miércoles, 24 de septiembre de 2014

Neure ilusioetako bat

 Azaldu zeure ilusioetako bat, zure ikaskideari idatziz. Hark aholkuak emango dizkizu. Azaldu zure ilusioa, liburuko ereduari jarraituz:
  • Zein da zure ilusioa?
  • Noiztik izan duzu ilusio hori?
  • Zergatik daukazu ilusio hori?
  • Zer egiteko asmoa daukazu, egunen batean ilusio hori errealitate bihurtzeko?
Baliabide gramatikalak:
  • -t(z)ea.  Nire ilusioa ...........-t(z)ea da.
  • -tik, -tatik. ........nituenetik, ...nuenetik/ txikitatik...
  • ...-(e)lako
  • ...-t(z)eko asmoa daukat.

35 comentarios:

  1. Nire ilusioa

    Ni Silvia Nogales naiz. Nire ilusioa New Yorkera joatea da. Txikitan nire ilusioa Disney Land Parisera joatea zen. New Yorkera joateko asmoa Museoan galduta filma ikusi nuenetik daukat.
    Beste ilusio bat da loteria irabaztea.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Silvia Nogales naiz. Nire ilusioa New Yorkera joatea da. Txikitan nire ilusioa Disney Land Parisera joatea zen. New Yorkera joateko asmoa daukat, Museoan galduta filma ikusi nuenetik. New Yorkera joan nahi dut, zientziak gustatzen zaizkidalako.
      Beste ilusio bat da loteria irabaztea, arropa erosi nahi dudalako.

      Eliminar
  2. NIRE ILUSIOA

    Nire ilusioa trofeo eskuratzea da.
    Txikitatik ilusio hori daukat. Beti saiatu naizelako,
    eta inoiz eskuratuez dudalako.
    Nire asmoa oso ongi entrenatzea da, eta esfortzu posible egin da. Eta gauza ororen gainetik ondo pasa egitea!

    Oihane Corredor

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire ilusioa irristaketa-sari bat eskuratzea da.
      Txikitatik ilusio hori daukat, beti saiatu naizelako,
      eta inoiz eskuratu ez dudalako.
      Nire asmoa gogor eta gogotik entrenatzea da, eta ahaleginik handiena egitea. Eta gauza ororen gainetik ondo pasatzea!

      Eliminar
  3. NIRE ILUSIOA

    Ni Jael Arza naiz. Nire ilusioa Espainiako patinaje zelekziora joatea da. Ilusio hori dut, Espainiako txapelketan lehiatu nituenetik, 11 urte nituenetik. Espainiaren izena ordezkatu nahi dudalako Europako txapelketan. Ilusio hori lortzean, Espainiako txapelketak irabaziko ditut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Jael Arza naiz. Nire ilusioa Espainiako patinaje selekziora joatea da. Ilusio hori dut, Espainiako txapelketan lehiatu nuenetik, 11 urte nituenetik, Espainiaren izenean jokatu nahi dudalako Europako txapelketan. Ilusio hori lortzeko, Espainiako txapelketak irabaziko ditut.

      Eliminar
  4. NIRE ILUSIOA

    Nire ilusioa txakur bat edukitzea da.
    Txikitatik izan dut ilusio hori, animaliak asko gustatzen zaizkidalako. Txakurrarekin jolasteko eta paseatzeko asmoa daukat.

    IRENE ZAMORA

    ResponderEliminar
  5. Nire ilusioa da, nik kontzertuan kantatzea, ilusio hori txikitatik izan dut, kantatzea gustatzen zaidalako. Kantatzea eta kantatzea, entrenatu eta beldurra galtzea dut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire ilusioa da nik rock-kontzertu batean kantatzea. Ilusio hori txikitatik izan dut, kantatzea gustatzen zaidalako. Kantatuz eta kantatuz, azkenean beldurra galduko dut.

      Eliminar
  6. NIRE ILUSIOA

    Nire ilusioa nobelak idaztea da.
    Nik ilusioa zortzi urtetatik dut.
    Niri idaztea eta irakutzea gustatzen zaizkidalako.
    Baita, umorezko nobelak irakurritzea gustatzen zait.
    Ilusioa errealitate bihurtuko da, nire nobelak argitaratu eta saria ematen didatean.
    Nire nahia da!
    Maialen Herrero

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire ilusioa nobelak idaztea da.Nik ilusio hori dut zortzi urte bete nituenetik, niri idaztea eta irakurtzea gustatzen zaizkidalako.
      Amodiozko nobelak ere irakurritzea gustatzen zait.
      Ilusioa errealitate bihurtuko da, nire nobelak argitaratu eta saria ematen didatean.
      Nire nahia da!

      Eliminar
  7. NIRE ILUSIOA


    Nire ilusioa da kontzertuan dantzatzea, ilusio nori txikitatik izan dut. Flamenco
    dantzatzea gustatzen zaidalako. Dantzatzeko asmoa dut.

    ESMERALDA OLAZAR

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire ilusioa da flamenko-emanaldietan dantzatzea. Ilusio hori txikitatik izan dut, flamenkoa dantzatzea gustatzen zaidalako. Angel Ocrayren taldean dantzatzeko asmoa dut.

      Eliminar
  8. NIRE ILUSIOA




    Nire ilusioa lan egtitea hau da Futbolaria izatea
    Nik Osasunan jokatu nahi dut. Ni atezaina naiz eta Osasunako atezaina nahi dut.
    Horixe da nire ilusioa , asko ditut baina hori nagusiena da.

    GORKA EGUILLOR

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. NIRE ILUSIOA




      Nire ilusioa futbolaria izatea da. Nik Osasunan jokatu nahi dut. Ni atezaina naiz eta Osasunako atezaina nahi dut.
      Horixe da nire ilusioa, ilusio asko ditut baina hori nagusiena da.

      Eliminar
  9. NIRE ILUSIOA

    Ni Ibon Iribarren naiz
    Nire ilusioa Club Atletico Osasuna jokatzea da.
    Txikitatik nahi nuen Osasuna jokatzea Iruñako taldea delako.
    Nire asmoa Sidney edo Berlin joango dut

    Ibon Iribarren

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Ibon Iribarren naiz.Nire ilusioa Club Atletico Osasunan jokatzea da.
      Txikitatik jokatu nahi nuen Osasunan, Iruñeko taldea delako.
      Sidneyra edo Berlina joateko asmoa dut

      Eliminar
  10. NIRE ILUSIOA

    Ni Aintzane Medina naiz. Nire ilusioa Alemaniako Unibersitate batean ikastea da. Bi urte nituenetik alemaniara ikasten dut. Alemanere ikasten dut eta esperientziarik politenelariko bat da. Asko ikasteko eta ongi pasatzeko asmoa dut.

    Aintzane Medina

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Aintzane Medina naiz. Nire ilusioa Alemaniako Unibersitate batean ikastea da. Bi urte nituenetik alemaniera ikasten dut. Alemaniera ikasten dut eta esperientziarik politenelariko bat da. Asko ikasteko eta ongi pasatzeko asmoa dut.

      Eliminar
  11. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  12. Nire ilusioa
    Nire orain ilusioa Conservatorioan sartzea da.
    Violonchelo jokatzen dut eta oso polita da.
    Nire musika karrera atera nahi dut, eta asko Ikasi nahi dut.Biolontxelista handi izateko.
    Beraz,asko ikasi behar dut,egunero,ordu bat gutzi gorabehera.
    Baina merezi du, hori da nire orain ilusioa.
    Ariadna Vigara.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire ilusioa
      Nire orain ilusioa Konserbatorioan sartzea da.
      Biolontxeloa jotzen dut eta oso polita da.
      Nik musika karrera atera nahi dut, eta asko Ikasi nahi dut, biolontxelo-jolea handia izateko.
      Beraz,asko ikasi behar dut,egunero,ordu bat gutzi gorabehera.
      Baina merezi du, hori da nire orain ilusioa.
      Ariadna Vigara.

      Eliminar
  13. NIRE ILUSIOAK


    Ni Julen naiz eta 15 urte nintzen. Nire ilusioa disc-jockey izatea da.
    House musikaren asko gustatzen zait.
    Nire disc-jockey gogokoena GTA da eta nire
    abesti gogokoenaren “ The cake” eta “ Hit it” zara.
    Ospetsuaren jaiak “Tomorrowland” eta “Ultra Music Festival” zara.
    Ni eguneko bat jai hau joan gustatzen zait.
    Festa horiek jende asko joan bere herrriaren eta jaia belgikaren da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Julen naiz eta 15 urte ditut. Nire ilusioa disc-jockey izatea da.
      House musika asko gustatzen zait.
      Nire disc-jockey gogokoena GTA da eta nire
      abesti gogokoena “ The cake” eta “ Hit it” dira.
      “Tomorrowland” eta “Ultra Music Festival” jaiak ospetsuenak dira.
      Niri egun batean jai horretara joatea gustatuko liztzaidake.
      Festa horietara jende asko joaten da,eta Belgikan egiten dira.

      Eliminar
  14. Nire ilusioa
    Ni Patricia naiz, esta londresean joatzea ilusioadut.
    Futuro lanean londrsen delako.
    Beste ilusio bat kriminologa izatea da.
    Ez da ilusioa txikitan albainara izatea gustatzen zait gero
    Niri psicologa izatea gustatzen zait biana gareatiegia da.
    patricia ortega

    ResponderEliminar
  15. NIIRE ILUSIOA
    Ni Raúl Soria naiz. 14 utre ditut.
    Nire ilusioa Real Madrid edo C.A.Osasuna jokatzea da. Asko gustatzen zaidalako.
    Nire asmoa Paris bisitatzeko da.

    RAÚL SORIA



    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. NIIRE ILUSIOA
      Ni Raúl Soria naiz. 14 uRte ditut.
      Nire ilusioa Real MadriLEN edo C.A.OsasunaN jokatzea da, FUTBOLEAN JOKATZEA asko gustatzen zaidalako.
      Nire asmoa Paris bisitatzeA da. NIK PARISA BISITATZEKO ASMOA DUT.

      Eliminar
  16. Nire ilusioa
    Ni Patricia naiz, eta LondONERA joaTEKO ASMOa dut,
    Londonen lana izango delako etorkizunean.
    Beste ilusio bat kriminologOa izatea da.
    kRIMILOGOA IZATEA Ez ZEN NIRE ilusioa txikitan. hORREZ GAIN, Albainara iJOATEA ERE gustatzen zait.
    Niri psiKologOa izatea ERE gustatzen zait, bAIna gareStiegia da.

    patricia ortega

    ResponderEliminar
  17. Nire ilusioa albaitaria izatea da.Animaliak gustatzen zaizkit eta sendatu nahi ditut.Txikitatik albaitaria izan nahi dut zeren katu bat nuen eta zauria bat zuen eta ni tirita bat jarri nuen.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire ilusioa albaitaria izatea da.Animaliak gustatzen zaizkit eta sendatu nahi ditut.Txikitatik albaitaria izan nahi dut, zeren katu bat nuen eta zauria bat zuen eta niK tirita bat jarri nIOn.

      Eliminar
  18. Nire ilusioa albaitaria izatea da.Animaliak gustatzen zaizkit eta sendatu nahi ditut.Txikitatik albaitaria izan nahi dut, zeren katu bat nuen eta zaurI bat zuen eta niK tirita bat jarri nuen.

    ResponderEliminar
  19. Nire ilusiotekao bat Koreara bidaiatzea da. Ilusio hau k-pop musika entzun nuenetatik daukat.

    Ez dakit oso ondo zergatik nahi dudan Koreara joan. Nire ustez, hango jendea bere jokaeran ezberdinak direlako eta niretzat oso interesgarria da. Gainera, bere pop musika eta nola janzten diren asko gustatzen zait.

    Nire gustuko taldeen kontzertuetara joan, jende berria ezagutu eta arropa oso polita erosi nahi nuke, hara iristean.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire ilusioETAKO bat Koreara bidaiatzea da. Ilusio hau k-pop musika entzun nuenetatik daukat.

      Ez dakit oso ondo zergatik nahi dudan Koreara joan. Nire ustez, hango jendeAREN jokaera ezberdinA DELAKO, BESTELAKO BIZIMODUA DUTELAKO, eta niretzat oso interesgarria da. Gainera, bere pop musika eta nola janzten diren asko gustatzen zait.

      Nire gustuko taldeen kontzertuetara joan, jende berria ezagutu eta arropa oso polita erosi nahi nuke, hara iristean.

      Eliminar
  20. Nire ilusia medikua izaten da. Orain dela urte batetik hona izan nahi dut. Nik medikua izan nahi dut zeren, gaitxoak zendortzea asko gustatzen zaidan. Nik unibersitatean klaseko natarik haberenak aterako ditut, unibersitatean bukatu eta gero Iruñeko ospitalean lan egingo dut. Errotzapean biziko naiz eta Donostian apàrtamentu eder bat izango dut.

    ResponderEliminar
  21. Nire ilusioa matematiko irakasle izaten da.Orain IES Padre Moret Irubide ikasten naiz.Nik matematikoa izan nahi dut zeren,hau da nire hobbie,ecuacioiak egiten du.Gero unibersitatean bukatu eta bakarrik jarraitu matematika.zorionez lanekin batetxea nire ilusioa

    ResponderEliminar