martes, 8 de octubre de 2019

PARISEN ZAUDE

Zu aurten Parisera joan zara osaba bisitatzera. Mikel zure laguna da, eta postal bat idatzi dizu. Zuk Mikeli erantzun behar diozu. Gogoratu 70-90 bitarteko hitz kopurua idatzi behar duzula.
Hauxe da Mikelen postala

Kaixo lagun:

Zer moduz zaude Parisen? Nolakoa da Paris? Gustatu al zaizu? Zer ikusi duzu? Norekin joan zara? Zenbat egun pasatuko dituzu han? Noiz bueltatuko zara?
Besarkada handi bat

Mikel.

BALIABIDE GRAMATIKALAK:

-Zale atzizkia
-Nongoak
-Kausazkoak
-t(z)ea
-zeri buruz, zertaz, zeri buruzko
-ematen du, dirudi, 

79 comentarios:

  1. Kaixo Mikel!! Oso ondo egon nago Parisen, Paris oso handia da eta asko gustatu zait. Gauza pila egin nituen, es nintzen geldirik egon ezta segundo bat ere. Lehenengo astean, Frantziako kostaldean ibili nintzen: Arcachon, Cabreton, Anglet, Las Landas... Herritxo hauek ia buruz dakizkit, txikitatik joaten nintzelako hondartza liluragarri horietara surf-a egitera. Baina bigarren astea interesgarriena izan zen. Kotxea hartu eta Frantziako kostaldeaz gozatu ondoren, hiriburura abiatu ginen, Parisera hain zuzen ere. Aste oso bat egon ginen hiria bisitatzen: Eiffel dorrea, Kanpo Eliseoak, Trokaderoa... Dena zoragarria iruditu zitzaidan, baina Mouline Rougek espero nuena baino gutxiago gustatu zitzaidan. Baina beno,orokorrean oso ongi egon naiz eta ez dut Antsoainera bueltatu nahi. Hurrengo hilabetean bueltatuko naiz eta egun batean biak geratu ahal gara hitz egiteko eta kafe bat hartzeko.
    Besarkada handi bat.
    Paula.

    ResponderEliminar
  2. Kaixo Mikel:
    Ia hilabete pasa da familia eta etxea utzi nituenetik, Korsikara Tourreko irteerara joateko. Eta paraje ikaragarri ederrak igaro, eta eguraldi bikaina lagun izan dugula, hiru asteko lana bukatu eta jada iritsi gara Parisera. Paris, Tourraren amaierako hiria izateaz aparte, munduan bisitari gehien jasotzen dituen hiria ere bada. Hori gutxi balitz bezala, zikoinak haurrak bertatik ekartzen omen ditu. Baina Paris zerbaitegatik ezaguna bada, maitasunaren hiriburua izateagatik da.
    Ondo egon naiz Parisen, Paris oso handia eta argitsua da. Paris argiaren hiria da eta maitasunaren hiria da. Paris gustatzen zait, oso polita da. Eiffel dorrea eta Notre-Dame ikusi ditut. Nire familiarekin joan naiz. Hiru egun pasatu naiz Parisean eta bihar bueltatuko naiz.
    Besarkada handi bat.
    Daniel Herrera.

    ResponderEliminar
  3. Kaixo Mikel:

    Paris, maitasunaren hiria. Jendea tropelean doa, euren arteko amodioa bertan izkribatua gera dadin, bizitzako unerik erromantikoenak han igaro zituztela lau haizetara zabaltzeko. Trenean nihoala horren adibide izan nuen. Aurrean zegoen bikotea gau osoa laztanka eta muxuka ibili zen. Eta ni euren atzean, haien maitasunaren lekuko. Bihotz itxurako gominola horietako bat eskaini ere egin zidaten! Xarmagarria... Ziur aski, Parisera heltzean, Notre Dame ondoko zubian giltzarrapoa lotu izanen zuten, inoiz bereiztuko ez zirela elkarri zin eginez. Hobe lukete ba giltzarrpoa haien artean lotzea! Baina beno, oso ongi egon naiz. Argitzuaren hiria Paris da. Paris oso handia eta oso polita da. Niri Paris ez zait guztatzen, oso garestia da. Eiffel dorrea, L'Ecluse taberna eta Kanpo Eliseoak ikusi ditut. Nire lagunarekin joan naiz. Hamabost egun pasatu gara Parisen eta datorren astean bueltatuko gara.
    Besarkada handi bat.
    Rubén Pascual

    ResponderEliminar
  4. Kaixo Mikel:
    Hemen oso pozik nago. Interes, handiko leku asko daude hirian eta denak ikusi behar ditut. Ez dakit denbora izango dudan. Adibidez, Eiffel Dorrea, Notre- Dame katedrala, Garaipen Arkua, Sacré-coeus basilika eta abar. Horrez gain, Louvre eta Orsay museoek nazioarteko onarpena ere badute, baita Disneyland Resort Paris parkeak ere. Tabernak eta diskotekak ere bisitatu behar ditut.
    Paris frantziako hiriburua da, eta oso polita da. Paris Seine (Sena) ibaiertzetan dago. Hortik hedatzen da hiria, ibaiaren bi aldeetan: Eskuinaldea (Rive droite) iparraldean eta Ezkerraldea (Rive gauche) hegoaldean.Euria maiz egiten du, baina temperatura ona egiten du.
    Ni Bizigaren etxean oso polita eta ahundia da. Lorategi handia daukat, bi logela, egongela bat eta sukalde bat. Hurrengo hilabetean bueltutako naiz.
    Musu bat
    Saray.

    ResponderEliminar
  5. PARIS

    Paris da dibertibertigarria eta interesgarria eta jendea oso lagunarteko da. Ni oso txundituta eta harrituta naiz Parisean.
    Benetan gustatzen zait herri oso bitxia delako.
    Ikusi ditut, Eiffel Dorrea, Notre Dame, Louvre museoa eta futbol zelaiaren Princes Park.
    Ni joan nire lagun eta ikaskideekin dut eta Hiru egun eman zituen han.
    Atzera martxoaren

    ResponderEliminar
  6. Kaixo mikel:
    Guk Pasiren oso ondo pasatzen ari gara nire osaba visitatzeko. Paris polita da eta oso aspegarriada da. Ni Paris gustatzen naiz, hotelak goi maiako dira. Sena ibaia eta Dorrea Eifel gustatzen naiz. Notredame catredrala, Restaurante bat egon gara , Eifel dorrea, Sena ibai, catacumbas ikusi nituen . Nire familiarekin joan gara. Guk 15 egunak izan gara. Abustua vueltatuko gara.

    ResponderEliminar
  7. Kaixo Mikel:

    Parisen oso ondo pasatzen ari naiz. Nire ahizparekin nago, eta albergue batean pasatzen ari gara egunak. Hiru egun gehiago egongo gara Parisen.
    Musika asko gustatzen zait, eta atzo Opera Garnier bisitatu genuen. Opera Garnier Frantziako hiriburuko barrutian dagoen eraikin nabarmenetako bat da. Napoleon III Charles Garnier arkitektoari eraiki zezan agindu zion, honek estilo neobarrokoan diseinatu zuelarik. 1975an inauguratu zenetik, ofizialki Musikaren Akademia Nazionala - Operaren Antzokia izendapena jaso zuen.Izen aldatze eta gora behera hauetatik at, Garnier Jauregiaren eraikina hiritarren artean Parisko Opera izenaz deitua izaten jarraitzen du. Asko gustatzen zait eraikuntza hauk.
    Espero dut Larunbatan zu ikusi. Muxu bat.
    Laura.
    Laura Palomeque 3.B

    ResponderEliminar
  8. Kaixo Ale ni Paris egon nago eta osopolita da.Oso handia da eta eguzkia dago. Nik uste dut iria hau zu visitatu duzu. Hemen Parisek klima ozeaniko degradatu du eta munduko ekonomiaren nagusia da, 30 milioi turistak bisitatzenbaitule urtero eta Maitasunaren Iria deitzen da.

    ResponderEliminar
  9. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar

  10. Kaixo lagun:

    Ezin hobeki bizi naiz. Oso gustura nago. Zertarako esango dut gezurra? Egin dudan guztia primeran atera zait. Etxe ederra daukat; lagun asko; lan handia; gustatzen zaizkidan gauzak egiten ditut; beraz, ez dut arrazoirik kezkatzeko. Ezta asmorik ez.

    Paris oso ederra eta isugarria da. Nire ustez Paris hiria gohi mailako da. Guk bizi garen auzoan monumento bat dago: Batignolles-Monceau. Hiri hau gure gustoko da. Louvre museoa, Eiffel dorrea eta Sena ibaia ikusi ditugu. Parisen modaren ibiltoki ikusi dugu. Gure senargaiekin joan gara.Guk Parisen 2 aste pasatu genituen. Duela hiru egun bueltatu genuen.
    Agur, laster arte ikusiko dugu eta argazki asko egingo irakasteko. Muxu bat.

    (Marta y Alaia)

    ResponderEliminar
  11. Kaixo Mikel:

    Oso ongi nago Parisen. Nire familiarekin nago eta hilabete bat geratuko gara. Guk ez dakigu noiz bueltatuko gara.
    Paris hiri famatua da, jende asko bizi da Parisen. Paris asko gustatu zait, Pariseko dantza gustatu zait behekoa. Étailes, premiers eta dantzariek ballet, sujets, coryphées eta quadrilles zati bezala; bost dantzari altuena. Pariseko opera Ballet-en, goitik beheraino daude. Dantzari batzuk famatua ziren: Yvette Chauviré, Sylvie Guillem, Emma Livry eta Marie Taglioni.

    Besarkada andi bat.

    Iratxe Leoz

    ResponderEliminar
  12. Paris hiria handi bat da. Frantziako kapitala da. Frantziako iparraldean dago, hau da neguan otxa egiten du. Paris toki asko dauka, adibidez: Eifel Dorrea, Louvre Museoa, Katakumbak, Sacre Coeur, Triunfo Arcua, Champs Eliseos etorbide, Centre Pompidou, Invalides, La Fállete dendak, Askatasunako Irudia, Le Moline Rouge…
    Pariseko inguruan Disney Land Paris dago. Palais de Versailles Pariseko ondoan dago baina trenaz joango behar du.
    Sena ibaia Parisen pasatzen du. Ibaiko erdian baluarte bat dago. Baluarte hau ibaia egin zen erosioarekin. Baluarte honetan Notre Dame katedrala eta Le Grand Palais dago. Zubi asko eraiki zen baluartera joateko. Ibaian Le Bateau Mouge ibiliko du.
    Jendea metroz, itxasontxiz, busez eta oinez joaten da tokiak bisitatzera.
    Txartel batekin garrai osoa balio du. Jendea metro hartu den garaia oberena dela.
    Metro azkarrako garraia da eta bide asko dauka gurutzatu direla. Metroko gelotoki asko dute merkea dela, gutxigorabehera 50 centimo balio du.
    Eifel dorrea altua da metalezkoz egiten da. 3 pisu dute. Jendea pisu hauek higotzen du igogailuan eta eskaileran. Sarrera garestia da 5-20€ kostatzen du baina pisuko sarrerak desberdinak dira adibidez. Lehenengo pisua 5€ eskaileran 9€ igogailuan, 2garren pisua 7€ eskaileran 12€ igogailuan ,3garren pisua 20€ igogailuan. Pisu osoa balcoi bat dauka, giro bat eman du dorretan. Sena ibaia eta baluarte ikutsi behar du baina Pariseko hiria ere.
    Triunfo arcua oso altua eta zabala da. Harrizkos egiten du. Eliseos etorbide dago. 2garren guerra mundiala eta gero eraiki zen. Hemen 2garren guerra mundiala beteranok elkartu dira, hilko pertzonak gogoratu.
    Kaleak zabalak eta andiak dira jende asko paseatzea.
    Notre Dame gótico estiloa katedrala da, hau da, argitxua dela eta handia ere. Harrizkoz egiten da. Nik uste dut estilo hau Toulusen hasi zen. Aurrealde fatxada oso polita da, irudi eta zurrutarri asko dauka.
    Katakumbak lur barruan dago eta hilko jendea dauka, hau da, peste bubónica eta 2garren guerra mundiala hileria zela. 2garren guerra mundéala naziek bunker asko earaiki zen katatumbak.
    Sacre Coeur parisen azpian dago eta igoko kaleak argaskiko denda asko dauka. Sacre Coeur eliza bat da, handia eta txuria da Txuriko etxea bezlakoa da. Eskailera asko igo behar du.
    Nik uste dut hiri inetresante bat da bisitatzera.

    ResponderEliminar
  13. Paris hiri handia da. Frantziako kapitala da. Frantziako iparraldean dago, hau da neguan hotza egiten du. Parisek toki asko dauzka, Adibidez: Eifel Dorrea, Louvre Museoa, Katakumbak, Sacre Coeur, Triunfo Arcua, Champs Eliseos etorbidea, Centre Pompidou, Invalides, La Fállete dendak, Askatasunako Irudia, Le Moline Rouge…
    Pariseko inguruan Disney Land Paris dago. Palais de Versailles Pariseko ondoan dago baina trenaz joango behar da.
    Sena ibaiak Paris zeharkatzen du. Ibaiaren erdian baluarte bat dago. Baluarte hau ibaian egin zen erosioarekin. Baluarte honetan Notre Dame katedrala eta Le Grand Palais daude. Zubi asko eraiki ziren baluartera joateko. Ibaian Le Bateau Mouge ibilitzen da.
    Jendea metroz, itxasontxiz, busez eta oinez joaten da tokiak bisitatzera.
    Txartel batekin garrai guztiak hartzen ahal dira. Jendeak metro hartzen duen garaia hoberena da.
    Metro garraio azkarra da eta bide asko dauzka, gurutzatzen direnak. Metrok geltoki asko ditu, merkea delako, Gutxi gorabehera 50 zentimo balio du.
    Eifel dorrea altua da metalez egina da. 3 pisu ditu. Jendeak pisu hauek igotzen ditu igogailuan eta eskaileran. Sarrera garestia da 5-20€ kostatzen du baina pisuko sarrerak desberdinak dira adibidez. Lehenengo pisurainoa 5€ eskaileran, 9€ igogailuan, 2garren pisuaraino 7€, eskaileran 12€ igogailuan ,3garren pisuaraino 20€ igogailuan. Pisu guztiek balkoi bat daukate, Sena ibaia eta baluarte ikusi behar dira, baina Pariseko hiria ere bai.
    Triunfo arkua oso altua eta zabala da. Harriz egina da. Eliseos etorbidea dago. 2garren gerrate mundiala eta gero eraiki zen. Hemen 2garren gerrate mundialeko beteranok elkartzen dira, hildako pertsonak gogoratzeko.
    Kaleak zabalak eta handiak dira, jende asko paseatzeko.
    Notre Dame estilo gotikoko katedrala da, hau da, argitsua da eta handia ere bai. Harriz egiena da. Nik uste dut estilo hau Toulusen hasi zela. Aurrealdeko fatxada oso polita da, irudi eta zurrutarri asko dauzka.
    Katakumbak lur barruan daude eta hildako jendea dauka, hau da, peste bubónica eta 2garren gerrate mundialeko hilerria da. 2garren gerrate mundialean naziek bunker asko eraiki zituzten katatumbetan.
    Sacre Coeur parisen gainean dago eta goiko kaleetan argazki-denda asko dauzka. Sacre Coeur eliza bat da, handia eta txuria da Txuriko etxea bezalakoa da. Eskailera asko igo behar dira.
    Nik uste dut hiri interesgarria dela bisitatzeko.

    ResponderEliminar
  14. Paris hiri handia da. Frantziako kapitala da. Frantziako iparraldean dago, hau da neguan hotza egiten du. Parisek toki asko dauzka, Adibidez: Eifel Dorrea, Louvre Museoa, Katakumbak, Sacre Coeur, Triunfo Arcua, Champs Eliseos etorbidea, Centre Pompidou, Invalides, La Fállete dendak, Askatasunako Irudia, Le Moline Rouge…
    Pariseko inguruan Disney Land Paris dago. Palais de Versailles Pariseko ondoan dago baina trenaz joango behar da.
    Sena ibaiak Paris zeharkatzen du. Ibaiaren erdian baluarte bat dago. Baluarte hau ibaian egin zen erosioarekin. Baluarte honetan Notre Dame katedrala eta Le Grand Palais daude. Zubi asko eraiki ziren baluartera joateko. Ibaian Le Bateau Mouge ibilitzen da.
    Jendea metroz, itxasontxiz, busez eta oinez joaten da tokiak bisitatzera.
    Txartel batekin garrai guztiak hartzen ahal dira. Jendeak metro hartzen duen garaia hoberena da.
    Metro garraio azkarra da eta bide asko dauzka, gurutzatzen direnak. Metrok geltoki asko ditu, merkea delako, Gutxi gorabehera 50 zentimo balio du.
    Eifel dorrea altua da metalez egina da. 3 pisu ditu. Jendeak pisu hauek igotzen ditu igogailuan eta eskaileran. Sarrera garestia da 5-20€ kostatzen du baina pisuko sarrerak desberdinak dira adibidez. Lehenengo pisurainoa 5€ eskaileran, 9€ igogailuan, 2garren pisuaraino 7€, eskaileran 12€ igogailuan ,3garren pisuaraino 20€ igogailuan. Pisu guztiek balkoi bat daukate, Sena ibaia eta baluarte ikusi behar dira, baina Pariseko hiria ere bai.
    Triunfo arkua oso altua eta zabala da. Harriz egina da. Eliseos etorbidea dago. 2garren gerrate mundiala eta gero eraiki zen. Hemen 2garren gerrate mundialeko beteranok elkartzen dira, hildako pertsonak gogoratzeko.
    Kaleak zabalak eta handiak dira, jende asko paseatzeko.
    Notre Dame estilo gotikoko katedrala da, hau da, argitsua da eta handia ere bai. Harriz egiena da. Nik uste dut estilo hau Toulusen hasi zela. Aurrealdeko fatxada oso polita da, irudi eta zurrutarri asko dauzka.
    Katakumbak lur barruan daude eta hildako jendea dauka, hau da, peste bubónica eta 2garren gerrate mundialeko hilerria da. 2garren gerrate mundialean naziek bunker asko eraiki zituzten katatumbetan.
    Sacre Coeur parisen gainean dago eta goiko kaleetan argazki-denda asko dauzka. Sacre Coeur eliza bat da, handia eta txuria da Txuriko etxea bezalakoa da. Eskailera asko igo behar dira.
    Nik uste dut hiri interesgarria dela bisitatzeko.

    ResponderEliminar
  15. Kaixo lagun:

    Ni Parisen oso ongi nago. Paris oso handia da eta jende asko daude. Pertsonak Parisen bizi ari dira oso jatorra dira. Paris asko gustatzen zait zergatik oso erlaxatua da eta ongi jaten dut. Croissant eta crepes gustatzen zaizkit. Egunero nik Eiffel dorre ikusten dut urrutik. Gorkarekin eta Raulekin joan naiz. Hogei egun pasatuko Parisen. Uztailean bueltatuko gara.

    Nahi duzu opari bat ematera? Bihar arte.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo lagun:

      Ni Parisen oso ongi nago. Paris oso handia da eta jende asko daGO. Parisen bizi DIREN PERTSONAK oso jatorrAK dira. Paris asko gustatzen zait, ZEREN oso LASAIa da eta ongi jaten dut. Croissant eta crepes gustatzen zaizkit. Egunero nik Eiffel dorreA ikusten dut urrutik. Gorkarekin eta Raulekin joan naiz. Hogei egun pasatuko DDITUGU Parisen. Uztailean bueltatuko gara.

      Nahi duzu opari bat ematEA? Bihar artE

      Eliminar
  16. PARISEN ZAUDE

    Kaixo Mikel:

    Parisen oso ondo pasatzen ari naiz. Nire osabarekin etorri naiz, Paris bisitatzeko. Eta zuk? Zer moduz?
    Oso handia eta polita da, jende asko daude kalean.
    Hotel batean pasatzen ari gara egunak. Egun hauetan
    dena ikusiko dugu. Hamar egun pasatuko gugu
    Eiffel dorre pisu guzti igoko dugu, Notredame katedrala
    eta Versalles palazioa bisitatzeko dugu.
    Frantziako janari tipikoa jango dugu egunero: Croissant,
    ratatouille...

    Geroarte, musu bat.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Mikel:

      Parisen oso ondo pasatzen ari naiz. Nire osabarekin etorri naiz, Paris bisitatzera. Eta zuk? Zer moduz?
      Oso handia eta polita da, jende asko daGO kalean.
      Hotel batean pasatzen ari gara egunak. Egun hauetan
      dena ikusiko dugu. Hamar egun pasatuko DITUgu.
      Eiffel dorreKO pisu guztiAK igoko dITugu, NotredameKO katedrala
      eta Versalles JAUREGIa ERE bisitatUko dITugu.
      Frantziako janari tipikoa jango dugu egunero: Croissant,
      ratatouille...

      Geroarte, musu bat.

      Eliminar
  17. Kaixo lagun,
    Egun hauetan Paris bisitatzen ari naiz nire lehengusuarekin. Parisera hegazkinez joan gara oso urrun dagoelako.
    Paris Frantziako kapitala da , oso handia da, baina Madrid Paris baina politagoa da. Eraikin ospetsuak ditu: Eiffel Dorrea, Louvre Museoa, Versalles palazioa…Hotel batean pasatzen ari gara egunak. Nik uste dut, hotela oso ongi dagoela: gauza asko dituelako eta harreragileak oso jatorrak direlako. Orain hotelan nago, nire amari kutuna bat idazten ari naiz. Gero, kalera joango naiz, euria ari du eta horregatik Louvre museora joango naiz. Nire lehengusuak esan dit oso polita dela. Bihar euria ez badu egiten, Eiffel Dorrea igoko gara. Oso altua da, baina nik ez dut beldurrik.
    Ostiralean Irunera itzuliko gara, eta zuri ikusiko dut. Opari asko erosi ditut eta gauza bat zuretzat da.
    Besarkada handi bat. Ongi izan!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo lagun,
      Egun hauetan Paris bisitatzen ari naiz nire lehengusuarekin. Parisera hegazkinez joan gara oso urrun dagoelako.
      Paris Frantziako HIRIBURUA da , oso handia da, baina Madrid Paris bainO politagoa da. Eraikin ospetsuak ditu: Eiffel Dorrea, Louvre Museoa, Versalles JAUREGIa…Hotel batean pasatzen ari gara egunak. Nik uste dut hotela oso ongi dagoela: gauza asko dituelako eta harreragileak oso jatorrak direlako. Orain hotelEan nago, nire amari Gutuna bat idazten ari naiz. Gero, kalera joango naiz, euria ari du eta horregatik Louvre museora joango naiz. Nire lehengusuak esan dit oso polita dela. Bihar euria EZ badu egiten, Eiffel DorreRa igoko gara. Oso altua da, baina nik ez dut beldurrik.
      Ostiralean IruÑera itzuliko gara, eta zuri ikusiko dut. Opari asko erosi ditut eta gauza bat zuretzat da.
      Besarkada handi bat. Ongi izan!

      Eliminar
  18. Kaixo David:
    Zer moduz? Ni Parisen oso ondo pasatzen ari dut.
    Paris oso handia eta polita da. Eta gauza asko ditu bisitatzeko. Nik Eiffel dorrea,notredme katedrala eta PSG-ko futbol zekaia ikusi ditu eta asko gustatzen zait.
    Familiarekin joan naiz eta bost egun pasatuko ditugu.
    Besarkada handi bat.
    RAÚL.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo David:
      Zer moduz? Ni Parisen oso ondo pasatzen ari NAIZ.
      Paris oso handia eta polita da. Eta gauza asko ditu bisitatzeko. Nik Eiffel dorrea,notredme katedrala eta PSG-ko futbol zekaia ikusi ditUT eta asko gustaTU zaiZKIt.
      Familiarekin joan naiz eta bost egun pasatuko ditugu.
      Besarkada handi bat.
      RAÚL.

      Eliminar
  19. Kaixo Mikel,
    Ni Parisen nago oporretaren gaudela. Oso ondo nago. HIria bat handia eta polita da. Nik Torre Eiffel visitzako nahi dut.
    Paris asko gustatzen zait. Frantziaren ataria eta Notredameren katedrala ikusi dut.
    Ni gurasoak eta anai-arrebak joan naiz. Uste dut aste bat egotzeko dugela.
    Niri gehiago egunak geratzea gustatzeko zait.
    Gu zazpi egunetan bueltatuko gara.
    Besarkada handi bat,
    Silvia

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Mikel,
      Ni Parisen nago, oporretan gaudelako. Oso ondo nago. HIria handia eta polita da. Nik Eiffel dorrea bisitatu nahi dut.
      Paris asko gustatzen zait. Frantziako ataria eta Notredameren katedrala ikusi ditut.
      Ni gurasoekin eta anai-arrebekin joan naiz. Uste dut aste bat egongo gara.
      Niri egun gehiago geratzea gustatuko litzaidake.
      Gu zazpi egun barru bueltatuko gara.
      Besarkada handi bat,
      Silvia

      Eliminar
  20. Kaixo Mikel,
    Paris oso polita eta mina da.Oso ondo pasatzen ari naiz.Jendea oso jatorra da, eta bazkaria gozoa da.
    Paris musika-hiria da, eta noski hiri artistikoa da.
    Eiffel Dorrea, Notre-Dame katedrala eta Louvre museoa ikusi nuen.Bi egun gehiago egongo gara Parisen.Bihar, Garaipen Arkua ikusiko gara.Nire aita nire ama eta nire lagunekin etortzen naiz.Eta etzi bueltatuko gara.
    Opari bat erosi dut zurentzat, xehetasun bat da.
    Bueno, eman zure gurasoak goraintzi asko.
    Muxu handi bat eta ondo izan!
    Ariadna.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Mikel,
      Paris oso polita eta goxoa da.Oso ondo pasatzen ari naiz.Jendea oso jatorra da, eta bazkaria gozoa da.
      Paris musika-hiria da, eta noski hiri artistikoa da.
      Atzo Eiffel Dorrea, Notre-Dame katedrala eta Louvre museoa ikusi nituen.Bi egun gehiago egongo gara Parisen.Bihar, Garaipen Arkua ikusiko dugu.Nire aitareikin, nire amarekin eta nire lagunekin etorri naiz Parisera.Eta etzi bueltatuko gara.
      Opari bat erosi dut zuretzat, oroigarri bat da.
      Bueno, eman zure gurasoei goraintzi asko.
      Muxu handi bat eta ondo izan!
      Ariadna.

      Eliminar
  21. Kaixo lagun:
    Ni oso ongi dago. Eta zu? Atzo Pariseran joan nintzen. NIre amarekin, aitarekin eta ahizparekin. Oso ongi pasatzen ari naiz. Paris oso polita. Jendea jatorra da, eta monumentu interesgarriak dira. Nik eta nire familiak ikusi: Eiffel dorrea, Notre Dame katedrala, Garaipenaren Arkua, Versalles jauregia... Eta itsasontzi igotzea nintzen, Sena ibaian. Paris gustatzen zait. Ni Parisean hiruegun pasatuko nintzen.
    Gero arte! Muxu bat.
    Nerea.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni oso ongi dago. Eta zu? Atzo Parisera joan nintzen. NIre amarekin, aitarekin eta ahizparekin. Oso ongi pasatzen ari naiz. Paris oso polita da. Jendea jatorra da, eta monumentu interesgarriak dira. Familiarekin hauek ikusi ditugu: Eiffel dorrea, Notre Dame katedrala, Garaipenaren Arkua, Versalles jauregia... Eta itsasontzira igo nintzen, Sena ibaian. Paris gustatzen zait. Ni Parisen hiru egunez pasatu nintzen.
      Gero arte! Muxu bat.

      Eliminar
  22. Kaiko lagun
    Ni oporretan Parisen joan naiz. Eta oso ondo pasatzen ari naiz. Parisen polita eta handia da. Baina, beti jendeaz beteta da. Niri oso gustatzen zait, ez inoiz ikusi eiffel dorrea nuelako. Nik Notredam eta Frantziako ataria ikusi dut. Aste bat Parisen egongo naiz. Larunbata bueltako naiz. Nik ikasten ari naiz Frantzesa, ere lagunak erite ari naiz.
    Basakara handi bat.

    MAIALEN HERRERO

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaiko lagun
      Ni oporretan PariseRA joan naiz. Eta oso ondo pasatzen ari naiz. Parisen polita eta handia da. Baina, beti jendEZ beteta da. Niri ASKO gustatzen zait, ez NUELAKO inoiz Eiffel dorrea IKUSI. Nik Notredam eta Frantziako ataria ikusi dITut. Aste batEZ Parisen egongo naiz. LarunbatEaN bueltako naiz. NI ikasten ari naiz Frantzesa, ere lagunak ERE EGiteN ari naiz.
      BESARkaDa handi bat.

      MAIALEN HERRERO

      Eliminar
  23. Kaixo Diego:

    Ni Parisen nago. Pasiren oso handia da . Asko jende daude .

    Paris oso polita da, Eiffiel dorre asko gustatzen zait. Nik atzo Parc des Princes ikusi nuen, Paris Saint Germainetik estadioa da. Garaipen Arkua ikusi dut ere.

    Nik nire lagunetik, Alan, joan naiz. Nik hamalau egun pasatu ditut. Nik larumbatean etxera joango naiz.

    Besarkada bat eta ikusi dugu.
    Zure lagun, Gorka

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Diego:

      Ni Parisen nago. Pasiren oso handia da . Asko jende daGO.

      Paris oso polita da, Eiffiel dorreA asko gustatzen zait. Nik atzo Parc des Princes ikusi nuen, Paris Saint GermainEN estadioa da. Garaipen Arkua ERE ikusi dut.

      NI nire lagunAREKIN, AlanEKIN, joan naiz. Nik hamalau egun pasatuKO ditut. NI laruNbatean etxera joango naiz.

      Besarkada bat eta ELKAR ikusiKO dugu.
      Zure lagunA, Gorka

      Eliminar
  24. Kaixo lagun:

    Nik oso ongi nago Parisean.Paris oso polita eta handia da,baino jende asko daude.

    Parisean asko gustatzen zait,zeren Eiffiel dorre oso polita eta handia da.Eiffiel dorre,Meson-cage eta Parc des Princes ikusi nituen.Paris Saint Germain partidoa ikusi nuen.

    Nire aitarekin,nire amarekin eta nire arrebarekin joan naiz.Zazpi egun pasatu dugu.Asteartea etxera joango naiz.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo lagun:

      Ni oso ongi nago Parisen.Paris oso polita eta handia da, baina jende asko daude.

      Paris asko gustatzen zait,zeren Eiffiel dorrea oso polita eta handia da.Eiffiel dorrea, Meson-cage eta Parc des Princes ikusi nituen.Paris Saint Germain partidua ikusi nuen.

      Nire aitarekin,nire amarekin eta nire arrebarekin joan nintzen. Zazpi egun pasatu genituen.Asteartean etxera joango gara.
      Ikusi arte, Mikel.

      Eliminar
  25. kaitxo Mikel:

    Paris leku ederra, andia da baina jende asko daude.

    Paris asko gustatu zait, ifel dorrea eta notre dameko katedralan egon naiz. Nire faniliarekin eta nire osabarekin. egongo nais ate bat geiago zeren noso ondo pasatzen dut baina zurekin obeto pasatuko nuen.
    geroarte lagun.

    Ane.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. kaitxo Mikel:

      Paris leku ederra eta handia da, baina jende asko dago nonahi.

      Paris asko gustatu zait, Eiffel dorrean eta Notre Dameko katedralean egon naiz. Nire familiarekin eta nire osabarekin egongo naiz aste bat gehiago, zeren oso ondo pasatzen dut, baina zurekin hobeto pasatuko nuke.
      gero arte lagun.

      Eliminar
  26. Kixo Mikel:

    Parisen ez nago gaizki baina hobeki egon ninteke. Paris izugarri handia da eta horregatik batzuetan galdu egiten naiz.
    Nire aitaren izebarekin joan naiz, bera, urte asko egon da Parisen eta leku ederretara eraman nau. Turistek ezingo lituzkete leku hoiek sekulan aurkituko.

    15 egun egongo naiz, 7 egun falta zaizkit eta ez dut etxera bueltatu nahi, gustura biziko nintzateke Parisen, baina nire gurasoek nirekin egon nahi dute, gainera, oso garestia dela esaten didate.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Parisen ez nago gaizki baina hobeki egon ninteke. Paris izugarri handia da eta horregatik batzuetan galdu egiten naiz.
      Nire aitaren izebarekin joan naiz; bera urte askoZ egon da Parisen eta leku ederretara eraman nau. Turistek ez lituzkete leku hoRiek sekulan aurkituko.

      15 egunEZ egongo naiz, 7 egun falta zaizkit eta ez dut etxera bueltatu nahi, gustura biziko nintzateke Parisen, baina nire gurasoek nirekin egon nahi dute, gainera, HEMEN BIZITZEA oso garestia dela esaten didate.

      Eliminar
  27. Kaixo sergio:
    Zer moduz? nik oso ongi nago.Nik Parisen dago nire familiarekin,Parisen Iruñan baina handiagoa da.

    Kalean jende asko egoten da, eta gino ederra izaten da:Kaleko musukariak,antzerkia,Pailaizoak,mimoak..

    Paris oso polita delako.

    Eiffel dorrea bisitatxeko nire familiarekin. Asko gustatxen zait.

    3 egunak Buelta emateko nafarroak

    Agur sergio eta ondo pasa.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo sergio:
      Zer moduz? NI oso ongi nago. NI Parisen NAgo nire familiarekin,ParIS IruñEA bainO handiagoa da.

      Kalean jende asko egoten da, eta giRo ederra izaten da:Kaleko musIkariak,antzerkia,Pailaizoak,mimoak,Paris oso polita delako.

      Eiffel dorrea bisitatUko DUT nire familiarekin. Asko gustatZen zait.

      3 egun BARRU BueltaTUKO NAIZ nafarroaRA

      Agur sergio eta ondo pasa.

      Eliminar
  28. Kaixo Patricia:
    Zer moduz zaude? Non zaude? nik osos ongia nago, Parisen nago, nire lagunekin.
    Parisan gauzak asko egiten naiz, Disney Land Paris parkea, Eyfel Dorrea, Notre-Dame katedrala eta Louvre museoa visitatu dut. Oso polita da!
    Kalean jende asko eta autoa asko egoten du. Parisan asko gustatzen zait.
    5 eguna Nafarroak joaten naiz.
    Agur Patricia, ondo pasa!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Patricia:
      Zer moduz zaude? Non zaude? NI OSO onGI nago, Parisen nago, nire lagunekin.
      ParisEn gauZA asko egiten ARI naiz, Disney Land Paris parkea, Eyfel Dorrea, Notre-Dame katedrala eta Louvre museoa Bisitatu dITut. Oso polita da!
      Kalean jende asko eta auTO asko egoten dIRA. ParIS asko gustatzen zait.
      5 egun BARRU NafarroaRA joaNGO naiz.
      Agur Patricia, ondo pasa!

      Eliminar
  29. kaixo Mikel halakoa hauek? ni oso ondo erdtzen zarete. Paris-ean dena oso polita da.Jada aste 1hona daramat . Monumentu-monton ikusi bat nire lagunak eta ni. Dena oso garestia da. Aste bat barru itzultzen naiz itxaroten dut zu ,agur

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. kaixo Mikel
      ZER MODUZ OPORRTAN? ni oso ondo PASATZEN ARI NAIZ. ParisEN dena oso polita da.Jada aste BAT daramat HEMEN. Monumentu PILA BAT ikusi DITUGU NIRe lagunak eta BIOK. Dena oso garestia da. Aste bat barru itzulIKO NAIz, ETA ELKAR IKUSIKO DUGU ,agur

      Eliminar
  30. Kaixo Mikel:
    Parisen oso ondo pasatzen ari naiz. Nire lehengusuak oso onak dira nirekin eta nire osaba jatorra da. Asko gustatzen zait leku hori. Egunero bi eraikinak bisitatzen ditugu eta lagun asko egiten ari naiz. Inglezaz eta pixka bat gaztelanieaz hitz egiten dut haiekin. Bihar Louvre museoa joango gara. Monalisa ikusiko dugu!!! Bi aste barru joango naiz Iruñera. Paris Iruña baino politagoa eta handiagoa da.
    Nahi duzu opari bat ematera? Zer moduz zure oporrentak?
    Argazki asko egiten ari naiz eta oso politak dira.
    Primeran pasatzen ari naiz hemen eta janaria gozoa da
    Muxu handi bat zuretzat.
    Jael

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Mikel:
      Parisen oso ondo pasatzen ari naiz. Nire lehengusuak oso onak dira nirekin eta nire osaba jatorra da. Asko gustatzen zait leku HAU. Egunero bi eraiKIN bisitatzen ditugu eta lagun asko egiten ari naiz. Inglezaz eta pixka bat gaztelaniAZ hitz egiten dut haiekin. Bihar Louvre museoa joango gara. Monalisa ikusiko dugu!!! Bi aste barru joango naiz Iruñera. Paris Iruña baino politagoa eta handiagoa da.
      Nahi duzu opari bat ematera? Zer moduz zure oporrentak?
      Argazki asko egiten ari naiz eta oso politak dira.
      Primeran pasatzen ari naiz hemen eta janaria gozoa da
      Muxu handi bat zuretzat.
      Jael

      Eliminar
  31. Kaiso Mikel
    Zer moduz? Ni oso ongi nago. Parisen dago eta nire familiarekin. Torrifelean oso handia da eta marroiak da asko jendea dago 3 eguna naiago dut.
    Agur Mikel eta ondo pasa.

    ResponderEliminar
  32. Kaiso Mikel
    Zer moduz? Ni oso ongi nago. Parisen NAgo NIREre familiarekin. EiFfel DORREA oso handia da eta marroia. JENDE ASKO dago. 3 egun BARRU ITZULIKO NAIZ.
    Agur Mikel eta ondo pasa.

    ResponderEliminar
  33. Kaixo Mikel
    Zer moduz? Ni oso ongi nago. Parisen NAgo NIREre familiarekin. Nire aitak esaten dit Paris Iruñea baino politagoa dela, baina nik uste dut Iruñea politagoa dela. EiFfel DORREA oso handia da eta marroia, zeren burdinazkoa da eta erdoildurik dago. Gu ibiltzen garen kaleetan JENDE ASKO dago (jendez lepo). 3 egun BARRU ITZULIKO NAIz, baina ez dakit nola itzuliko garEN.
    Agur Mikel eta ondo pasa.

    ResponderEliminar
  34. Kaixo Mikel,
    Ni oso ongi naiz hemen, Parisen. Paris oso haundia polita da, asko gustatzen zait. Ni eta nire gurasoak joan gara. Atzo, Eiffel Dorrea ikusi dugu eta gaur, PSGen futbol zelaia ikusiko dugu. Guk 5 egun pasatuko gara Parisen zeren oso polita den. Hurrengo astea bueltatuko gara.
    Besarkada haundi bat.
    Julen

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Mikel,
      Ni oso ongi NAGO hemen, Parisen. Paris oso haundia ETA polita da, asko gustatzen zait. Ni eta nire gurasoak joanGO gara. Atzo, Eiffel Dorrea ikusi GENUEN eta gaur, PSGen futbol zelaia ikusiko dugu. Guk 5 egun pasatuko DITUGU Parisen oso polita deLAKO. Hurrengo asteaN bueltatuko gara.
      Besarkada haundi bat.
      Julen

      Eliminar
  35. Kaixo Mikel,
    Ni Parisen nago oporretaren gaudela. Oso ondo nago. HIria bat handia eta polita da. Nik Torre Eiffel visitzako nahi dut.
    Paris asko gustatzen zait. Frantziaren ataria eta Notredameren katedrala ikusi dut.
    Ni gurasoak eta anai-arrebak joan naiz. Uste dut aste bat egotzeko dugela.
    Niri gehiago egunak geratzea gustatzeko zait.
    Gu zazpi egunetan bueltatuko gara.
    Agur eta ondo pasa.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Mikel,
      Ni Parisen nago oporretaren. Oso ondo nago. HIria handia eta polita da. Nik Eiffel DORREA visitATU nahi dut.
      Paris asko gustatzen zait. Frantziaren ataria eta NotredameKO katedrala ikusi dut.
      NiRE gurasoEKIN eta anai-arrebEKIN joan naiz. Uste dut aste bat egoNGO GARELA.
      Niri EGUN GEHIAGO geratzea gustatUKO LITZAIDAKE
      ZAZPI EGUN BARRU bueltatuko gara.
      Agur eta ondo pasa.

      Eliminar
    2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

      Eliminar
    3. OPORRETAN
      BISITATU
      IKUSI DITUT
      BATEZ

      Eliminar
  36. Kaixo Mikel
    Ni oporretan parisen nago. Oso polita da, eta handia. Ni emen oso ondo pasatzen dut. Nik Nire familiarekin joan naiz. Gu zortzi egunetan bueltatu gara.
    Ni eta Nire familiarekin Torre Eiffel visitatu eta disney land joango dugu. Niri Parisan asko gustatzen zait.
    Agur mikel, ondo pasa.

    ResponderEliminar
  37. Kaixo Mikel
    Ni oporretan Parisen nago. Oso polita da, eta handia. Ni Hemen oso ondo pasatzen dut. NI Nire familiarekin joanGO naiz. Gu zortzi EGUN BARRU bueltatuKO gara.
    NI Nire familiarekin EiffelDORREA eta disney land JOLAS PARKEA BISITATZERA joango GARA. Niri PARIS asko gustatzen zait.
    Agur mikel, ondo pasa

    ResponderEliminar
  38. Kaixo Mikel,Aspaldiko!

    Ni Parisen ondo nago,eta zu zer moduz zaude klasera,Txantreako ikastetzea? Parisen andia,polita,zaratatsua,koloretsua,argitsua,maitagarri eta erromantikoa.
    Paris Iruña baino koloretsuagoa da.Paris bisitatzea asko gustatzen zait.Eiffel Dorrea ikustea asko gustatu du. Eiffel Dorrea gaineraz,Notre Dame katedrala,Disneylandparis; loubre museoa, PomPildour kultur etxea.
    Nire familiarekin joan naiz.Bost egun pasatu ditu.
    Maiatxaren batetik zortzira.
    Espero dut ongi pasatzea

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Mikel,Aspaldiko!

      Ni Parisen ondo nago,eta zu zer moduz zaude klaseAN?,Txantreako ikastetXeaN? PaRIS HAndia,polita,zaratatsua,koloretsua,argitsua,maitagarriA eta erromantikoa DA.
      Paris IruñEa baino koloretsuagoa da.Paris bisitatzea asko gustatzen zait.Eiffel Dorrea ikustea asko gustatu ZAIT. Eiffel DorreaZ gaineRA,Notre Dame katedrala,DisneylandparisA; LouVre museoa, PoUmPidour kultur etxea IKUSI DITUT.
      Nire familiarekin joan naiz.Bost egun pasatu ditu.
      MaiatZaren batetik zortzira.
      Espero dut ZU ERE ongi pasatzea.

      Eliminar
  39. Kaixo Mikel, aspaldiko! Ni Parisen oso ondo nago, eta zu, zer moduz zaude Iruñan? Paris handia eta polita da. Zaratatsua, argitsua, koloretsua, maitagaria eta erromantikoa da ere bai. Paris Iruña baino erromantikoagoa da. Paris bisitatzea asko gustatzen zait. Eiffel Dorrea ikustea asko gustatu zait. Eiffel Dorreaz gainera museo famatuena ikustea gustatu zait. Nire familiarekin joan naiz. Bost egun pasatuko ditugu, maiatzaren hirutik zortzira. Zortzia bueltatuko naiz.
    Espero dut zu ongi pasatzera.

    ResponderEliminar
  40. Kaixo Mikel:
    Zure gutuna irakurrri dut, eta orain idazten ari naiz zuri. Oso ongi nago Parisen, Paris hiririk onena da. Paris Iruña baino hobea da. Handia eta argitsua da. Baina, Paris zikina da. Niri asko gustatzen zait Paris, nik hemen bizitzeko asmoa daukat. Parisera nire ahizparekin etorri naiz. Bost egun pasatuko gara Parisen. Gaur hiria ikusten ari gara eta bihar Eiffel Dorrea bizitatuko dugu. Eta etzi PSG partidu bat ikusiko dugu. Musu handi bat. Agur!
    Daniel Ezcurra

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Mikel:
      Zure gutuna irakurri dut, eta orain idazten ari naiz zuri. Oso ongi nago Parisen, Paris hiririk onena da. Paris Iruña baino hobea da. Handia eta argitsua da. Baina, Paris zikina da. Niri asko gustatzen zait Paris, nik hemen bizitzeko asmoa daukat. Parisera nire ahizparekin etorri naiz. Bost egun pasatuko DITUGU Parisen. Gaur hiria ikusten ari gara eta bihar. sARRERAK EROSTEN DITUGUNEAN, Eiffel Dorrea biSitatuko dugu. Eta EGURALDI ONA EGITEN BADU, etzi PSGren partidA bat ikusiko dugu. Musu handi bat. Agur!
      Daniel Ezcurra

      Eliminar
  41. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  42. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  43. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  44. Kaixo Mikel:

    Ni Samuel naiz eta parisen nago nire izebarekin.Nire izebarekin toki asko ikusiko ditut.Nire laguna Ander esan dit gauzak garestiagoa Aste bat pasatuko gara Parisen eta gero Iruñera bueltatuko gara. Iruña baino itsusia da.Orain Torre Eiffel ikusten ari gara eta bihar "Arco del Triunfo" bisitauko dugu.Muxu asko Mikel laster arte
    Samuelin

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Samuel naiz eta Parisen nago nire izebarekin.Nire izebarekin toki asko ikusiko ditut.Nire lagunaK, AnderREK, esan dit gauzak garestiagoaK DIRELA. Aste bat pasatuko DUGU Parisen eta gero Iruñera bueltatuko gara. Iruña baino itsusiaGOA da.Orain Eiffel dORREA ikusten ari gara eta bihar "Arco del Triunfo" bisitaTuko dugu.Muxu asko, Mikel laster arte
      Samuelin

      Eliminar
  45. Kaixo Mikel:

    Nik Parisen oso ondo nago. Paris Guipuzcua baino handiagoa da.Handia eta oso argitsua da.Niri asko gustatzen naiz Paris, eta lagunak asko dauzkat.6 egun pasatuko gara Parisen nire arrebarekin.Bihar, nire arrebarekin museo Louvre bizitatuko dugu. Oso polita eta garbia da. Musu handi bat.!Agur!
    Asier Mendoza

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. NI Parisen oso ondo nago. Paris GIPUZKOA baino handiagoa da.Handia eta oso argitsua da.Niri asko gustatzen ZAIT Paris, eta LAGUN ASKO dauzkat.6 egun pasatuko DITUGU Parisen nire arrebarekin.Bihar, nire arrebarekin Louvre MUSEOA biSitatuko dugu. Oso polita eta garbia da. Musu handi bat.!Agur!
      Asier Mendoza

      Eliminar
  46. Kaixo Mikel!
    Zer moduz? Ni oso ondo nago Parisen. Paris oso handia da, jende asko dago eta uso asko daude. asko gustatzen zait. Lagunekin joan naiz. Hamar egun pasatuko dugu Parisen, asteazkenean bueltatuko naiz. Nirekin etorri nahi al duzu Parisera? Agur!
    Carla

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Mikel!
      Zer moduz? Ni oso ondo nago Parisen. Paris oso handia da, jende asko dago eta uso asko daude. asko gustatzen zait. Lagunekin joan naiz. Hamar egun pasatuko dITugu Parisen, asteazkenean bueltatuko naiz. Nirekin etorri nahi al duzu Parisera HURRENGOAN? Agur!
      Carla
      ONGI CARLA

      Eliminar
  47. Kaixo Mikel:

    Ainhoa naiz, eta parisen nago. Zuretzako galdera bat daukat;nahi duzu pariseko etortzeko nirekin?

    Paris polita, zaharra eta andia da.Ni Hotel "Le Bellu" nago, hotelea oso polita da, bost izar daukat, igerilekua daukat, eta Eiffel dorrearen ondoan dago. Nirekin Parisera etorri nahi baduzu, idatzi iezadazu. Agur!!!

    Ainhoa.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Mikel:

      Ainhoa naiz, eta Parisen nago. ZuretzaT galdera bat daukat;nahi duzu PariseRA etorRI nirekin?

      Paris polita, zaharra eta HAndia da.Ni "Le Bellu"HOTELEAN nago, hotelA oso polita da, bost izar dauZkA, igerilekua daukA, eta Eiffel dorrearen ondoan dago. Nirekin Parisera etorri nahi baduzu, idatzi iezadazu. Agur!!!

      Ainhoa.
      ONGI AINHOA, SEGI LANEAN.

      Eliminar
  48. IKER GOÑI

    Kaixo MIKEL:
    ZER MODUZ ZAUDE,MIKEL?NIK ZURE POSTALA JASO DUT. NI PARISEN OSO ONGI NAGO. PARISERA ETORRI NAIZ, NIRE OSABA BISITZERA.PARIS HANDIA, POLITA, GARBIA, IRUÑEA BAINO JENDETSUAGOA DA. PARIS ASKO GUSTATZEN ZAIT.EIFFEL DORREA BISITATU DUGU. NIRE FAMILIAREKIN ETORRI NAIZ. NIREKIN ETORRI DEN NIRE LEHENGUSUA ZURE ADISKIDEA DA, IMANOL.HAMAR EGUN PASATUKO DITUT.DATORREN ASTEAN BUELTATUKO NAIZ.
    AGUR MIKEL, ONDO IBILI.

    Zer moduz zaude Parisen? Nolakoa da Paris? Gustatu al zaizu? Zer ikusi duzu? Norekin joan zara? Zenbat egun pasatuko dituzu han? Noiz bueltatuko zara?
    Besarkada handi bat

    ResponderEliminar
  49. Kaixo Mikel!!

    Zer moduz zaudete?Ni ongi nago.Parisen nago.Parisera etortzeko gogoa asko daukat.Parin Iruña baino politagoa da.Nire lagunekin etortzen dut,Juan,Pedro,Koldo eta Kormentxiki.Guaza asko ikusten dut.Bueno agur!!
    Ondo pasa!!

    ResponderEliminar
  50. Kaixo Mikel:

    Zure gutuna irakurri dut, eta orain idazten ari naiz zuri. Oso ongi nago Parisen, Paris hiririk onena da. Paris iruña baino hobea da. Handia eta argitsua da baina, Paris ziskina da. Niri asko gustatzen zaio Paris, nik hemen bizitzeko asmoa daukat. Parisera nire ahizparekin etorri naiz. Bost egun pasatuko ditugu Parisen, gaur hiria ikusten ari gara eta bihar,

    ResponderEliminar
  51. Kaixo lagun: Paris oso polita da. Ni oso ongi naiz, eta zu? Ni trenez joango naiz. Paris gustatzen zait. Parisen oso argitua da. Nik Torre Eiffel ikusi dut eta etxeak oso polita du. Ama, aitona eta ni joango gara. Nik uste dut, zazpi egun. Niri cuadro oso gustatzen zait. Familiarajaten ari naiz eta oso gozoa da. Gero, Iruña trenez joango naiz. Zure etxea joango duzuela. Eta zu, zer moduz zaizu? Zure familiara oso ongi zaiela?

    ResponderEliminar
  52. Kaixo lagunA: Paris oso polita da. Ni oso ongi nAGO, eta zu? Ni trenez joANnaiz. Paris gustatzen zait. PariS oso argitSua da. Nik Torre Eiffel ikusi dut eta etxeak oso politaK dIRA. Ama, aitona eta ni ETORRI gara. Nik uste dut zazpi egun PASATUKO DITUGULA. Niri KuadroAK ASKO gustatzen zaiZKIt. FamiliarEKIN jaten ari naiz eta BAZKARIA oso gozoa da. Gero, IruñERA trenez joango naiz. Eta zu, zer moduz zaUDE? Zure familia oso ongi DAGO.

    ResponderEliminar