lunes, 16 de diciembre de 2019

Lagun baten e-mailari erantzuna eman

ERANTZUN ZURE LAGUN AGURAINDARRAK BIDALI DIZUN GUTUNARI.
• Zure gutunak 110 hitz izan behar ditu gutxi gorabehera.
Agurainen, 2007ko maiatzaren 10ean
Kaixo Ane,
Zer moduz zabiltza Tolosa aldean? Londresetik etorri zinenetik ez dugu elkar ikusi eta irrikan nago zurekin egoteko. Badakit Londresekoa oso esperientzia interesgarria izan zela zuretzat. Nik ere hara joateko asmoa dut nire ingelesa hobetzeko eta, horregatik, informazioa eskatu nahi dizut, mesedez, kontatu: non bizi izan zinen? norekin? lanik egin zenuen? non? nola lortu zenuen lana? klaseetara joaten zinen? garestia zen hango bizimodua? lagunik ezagutu zenuen? Galdera asko direla esango duzu, baina joan baino lehen hori guztia jakin nahi dut zer prestatu behar dudan erabakitzeko. Mila esker zure laguntzagatik.
Musu bat eta laster arte.
Gara

londres bilaketarekin bat datozen irudiak

20 comentarios:

  1. Kaixo laguna,
    Oso ongi nago tolosan eta espero dut elkar laster ikustea.
    Londresen etxe txiki batean egon nintzen bi lagunekin eta bakoitzak alokairuko zati bat ordaindu genuen.
    Baita taberna batean egon nintzen lan egiten, nire lagun batek taberna horretan lan egiten zuelako, eta esan zidan hara joateko jendea falta zitzaiolako.
    Ez nintzen klasera joaten. Ingelera kalean ikasten nuen.Bai, garestia zen, janaria oso garestia zen eta. Bai, tabernan lagun asko egin nituen han lan egiten zeuden pertrsonak eta zerbait edatera joaten diren pertsonak.

    Agur bero bat Unai eta Amaia

    ResponderEliminar
  2. Kaixo, zer moduz?
    Ni ongi nago hemen baina Londresan hobe nengoen. Niri Tolosa asko gustatzen zait, hiririk lasaiena delako. Baina uste dut Londres Tolosa baino politagoa eta garbiagoa dela. Nik ere zurekin egoteko gogoa daukat, zure galderak erantzuteko.
    Londresan oso ongi nengoen eta uste dut hara joatea oso komeni dela. Nik sorte asko nuen, nire izeba Londresan lan egiten du eta nik bere etxean bizi nintzen, horregatik ez nuen ordaindu ezer. Baina zuk hotel batean biziko ahal duzu. Nik supermerkatu batean lan egiten nuen lehenengo hilabetean, baina gero utzi nuen lana. Ni klasera joan nintzen, Kings College ikastaro bat hartu nuen. Hara joan nintzen ingelesa eta informatika ikasteko. Nire asialdian gimnasiora joan nintzen eta James tarbernara joatea gustatzen zitzaidan. Bizimodua garestia zen, baina niri ez zitzaidan inportatu, nire izeba gauza denak ordaindu zituen. Ez neukan lagun asko, Londresetarrak ez ziren oso jatorrak eta.
    Bihar denbora daukazu, gelditzeko?
    Agur !

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo, zer moduz?
      Ni ongi nago hemen baina Londresan hobeKI nengoen. Niri Tolosa asko gustatzen zait, hiririk lasaiena delako. Baina uste dut Londres Tolosa baino politagoa eta garbiagoa dela. Nik ere zurekin egoteko gogoa daukat, zure galderak erantzuteko.
      Londresan oso ongi nengoen eta uste dut hara joatea oso komeniGARRIA dela. Nik sorte asko nuen, nire izebaK LondresEn lan egiten du eta NI bere etxean bizi nintzen, horregatik ez nuen ordaindu ezer. Baina zU hotel batean biziko ahal ZARA. Nik supermerkatu batean lan egiten nuen lehenengo hilabetean, baina gero utzi nuen lana. Ni klasera joaTENn nintzen, Kings CollegeN ikastaro bat hartu nuen. Hara joaTEn nintzen ingelesa eta informatika ikasteRA. Nire asialdian gimnasiora joTEan nintzen eta James tarbernara joatea gustatzen zitzaidan. Bizimodua garestia zen, baina niri ez zitzaidan inportA, nire izebaK gauza GUZTIAK ordainTZEN zituen/ZIZKIDAN. Ez neukan lagun askoRIK, Londrestarrak ez ziren oso jatorrak eta.
      Bihar denbora AL daukazu gelditzeko?
      Agur !

      Eliminar
  3. Kaixo Ane, zer moduz? Ni oso ongi nago Tolosan, baina Londres nahiago dut. Tolosa aldea oso txikia da, baina pertsona asko dauzka. Nik uste dut Londres Tolosa baino politagoa da, baina Tolosa verdegune asko dauzka eta Londres edifizio eta polizua asko dauzka eta hori ez zait gustatzen.
    Ni Londresen pisu batean bizi nintzen nire lagunekin, eta Unibersitatera joan nintzen nire lagunekin ere bai, fisio ikasi nuen. Asko gustatzen zait fisioa baina nik uste dut oso zaila dela.
    Karrera oso garestia zen, Unibersitate privada bat ikasi nuen eta
    10.000 euro pagatu nuen urtean. Londresen lagun asko neukan, oso jatorrak ziren.
    Agur laguna, gero arte.

    Amaia Iribarren 1BACH A

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Ane, zer moduz? Ni oso ongi nago Tolosan, baina Londres nahiago dut. Tolosa oso txikia da, baina pertsona asko dauzka. Nik uste dut Londres Tolosa baino politagoa dELa, baina TolosaK Berdegune asko dauzka eta LondresEK edifizio eta polizIa asko dauzka eta hori ez zait gustatzen.
      Ni Londresen pisu batean bizi nintzen nire lagunekin, eta Unibersitatera ERE joaTEn nintzen nire lagunekin bai,ETA fisioTERAPIA ikasi nuen. Asko gustatzen zait fisioa IZATEA baina nik uste dut oso zaila dela.
      Karrera oso garestia zen, Unibersitate priBaTU batEAN ikasi nuen eta
      10.000 euro pagatu nITuen urtean. Londresen lagun asko neuZkan, oso jatorrak ziren.
      Agur laguna, gero arte.

      Amaia Iribarren 1BACH A

      Eliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  6. Kaixo, zer moduz?
    Ni ongi nago hemen baina Londresan hobe nengoen. Niri Arantza asko gustatzen zait, hiririk lasaiena delako. Baina uste dut Londres Arantza baino politagoa eta dela. Nik ere zurekin egoteko gogoa daukaT.
    Londresan oso ongi nago eta oso komeni dela. Nik sorte asko nuen, nire alaba Londresan lan egiten du eta nik bere etxean bizi naiz, horregatik ez nuen ordaindu ezer. Baina zuk hotel batean biziko ahal duzu. Nik zinema batean lan egiten nuen lehenengo hilabetean, baina gero utzi nuen lana. Ni klasera joan nintzen,. Hara joan nintzen ingelesa eta informatika ikasteko. Nire asialdian gimnasiora. Bizimodua garestia zen, baina niri ez zitzaidan inportatu, nire izeba gauza denak ordaindu zituen.
    Bihar denbora daukazu, gelditzeko?
    Agur !

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo, zer moduz?
      Ni ongi nago hemen, baina LondresEn hobeKI nengoen. Niri Arantza asko gustatzen zait, herririk lasaiena delako. Baina uste dut Londres Arantza baino politagoa dela. Nik ere zurekin egoteko gogoa daukaT.
      Londresen oso ongi nago eta komeni da ikustea. Nik sorte asko nuen, nire aNAIAK LondresEn lan egiten du eta nI bere etxean bizi naiz, horregatik ez nuen ordaindu ezer. Baina zU hotel batean biziTZEN ahal ZARA. Nik zinema batean lan egiten nuen lehenengo hilabetean, baina gero utzi nuen lana. Ni klasera joaTEn nintzen,. Hara joaTEn nintzen ingelesa eta informatika ikasteRA. Nire asialdian gimnasiora JOATEN NINTZEN. Bizimodua garestia zen, baina niri ez zitzaidan inporta, nire izebaK gauza GUZTIAK ordainTZEN zituen.
      Bihar denboraRIK daukazu, gelditzeko?
      Agur !

      Eliminar
  7. Kaixo,zer moduz?
    Ni ongi nago hemen Tolosan. Niri Tolosa asko gustatzen zait,oso polita da. Baina nik uste dut,Londres obeto da. POlitagoa eta handiagoa da.Ni Londresen pisu batean bizi nintzen nire lagunekin. Pisu hau unibersitatera urbil da, eta nik ibili nuen. Nik zuzenbide ikasten ari naiz.Karrera oso garestia zen, Unibersitate privada bat ikasi nuen.
    Agur eta urte berri on.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo,zer moduz?
      Ni ongi nago hemen Tolosan. Niri Tolosa asko gustatzen zait,oso polita da. Baina nik uste dut Londres HOBEA dELa. POlitagoa eta handiagoa da.Ni Londresen pisu batean bizi nintzen nire lagunekin. Pisu hURA unibersitateTIK HUrbil ZEGOEN, eta nI OINEZ JOATEN NINTZEN ETXETIK UNIBERTSITATERA. NI ZUZenbideA ikasten ari naiz.Karrera oso garestia zen, UniberTsitate priBATU batEAN ikasi nuen.
      Agur eta urte berri on.

      Eliminar
  8. Kaixo Juan! Zer moduz?
    Ni ongi nago. Malagan nago!Bartzelona asko gustatzen zait baina urte hau aukeratu Malagara joatera. Malaga Bartzelona baino politagoa eta lasaiagoa dela.
    Nik zurekin joatea gogoa daukat! Nahi duzu etorri nirekin eta nire familiarekin?
    Malagan oso ongi nago eta hondartzak asko daude. Nire familia esan dio niri Malagara joatera eta ideo ona zen. Han gauza asko ahal dugu. Hondartzara joatera eta museoak ikustera...Etxea bat daukagu han baina han ez daukagu ezpazio eta hotelan alokatu ahal duzu.
    Han 8 eguna pasatu ahal duzu eta rato onak pasatu ahal dugu. Oso idei idei ona da, nik zurekin hondartzara joatera asmoa daukat.
    Petsatu mesedez!
    Agur!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Juan! Zer moduz?
      Ni ongi nago. Malagan nago!Bartzelona asko gustatzen zait baina AURTEN aukeratu DUT/ERABAKI DUT Malagara joateA. Malaga Bartzelona baino politagoa eta lasaiagoa dela USTE DUT.
      Nik zurekin joateKO gogoa daukat! Nahi duzu etorri nirekin eta nire familiarekin?
      Malagan oso ongi nago eta hondarTZA asko daude. Nire familiaRI esan dioT Malagara joateKO eta ideIA OSO ona zen. Han gauza asko EGITEN ahal dITugu. Hondartzara joatera eta museoak ikustera JOATEN AHAL GARA...EtXE bat daukagu han, baina han ez daukagu ezpazioRIK/TOKIRIK eta hotelEan GELA BAT alokatu ahal duzu.
      Han 8 egUN pasatu ahal dITuzu eta TARTE onak pasaTU ahal dITugu. Oso ideiA ona da, nik zurekin hondartzara joateKO asmoa daukat.
      PeNtsatu mesedez

      Eliminar
  9. Kaixo Silvia, zer moduz?
    Ni ongi nago hemen, baina Londres gehiago gustatzen zait. Niri Tolosa asko gustatzen zait, hiririk lasaiena delako. Baina uste dut Londres Tolosa baino politagoa da. Nirekin etortzea gustatuko litzaidake.
    Nik sorte asko nuen, nire lagunak Londresan bizi dira eta nik bere etxean bizi nintzen. Baina baina ez dago jende gehiagorako lekurik. Nik lehenengo urtaro batean gimnasioan lan egingo dut beste lana aurkitu arte. Ni klasera joan nintzen, ingelesa eta informatika ikasteko. Bizimodua garestia zen, baina niri ez inportatu, nire izeba gauza denak ordaindu zituen.
    erantzun ahalik eta azkarren, eskerrik asko!
    Agur!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Silvia, zer moduz?
      Ni ongi nago hemen, baina Londres gehiago gustatzen zait. Niri Tolosa asko gustatzen zait, hiririk lasaiena delako. Baina uste dut Londres Tolosa baino politagoa dELA. Nirekin etortzea gustatuko litzaidake.
      Nik sorte asko nuen, nire lagunak LondresEn bizi dira eta, nI bere etxean bizi nintzen. Baina ez dago jende gehiagorako lekurik. Nik lehenengo urtaroAN gimnasio BATEan lan egingo dut beste lan BAT aurkitu arte. Ni klasera joaTEn nintzen, ingelesa eta informatika ikasteRA. Bizimodua garestia zen, baina niri ez ZITZAIDAN inporta, nire izebaK gauza GUZTIAK ordainTZEN zituen.
      erantzun ahalik eta azkarren, eskerrik asko!

      Eliminar
    2. Ongi, baina ez kopiatu beste ikasle bati. Eta ez erabili itzultzailea kontrolatu gabe.

      Eliminar
  10. kaixo Carla zer moduz?

    Ni hemen ongi nago baina Londresen hobeto nago . Ni EStella asko guztatzen zait hiririk oso dibertigarria da eta, baina Estella Londresa baino dibertigarria dela . Zurekin joan nahiago nuke . Estella aldea txikia da , baina pertzona asko dauka eta LOndres edibizio asko dauka . Ni LOndrsen pisu bat dauka nire lagunarekin, eta Unibersitatea joan nintzen fisico ikasi nuen . Askoguztatzen zait fisicoa , Karrera oso garestia zen , Unibersittea publica bat ikasi nuen eta .
    Londrsen lagun asko neuzka , oso jatorrak ziren
    agur , gero arte

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni hemen ongi nago, baina Londresen hobeto nago . NiRI LIZARRA asko guStatzen zITZaiDAN, OSO HIRI dibertigarria da eta, baina LIZARRa LonDON baino dibertigarriaGOA dela USTE DUT . Zurekin joan nahiKO nuke . LIZARRAldea txikia da , baina pertSona/BIZTALE asko dauZka eta LOndresEK edibizio/ETXE/ERAIKIN asko dauZka . NiK LOndrEsen pisu bat dauka nire lagunarekin, eta UnibersitateRa joaTEn nintzen, ETA FISIKA ikasi nuen . Asko guStatzen zait fisiKa , Karrera/IKASKETAK oso garestia zen/ZIREN , UniberTsitAtea publiKO batEAN ikasi nuen eta .
      LondrEsen lagun asko neuzkaN , oso jatorrak ziren
      agur , gero arte

      Eliminar