viernes, 13 de septiembre de 2019

AURKEZPEN PERTSONALA


Azaldu zure datu pertsonalak fitxa batean zure tutoreari. Azaldu nolakoa zaren, zure izaera nolakoa den. Horretarako, galdera hauek erabiltzen ahal dituzu.

-Non ikasi duzu?
- Nola portatzen zara etxean? Eta eskolan? Zintzoa al zara? Bihurria al zara?
- Zer egiten duzu etxean? Futbolean jokatzea gustatzen al zaizu? Futbolzalea al zara?
- Nolakoa zara? Txantxazalea al zara? Gozozalea al zara?
- Non haserretzen zara gehiago, etxean ala eskolan?
-Ondo konpontzen al zara gurasoekin? Eta lagunekin? Eta irakasleekin?
- Zure lagunekin, zer gustatzen zaizu egitea? Zer egiten duzue?
-Zer ikasgai gustatzen zaizu gehien? Zer gustatzen zaizu klasean egitea? Asko ikasten duzu?
-Bizikletarekin etxetik eskolara etortzea gustatzen zaizu? Bizikletazalea al zara?

15 comentarios:

  1. Kaixo!

    Ni Eider naiz,14 urte ditut. Iruñekoa naiz, Antsoainen bizi naiz.Cardenal Ilundain ikastetzea ikusi dut.Ni altua naiz eta ile marroia dut, eta nire begia marroia dut.Etxean Irubiden baino gaizkiago portatzen naiz.Ikasgai batzuetan baino gehiago itzegiten dut.Nik etxean egiten dut haiek niri esaten didatena.Mahaia prestatzen dut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo!

      Ni Eider naiz,14 urte ditut. Iruñekoa naiz, Antsoainen bizi naiz.Cardenal Ilundain ikastetXeaN ikAsi dut.Ni altua naiz eta ile marroia dut, eta nire begiaK marroiaK DIRA.Etxean Irubiden baino gaizkiago portatzen naiz.Ikasgai batzuetan BESTE BATZUETAN baino gehiago Hitz egiten dut.Nik etxean egiten dut haiek niri esaten didatena.Mahaia prestatzen dut.

      Eliminar
  2. AURKEZPEN PERTSONALA

    Kaixo!

    Ni Clara naiz. Ni 14 urte ditut. Iruñekoa naiz. Ni cardenal ilundain ikastetxea ikasi dut. Orain irubiden ikasten ari naiz. Ni altua eta ilehoria naiz. Begi berdeak dut. Ni langilea eta alaia naiz.

    Oro har, ongi portatzen naiz Irubiden baino berritsua naiz. Etxean ongi portatzen naiz baino batsuetan haserrealdi ditut. Etxean mahia prestatzen dut.

    Etxean eskolan baino gehiago haserretzen naiz. Ni ongi portatzen naiz nire lagunekin eta nire irakasleekin . Batsuetan gaixki portatzen naiz nire gurasoekin

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. nik cardenal ilundain ikastetxea ikasi dut

      Eliminar
    2. Kaixo!

      Ni Clara naiz. NIK 14 urte ditut. Iruñekoa naiz. NiK cardenal Ilundain ikastetxeaN ikasi dut. Orain Irubiden ikasten ari naiz. Ni altua eta ilehoria naiz. Begi berdeak dITut. Ni langilea eta alaia naiz.

      Oro har, ongi portatzen naiz Irubiden, bainA berritsua naiz. Etxean ongi portatzen naiz baino batZuetan haserrealdiAK IZATEN ditut. Etxean mahAia prestatzen dut.

      Etxean eskolan baino gehiago haserretzen naiz. Ni ongi portatzen naiz nire lagunekin eta nire irakasleekin . BatZuetan gaiZki portatzen naiz nire gurasoekin

      Eliminar
  3. Kaixo; Ni eduardo naiz, hamalau hurte dut, eta Errotxapean bizi naiz nire aitarekin eta nire amarekin.Nire etxean oso ongi komportatzen dut eta eskolaran obeto. Cardenal ilundain ikastetzea ikasi nuen, baina nau Irubidean dbh-ko ikasten ari naiz (irugarrean maila ikastetzea naiz). nire etzean komponduz dut, nire ohea egiten dut eta bainu egiten dut. nire uztez pertzona but oso langilea naiz eta gauzak asko egiten dut nire etzean. Niri aitarekin ongi kompondu dut eta etzeko lana banatu dugu. Nire lagunenkin geratu guztatzen zait bideojokoa jolasteko eta dembora pasatu.

    Nire fisikori pizka but altua da (baina normala), indarra naiz baino ez nire klaseko indarragaria ikastea. Nire ile marroia nire begiakoak baino gehiago, nik pertzona but azkarra naiz eta pizka but zaizpikia. Pizka but mehe naiz baina ez oso.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo; Ni Eduardo naiz, hamalau URte dITut, eta Errotxapean bizi naiz nire aitarekin eta nire amarekin.Nire etxean oso ongi POrtatzen NAIZ eta eskolaN HObeto. Cardenal ilundain ikastetXeaN ikasi nuen, baina ORAIN Irubiden DBH-ko 3. MAILA ikasten ari naiz. Nire etZean komponduz dut(?), nire ohea egiten dut eta bainuA egiten dut. nire uztez pertSona bAt oso langilea naiz eta gauZA asko egiten dITut nire etXean. NirE aitarekin ongi koNponTZEN NAIZ eta etXeko lana banatZEN dugu. Nire lagunenkin geratZEA guStatzen zait bideojokoETAN jolasteko eta deNbora pasatZEKO.

      Nire fisikoARI DAGOKIONEZ, altu XAMARRa da (baina normala), indarTSUa naiz bainA ez nire klaseko indarragaria ikastea ¿?. Nire ileA nire begiak BAINO MARROIAGoak DIRA. NI pertSona azkarra naiz eta pizka but zaizpikia ('¿). NAHIKO meheA naiz baina ez oso.

      Eliminar
  4. AURKEZPEN PERTSONALA
    KAIXO !!!! :)

    Ni Andrea naiz. 14 urte ditut. Iruñekoa naiz baina Antsoainen bizi naiz, nire gurasoekin eta nire ahizparekin. Doña Mayorren ikasi dut. Orain, DBHko 3.maila ikasten ari naiz, Irubiden.

    Ni baxua eta argala naiz. Ile marroia dut eta begi marroiak ditut.

    Etxean, normalean ongi portatzen naiz, baina batzuetan nire amarekin haserretzen naiz.
    Etxean Irubiden baino gaizkiago portatzen naiz. Irubidean ongi portatzen naiz, baina batzuetan hitz egiten dut klasean.

    Etxean , batzuetan etxeko oheak egiten ditut eta taula preparatzen eta jasotzen dut. Egunero, txakurra paseatzera ateratzen dut.

    Berritsua naiz, eta pixka bat lotsagarria naiz. Dudatsua naiz, eta batzuetan eskuan altxatzen lotxatsen naiz. Genio bizikoa naiz.

    Etxean Eskolan baino haserretzen naiz. Eskolan ere bai, batzuetan ahiek bezala pensatzen ez dudalako.

    Ondo konpontzen naiz nire familiarekin, nire lagunekin eta nire irakaslearekin.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Andrea naiz. 14 urte ditut. Iruñekoa naiz baina Antsoainen bizi naiz, nire gurasoekin eta nire ahizparekin. Doña Mayorren ikasi dut. Orain, DBHko 3.maila ikasten ari naiz, Irubiden.

      Ni baxua eta argala naiz. Ile marroia dut eta begi marroiak ditut.

      Etxean, normalean ongi portatzen naiz, baina batzuetan nire amarekin haserretzen naiz.
      Etxean Irubiden baino gaizkiago portatzen naiz. IrubidEn ongi portatzen naiz, baina batzuetan hitz egiten dut klasean.

      Etxean , batzuetan etxeko oheak egiten ditut eta MAHAIA preparatzen eta jasotzen dut. Egunero, txakurra paseatzera ateratzen dut.

      Berritsua naiz, eta NAHIKO lotsagarria naiz. Dudatsua naiz, eta batzuetan eskua altxatzeAn lotSatsen naiz. Genio bizikoa naiz.

      Etxean Eskolan baino GEHIAGO haserretzen naiz. Eskolan ere bai, batzuetan bezala pensatzen ez dudalako.

      Ondo konpontzen naiz nire familiarekin, nire lagunekin eta nire irakaslearekin.

      Eliminar
  5. Ni Mireia naiz, 14 urte ditut. Txantreako Esclavas ikastetzean ikasi dut. Orain, Irubiden ikasten dut.
    Etxean Irubiden baino gaizkiago portatzen naiz. Nik etxean egiten dut haiek niri esaten didatena naiz eta batzuetan casu haundirik ez egin.
    Etxean: ohea egiten dut eta batzuetan mahaia jartzen dut.
    Ni langilea, eta genio bizikoa naiz. Ni normala arrunta daukat eta begiak verdeak dauzkat.
    Etxean eskolan baino gehiago haserretzen naiz. Ondo konpontzen naiz nire familiarekin, nire lagunekin eta nire irakaslearekin.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Mireia naiz, 14 urte ditut. Txantreako Esclavas ikastetXean ikasi dut. Orain, Irubiden ikasten dut.
      Etxean Irubiden baino gaizkiago portatzen naiz. Nik etxean egiten dut haiek niri esaten didatena naHiz eta batzuetan Kasu haundirik ez egin.
      Etxean: ohea egiten dut eta batzuetan mahaia jartzen dut.
      Ni langilea, eta genio bizikoa naiz. Ni ILEa arrunta daukat eta begiak Berdeak dauzkat.
      Etxean eskolan baino gehiago haserretzen naiz. Ondo konpontzen naiz nire familiarekin, nire lagunekin eta nire irakaslearekin.

      Eliminar
  6. kaixo!
    Ni Ismael Medina naiz eta 14 urte ditut. Iruñakoa naiz eta errotxapeam bizi naiz. Ni baxua eta argala naiz. Begi marroia eta ile marroia eta horia dauzkat. Ni langilea eta berritsu naiz. Ni Ezkaban, Doña Mayorren ikastetxea ikasi nuen eta orain DBHko 3. maila IES Padre Moret Irubiden, Txantrean, ikasten ari naiz. Ni etxean Doña Mayor ikastetxe baino obeki portatzen naiz. Ni etxean IES Padre Moret Irubide baino obeki portatzen naiz. Etxean, platera garbitzea, ohe egitea, hauts kentsea, ekortzea eta etxeko lanak egitea egiten ditut. Ni instituto etxe baino haserregoa naiz.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. kaixo!
      Ni Ismael Medina naiz eta 14 urte ditut. IruñEkoa naiz eta ErrotxapeaN bizi naiz. Ni baxua eta argala naiz. Begi marroia eta ile marroia eta horia dauzkat. Ni langilea eta berritsuA naiz. NiK Ezkaban, Doña Mayorren ikastetxeaN ikasi nuen eta orain DBHko 3. maila IES Padre Moret Irubiden, Txantrean, ikasten ari naiz. Ni etxean Doña Mayor ikastetxeAN baino Hobeki portatzen naiz. Ni etxean IES Padre Moret IrubideN baino Hobeki portatzen naiz. Etxean, platera garbitU, oheA egiN, hautsA kenDU, EROSKETAK ekARRI eta etxeko lanak egiTEN ditut. Ni institutUAN etxeAN baino GEHIAGO haserreTZEN naiz.

      Eliminar