik ederrena Londres da. Londres Ingalaterrako kapitala da. Ingalaterra irla bat da, Europako iparraldean dago.
      Londres oso handia da, eta oso ospetsua da. Londres oso inportantea da eta eraikin ezagunak ditu: Big Ben, London Eye, Trafalgar Square…. Big ben, Tamesis ibaiaren ondoan dago. Tamesis ibaia oso luzea eta zabala da. Londreseko erdian zeharkatzen du. Itsasontziak ibiltzen dira. Jende asko urtero joaten da bisitatzera
      Normalean Londresen eguraldi txarra egiten du, baino hau ez da arazoa. Eguraldi txarra egiten badu, museoetara joan ahal zara. Eguraldi ona egiten badu, parkera edo plazara joan ahal zara.
      Iaz joan nintzen nire familiarekin. Han gauza asko egin nituen, eta oso ongi pasatu nuen. Ezin hobeki egon nintzen. Londres oso dibertigarria da. Egun osoa kalean eman nuen. London Eyera igo nintzen. Ikusmirak harrigarriak ziren

      Eliminar
  20. Aukeratu duten lekurik ederrena Paris da. Paris Frantziaren iparraldean dago. Leku hori aukeratu dut oso handia eta polita delako. Paris oso atsegina da.
    Leku hori asko gustatzen zait monumentu asko dauzkalako : Eiffel dorea, garailu arkua, disneyland eta arropa denda asko. Nik Paris joan nuen 2011 urtean. Nire familiarekin joan nuen.

    Paris lekurrik ederrena da monumentu asko direlako. Parisen ibaia Sena da. Sena oso luzea da eta jende asko joaten dira itsasontzi txiki batekin. Eiffel dorrea gauaz pizten du eta oso polita da.

    Disneyland joan genuen egun batean. Oso dibertigarria da eta atrakzio asko dauzka. Nire ahizpa eta ni oso zonriontsu ginen. Paris oso berezia eta ederra da!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aukeratu duDAen lekurik ederrena Paris da. Paris Frantziaren iparraldean dago. Leku hori aukeratu dut oso handia eta polita delako. Paris oso atsegina da.
      Leku hori asko gustatzen zait monumentu asko dauzkalako : Eiffel dorea, garailu arkua, disneyland eta arropa denda asko. NI ParisA joan nINTZEN 2011 urtean. Nire familiarekin joan NINTZEN.

      Paris lekurrik ederrena da monumentu asko direlako. Parisen Sena IBAIA da. Sena oso luzea da eta jende asko IBILTZEn da itsasontzi txiki HORIETAN. Eiffel dorrea gauEz pizten dA eta oso polita da.

      DisneylandERA joan gINEN egun batean. Oso dibertigarria da eta atrakzio asko dauzka. Nire ahizpa eta BIOK oso zoriontsuAK ginen. Paris oso berezia eta ederra da!

      Eliminar
  21. kaixo, oporretako joan nahi baduzue nik Salou gomendatzen dut .Oso hotel onak hor daude , oso ondo tratatzen zaituzte eta gelakomuna da.Gauza asko egin ditzake bezala:
    - paseoak payoagatik ematea
    -puetos-ak ikustea
    -gaueko jai joatea...
    Salou hau hegoduna asique-a Bartzelonako bisitatuko zenuke ere Bartzelona eta museoak ikustea akuarioa.....
    Nik joatea gomendatzen diot Salou-ri

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo, oporrETARA joan nahi baduzue, nik Salou gomendatzen dut .Oso hotel onak daude HOR , oso ondo tratatzen zaituzte eta gelaN komuna da.Gauza asko egin ditzakeGU. eSATE BATERAKO:
      - paseoak payoagatik ematea. hONDARTZAN PASEATU.
      -puetos-ak ikustea. pORTUAK IKUSI.
      -gaueko jai joatea...GAUEZ JAI BATERA JOAN.
      Salou BARTZELONATIK GERTU DAGO, IZAN ERE BartzelonA bisitatuko zenuke ere Bartzelona eta museoak ikusI . nik joaTEKO Salou gomendatzen diZUEt .

      Eliminar
  22. LEKURIK EDERRENA. ZARAUTZ
    Nire lekurik ederrena Zarautz da. Zarautz Gipuzkuan dago. Gipuzkua Euskadian dago.Ni oso ongi pasatzen naiz. Hondartza bat dauka, tabernak eta jatetxeak asko ditu. Zarautz oso polita da. Jendea oso jatorra da. Udan ingeleseak asko datoz, herriko jendea dirua irabazten dute. Surfa egitea dute, olatu asko daudelako.
    Oporretan, eta noizean behin, Zarautz joan dugu. Amarekin, aitarekin, ahizparekin, amonarekin... Zarautz asko gustatzen zait.
    Nerea Soto

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. LEKURIK EDERRENA. ZARAUTZ
      Nire lekurik ederrena Zarautz da. Zarautz GipuzkOan dago. GipuzkOa EuskadiN dago.Ni oso ongi pasatzen DUT HAN. Hondartza bat dauka, tabernak eta jatetXE asko ditu. Zarautz oso polita da. Jendea oso jatorra da. Udan ingelES ASko ETORTZEN DIRA, Herriko jendeAK dirua irabazten dU. Surfa egiteN dute, olatu asko daudelako.
      Oporretan, eta noizean behin, ZarautzERA joaTEn GARA. Amarekin, aitarekin, ahizparekin, amonarekin... Zarautz asko gustatzen zait.
      Nerea Soto

      Eliminar
  23. Nik pinedara joaten. Jendea katalanak da. Barcelona dago. Nire familiarekin joaten zaio. Ni pinedara joaten oso polita da. Hotelek 4 estrellak ditu.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. NI Pinedara joaten NAIZ. Jendea katalaNA da. BarcelonaREN ONDOAN dago. Nire familiarekin joaten NAIZ. Ni PIinedara joaten NAIZ, oso polita da ETA. HotelAK 4 IZAR ditu.

      Eliminar
  24. Lekurik ederrena
    Canarias, Lanzarote
    Lanzarote Canarias irletan daude. Zazpi irleta dauzka, El Hierro, Lanzarote, Las Palmas, Tenerife, La Gomera, Gran Canaria eta Fuerteventura.
    Lanzarote El Hierro baino handiago da.
    Sumendi jatorrikoak dira.
    Ni Lanzarote joan nintzen more aitarekin, amarekin, nire lehengusuarekin, nire osabarekin eta nire izebarekin.
    Gauza asko ikusi nituen, "Montañas del fuego" Timanfayan parkean, "jameos del Agua", "Cueva de los verdes","Mirador del Río", "Jardín de cactus"...
    Papagayo hondartza maite dut. Izena osos dibertigarria da, baina hondartza amets zerbait izan zen. Harrea xehe eta zuria zen eta ura gardena eta turkesa zen. Urre-arrain asko zuen.
    Dromedarioa igotzea asko gustatzen zait. Oso dibertigarria dela, eta Dromedariok oso handiak eta hunkigarriak ziren.
    Bidai oso on eta ahaztezina dela.

    ResponderEliminar
  25. Nire ustez oporretako lekurik ederra Pinedara da. Pinedan Cataluñan dago. Oporretan Pinedaran joango naiz, nire familiarekin. Ez da oso handia dago baina ako jende daude.Pineda asko gustatxen zait. Hay da nire lekurik ederrena.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire ustez, oporretako lekurik ederra Pineda da. PinedA Cataluñan dago. nIK USTE DUT LEKU INTERESGARRIA DELA, ZEREN OSO LEKU POLITA BAITA. Oporretan Pinedara joango naiz, nire familiarekin. Ez da oso handia, baina jende ASKO daGO.Pineda asko gustatZEN zait. HaU da nire lekurik ederrena.

      Eliminar
  26. -Catalunian dago, turismo herria da, Costa Doradan dago
    -Udan joaten naiz, familiarekin eta ondo pasatzera joaten naiz lagunekin
    -Disfrutatzeko leku bat da, deskantsatzeko ondo pasatzeko...
    -Irabazi nuenean ni eta lagun batzuekin futbol txapelketa. Eta beste gauza medusa bat ziztatu zidala

    ResponderEliminar
  27. NIRI GUSTATZEN ZAIDAN HERRIA Catalunian dago, turismo herria da, Costa Doradan dago. BADAKIZUE ZEIN HERRIZ ARI NAIZEN? BAI, ASMATU EGIN DUZUE.SALOUZ.
    Udan joaten naiz familiarekin eta ondo pasatzera joaten naiz lagunekin. -Disfrutatzeko leku bat da, deskantsatzeko, ondo pasatzeko, ETA NAHI IZANEZ GERO, EUSKARAZ PRAKTIKATZEKO, EUSKALDUN ASKO HARA JOATEN DIRELAKO...
    -Irabazi nuenean ni eta lagun batzuekin futbol txapelketa. Eta beste gauza medusa bat ziztatu zidala

    ResponderEliminar