viernes, 20 de abril de 2018

Deskribatu zure gustuko oinetakoak

 GIDOI-PROPOSAMENA:
  • Nolakoak dira?
  • Noiz erosi zenituen?
  • Zertarako dira/ ez dira aproposak? (kirola egiteko, mendian asko ibiltzeko...)
  • Zergatik gustatzen zaizkizu?

 NIRE OINETAKO GUSTUKUENAK
Niretzat oinetako gustukoenak bota marroi hauek dira. Oinetako hauek larruzkoak dira, eta oso sendoak, baina erosoak dira. Duela bi urte erosi nituen Huescako kirol-denda batean. Niri asko gustatzen zaizkit oinetako hauek, mendian ibiltzeko aproposak direlako. Baina ez dira oso egokiak kalean ibiltzeko, pisutsuak dira eta.
Eguraldi oso hotza egiten badu, eta Pirinioetara joaten bagara, beti bota hauek janzten ditut... asko babesten dute, eta oinak lehor-lehor ibiltzen ditut.

 Resultado de imagen de botas de monte

16 comentarios:

  1. Niretzat oinetako gustokoenak bota txuriak hauek dira. Oinetako hauek larruzkoak dira, eta oso erosoak dira. Duela hiru egun erosi nituen Moreako zapata-denda batean. Niri asko guztatzen zaizkit oinetako hauek, jantzi behar dira. Baina ez dira oso egokiak mendian ibiltzeko, ez dira oso pisutsuak.
    Eguraldi oso beroa egiten badu, eta ibiltzera joaten bagara, beti zapata hauek jantzen ditut...
    asko babesten dute, eta oinak lehor-lehor ibiltzen ditut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ekine, ez duzu testua moldatu. Ez du balio. Bakarrik Moreako zapata-denda sartu duzu. Ez du balio.

      Eliminar
  2. Niretzat oinetako gustukoenak zapatillak txuri dira. Oso sendoak baina erosoak dira. Duela urte bat erosi nituen Peñiscolan. Niri asko gustatzen zaizkit baina garestia dira. 50 euro balio zuten. Adidas marka dira. Kalean ibiltzeko aproposak direlako. Baina ez dira oso egokiak mendian ibiltzeko. Eguraldi oso beroa egiten badu eta Donostiara joaten bagara. Eta beti zapatillak hauek jantzen ditut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niretzat oinetako gustukoenak zapatillak txuri dira. Oso sendoak baina erosoak dira. Duela urte bat erosi nituen Peñiscolan. Niri asko gustatzen zaizkit baina garestia dira. 50 euro balio zuten. Adidas markaKOAK dira. Kalean ibiltzeko aproposak direlako. Baina ez dira oso egokiak mendian ibiltzeko. Eguraldi oso beroa egiten badu eta Donostiara joaten bagara, BETi zapatillak hauek jantzen ditut.

      Eliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Gehien gustatzen zaizkizun zapatak sneakers dira.
    Oihalez eginda daude eta kirolak dira. Gustatzen zaizkit asko kirolak gustatzen zaizkit baina ez dira mendiaren egokia.70 euro balio dute.Euriak ez badizkioke higitzen bustitzen direlako

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gehien gustatzen zaizkiDAn zapatak sneakerRAK dira.
      Oihalez eginda daude eta kirola EGITEKOAK dira. ASKO Gustatzen zaizkit, kirolak gustatzen zaizkit ETA, baina ez dira mendiAN IBILTZEKO egokiaK. 70 euro balio dute.Euriak ez badizkioke higitzen????? bustitzen direlako.


      ITZULTZAILEA ERABILI AL DUZU? AZKEN ESALDIA EZ DA ULERTZEN.

      Eliminar
  5. Nire oinetako gustukuenak berriak dira. Zapatillak txuria dira eta adidas marka dira. Nire ustez oso polita dira. 70€ balio zuten. Erosi nituen duela 5 egun Morean. Kirol zapata dira eta korrika egiteko
    Zapatilak oso erosoak dira eta niri guztazen zait aproposak dira eta. Nire ama esan dit oso polita direla eta nik ere uste dut politak direla.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire oinetako gustukOenak berriak dira. Zapatillak txuriaK dira, eta Adidas markaKOAK dira. Nire ustez, oso politaK dira. 70€ balio zuten. Erosi nituen duela 5 egun Morean. Kirol zapata dira eta korrika egiteko
      oso ZAPATILLA erosoak dira eta niri guztazen zaiZKIt aproposak dira eta. Nire amaK esan dit oso politaK direla eta nik ere uste dut politak direla.

      Eliminar
  6. Nirentza oinetako gustukoenak bota grisa hauek dira. Oinetako oso arina dira.Baina oso merkeagoak dira.Nire saskibaloiak zapata dira. Nik uste dit nire zapatak oso elastikoa dela. Nire aitak esan du nire zapatak oso erosi direla.Nire zapatak aproposoak dira saskibaloiak dut.
    Nire zapatak 101€ balio ditu, oso hauskaitz ditut eta.
    Nik zapatak gustatzen ditut, oso arina ditut eta.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. NirEtzaT oinetako gustukoenak bota griS hauek dira. Oinetako oso arinaK dira.Baina oso merkeAk dira.Nire saskibaloi-zapataK dira. Nik uste dUt nire zapatak oso elastikoaK dIRela. Nire aitak esan du nire zapatak oso ONAK direla.Nire zapatak aproposak dira saskibaloiaN JOKATZEKO.
      Nire zapatEk 101€ balio dUTE, oso hauskaitzAK/GOGORRAK/SENDOAK DIRA eta.
      NiRI zapatak gustatzen ZAIZKIT, oso arinaK DIRA eta.

      Eliminar
  7. Niretzat oinetako ederrenetako batzuk kirol decatlloan erosten ditudan kirol oinetako batzuk dira. Beltza eta urdin iluna dira. 70 euro balio dute. adidas marka dira

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niretzat oinetakoRIK ederrenAK DEcatlloNEn erosI ditudan kirol oinetako batzuk dira. BeltzaK eta urdin ilunaK dira. 70 euro balio dute. ADidas markaKOAK dira.

      Eliminar
  8. Niretzat oinetako gustukoenak superstara adidas dira. Zuriak eta marra beltzaekin dira. Oso erosoak dira. Bi bikoteak berdin izan nuen, lehnengo bikotean erosi nuen Iruñean eta bigarren Gandian. Oinetakoak informalean jantzi dira, baina horiek erabilidut guztientzat. Haiek nahi dut zerbitzatzen dute dena ,eta oso eroso delako.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niretzat oinetako gustukoenak superstar adidas ZAPATILLAK dira. Zuriak eta marra beltzEKOAK dira. Oso erosoak dira. Bi PARE berdin izan nITuen. lehenENgoAK IRUÑEAN erosi nITuen eta bigarrenAK Gandian. Oinetakoak informalKI janZTEN dira, baina horiek erabili DITut guztientzat. Haiek nahi dut zerbitzatzen dute dena????? ,eta oso erosoAK dIRelako.

      Eliminar