martes, 5 de diciembre de 2017

Sare sozialak

 Zure iritzia eman sare sozialei buruz. Kontu hauek aipatzen ahal dituzu:

-Sare sozialak gazteen bizimoduan sartuta
•Berritasunak: irudiak,mezuak, elkarrizketak...
•Adiskideak topatzeko,musika eta bideoak
trukatzeko...
•Gizarte bizitzan txertatzeko aukera ona
Gurasoen eta adinekoen beldurrak: belaunaldi jauzia
• Gehien bat informazio arinak, txutxu-mutxuak...
Sakontasunik ez
• Arriskuak (cyberbullyinga, ziber erasoak...) edo
menpekotasunak, batez ere, adingabeek.

15 comentarios:

  1. Aztertuko dudan gaia Sare Sozialak dira.
    Dudarik gabe, Sare Soziala arriskutsuak dira baina oso baliagarriak dira. Adibidez; Sare Sozialekin pertsonak asko ezagutzen ahal duzu, Sare Sozialekin irudiak, videoak eta berriak ikusi ahal duzu, baina kontuz, denok zure argitalpenak ikusi ahal dute.
    Zuk, ez dakizu norekin hitz egiten ari zaren eta Sare Sozialak menpekotasuna sortzen dute. Denok zuri cyberbullying egin ahal dute.
    Ondorioz, Sare sozialak oso baliagarriak dira baina arriskutsuak dira.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. sare sozialak
      pertsona asko ezagutzen ahal dituzu
      sare sozialekin irudiak, bideoak eta berriak ikusi ahal dituzu
      ahal dituzte
      zuk ez dakizu
      sare sozialek
      cyberbullyinga egiten ahal dizute

      Eliminar
  2. Nik hitz egiteko dudan gaia sare sozialak dira.

    Lehenik, sare sozialak onak dira baina neurriarekin. Nik uste dut, gazteek ez dutela beldurrik sare sozialetan.
    Bigarrenik, guk ez dakigu nor dagoen ordenagailuaren atzean. Batzuetan, pertsonak zaharrak egiten duten pertsonak gazteak direla.
    Hirugarrenik, sare sozialak beharrak dira. Sare sozialak laguntzen gaituzte beste lagun hirietakoak ezagutzeko.

    Orain, historio komun bat kontatuko dut:
    Zuk ezagutzen duzu mutil bat sare sozial batean eta mutil hori ez du datu asko ematen eta galdera asko egiten dizkizu edo argazkiak eskatzen dizkizu. Kasu horietan ez duzu kasurik egin behar, zeren batzuetan gezur egiten ari dira.

    Iratxe Leoz 3.B

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik uste dut gazteek ez dutela beldurrik eduki behar sare sozialetan
      pertsona zaharrek esaten dute pertsona gazteak direla
      beharrezkoak dira
      Sare sozialek laguntzen digute beste hiri batzuetako lagunak ezagutzen.
      istorio arrunt bat
      mutil horrek
      ez diozu erantzun behar,
      zeren batzuetan gezurretan ari baitira

      Eliminar
  3. Aztertuko dudan gaia sare sozialak dira. sare sozialek alde ona eta alde txarrak dauzkate.
    Lehenengo, sare sozialetan pertzonak ezagutzen ahal duzu. Bigarrenik sare
    sozialekin videoak, irudiak edo berriak ikusten ahal duzu. Hirugarrenik, sare sozialekin jokoa jokatzen ahal duzu
    Baina sare sozialak alde txarra dauzka. Adibidez, sare sozalak ariskutsua da eta menpekotasuna sortzen dure. Baita ere, zuk ez dakizu norekin hitz egiten ari zaren. Horrekin batera, sare sozialetan zuk ez dakizu nolakoa den zurekin hitz egiten ari den pertzona. Nik uzte dut, sare sozialak gauza ona dira.

    Rubén Pascual Casas

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. alde onak eta txarrak
      pertsonak ezagutzen ahal dituzu
      bideoak, irudiak edo berriak ikusten ahal dituzu
      jokoetan jokatzen ahal duzu
      sare sozialak arriskutsuak dira
      Askotan ere
      pertsona
      Nik uste dut sare sozialak gauza ona direla

      Eliminar
  4. Aztertuko dudan gaia sare sozialak da. Nik uste dut sare sozialak alde onak eta alde txarrak dituela.
    Alde on bat zure lagunekin komunikatzen ahal duzula da. Beste aldetik, sare sozialak arriskutsuak dira, ez dakizu nor dagoen ordenagailuaren beste aldean eta. Beste alde on bat jende asko ezagutzen ahal duzula da. Sare sozialetan irudiak ikusi ahal duzu. Beste aldetik, sare sozialak oso adikiboak dira.
    Ondorioz, sare sozialak baliagarriak dira, baina kontuz behar duzu.

    Laura Palomeque, 3.B

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. sare sozialak dira.
      sare sozialek...dituztela
      Alde on bat da zure lagunekin komunikatzen ahal izatea.
      Beste alde on bat da jende asko ezagutu ahal izatea.
      kontuz ibili behar duzu

      Eliminar
  5. Aztertuko dudan gaia sare sozialak da.Sare sozialak erabiltzea jolasten,mesuak bidaltzea,ikusten instagram eta entzun musikatzen.
    Nire familiarekin (usa) sare sozialak , nire aitona eta amona ez.
    Nik ez dut cyberbullynga sufritu

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aztertuko dudan gaia sare sozialei buruZKOA da. Nik sare sozialak erabilTZEN ditut,jolasteko, meZuak bidalTZEKO, Instagrama IKUSTEKO, ETA MUSIKA ENTZUTEKO.
      Nire familiAK SARE SOZIALAK ERABILTZEN DITU, BAINA NIRE AITONAK ETA NIRE AMONAK EZ DITUZTE ERABILTZEN.

      Eliminar
  6. Nik uste dut sare sozialak oso importantea dela, jendea asko irabiltzen duelako.
    Baina, oso arriskutsua dira. Nire aitonak ez du sare sozialak erabiltzen dauka eta oso ondo bizi da. Nik sare sozialak daukat eta asko erabiltzen dut. Niri sare sozialak asko gustatzen zaizkit eta beti sartzen Instagram, whatsapp, snapchat, tweeter... dut. Instagram oso interesagarria da.
    Hau da nire ustez, agur.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik uste dut sare sozialak oso iNportantea dIRela, jendeaK askoTAN Erabiltzen dITuelako.
      Baina, oso arriskutsuaK dira. Nire aitonak ez dITu sare sozialak erabiltzen, eta oso ondo bizi da. Nik sare sozialak dauZkat eta asko erabiltzen dITut. Niri sare sozialak asko gustatzen zaizkit eta beti sartzen NAIZ InstagramEN, whatsappEN, snapchatEN, tweeterREN.... Instagram oso interesagarria da.
      Hau da nire usteA, agur.

      Eliminar
  7. Kaixo lagunak
    Nik sare sozialak oso importantea da.
    Mire osebak sare sozialak erabiltzen dauka.
    Nik sare sozialak es erabiltzen fue.
    Nik whatsapp eta Instagram behar dut.
    Nik Facebook egiten ari gara.

    Agur lagunak

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo lagunak:

      NiRETZAT, NIRE USTEZ, sare sozialak oso iNportanteaK dIRa.
      Nire osAbak sare sozialak erabiltzen DITU.
      NIK EZ DITUT SARE SOZIALAK ERABILTZEN.

      Nik whatsappA eta InstagramA behar dITut.
      NI Facebook egiten ari NAIZ.

      Agur lagunak

      Eliminar