domingo, 22 de marzo de 2020

2020ko martxoaren 24ko klasea

EGUN ON, TXAPELDUNAK.

GAURKO LANA:

1. Taldea konektatu.
2. Interneten Ikasbil webgunea bilatu.
3. Ikasbil webgunean Leku kuttunak orrialdea bilatu.
4. Hor jarduera eta pdfa ireki behar dituzue.

Irratiko elkarrizketa batetik abiatuko gara eta ariketa hauek egiten ahal dituzue:
- Formenteran bizi den neska euskaldun batek irlari buruz zer esaten duen ulertu. Irratia entzun.
Komentatu taldean ezagutzen ditugun gustuko leku batzuk.

  1. Toki bat aukeratu (Bilbo; Lerin, Leitza, Salou) eta zer dauka ikusteko? 
  2. Jarri taldean, blogean. Txandaka, batek egon den leku eder baten izena kontatuko du eta besteek galderak egingo dizkiote.
  3.  Holako galderak egiten ahal dituzue: 
  4. - Nolakoa da? (handia, txikia, lasaia, zaratatsua, menditsua...)
  5.  - Zer dauka ikusteko? (hondartzak, mendiak, herriak...) 
  6. - Noiz eta norekin izan zara leku horretan? 
  7. - Merezi du bisitatzea? Zergatik? - Zer garai da ona horra joateko? (udazkenean, herriko jaietan...)                                                                                                                                       - ... Esate baterako: -Pablok: Niri asko gustatzen zait Chiclana. - Zer dauka ikusteko? -Toki asko: hondartza ikusgarria dauka, hiriburua, Cadiz, nahiko hurbil dago.
chiclana bilaketarekin bat datozen irudiak

22 comentarios:

  1. Lista pasatu behar dugu! Nor dago hor?

    ResponderEliminar
  2. Respuestas
    1. Ederki, Daniel.
      Gaur entzungai bat irratian entzun behar dugu.

      Eliminar
    2. Eta gero, entzungaian bezala, toki bat aukeratu, galderak egin eta deskribatu.

      Eliminar
    3. Esan zure taldekideei konektatzeko.

      Eliminar
  3. Erabili sarrera bat bakarrik, gure elkarrizketa baturik egoteko.

    ResponderEliminar
  4. Juantxo bigarren jarduera nola egin behar dugu?

    ResponderEliminar
  5. Rio de Janeiro.

    Orain dela urte bat, Rio de Janeiro joan nintzen nire futbol taldeekin. Partiduak jolasten ginen, baina ere toki asko ikusi ginen.Rio de Janeiro oso handia eta polita da. Hondartzak asko dauka eta menditsua da. Copacabana hondartza joan ginen eta futbol jolasten ginen.Harea exe dauka eta hondartza oso luzea zen. Oso divertigarria zen.Abuztua joan ginen eta oso bero zegoen.Rio de Janeiro merezi du bisitatsea. Jende oso ona daude, hondartzak politak dauka, eta jarduerak asko daude.Herriko jaietan oso onak dira. Kolorek asko daude eta ambiente alaia da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Orain dela urte bat, Rio de JaneiroRA joan nintzen nire futbol taldeARekin. Partiduak joKATU gENiTUen, baina toki asko ERE ikusi gENITUEN.Rio de Janeiro oso handia eta polita da. HondartZA asko dauZka eta menditsua da. CopacabanaKO hondartzaRA joan ginen eta futbolEAN jolasten ginen.HarE XEHEA/MEHEA/MEHARRA dauka eta hondartza oso luzea zen. Oso diBertigarria zen. AbuztuaN joan ginen eta oso bero zegoen.Rio de Janeiro merezi du bisitatZea. JendeA oso ona dA, hondartzak politak dauka, eta jarduerak asko daude.Herriko jaiAK oso onak dira. KoloRE asko daude eta GIRO alaia da.

      Eliminar
    2. Ederki, Asier, baina betiko akatsak egin dituzu. Garbitu behar dituzu.

      NORA JOAN
      JOKATU DUT/JOLAStu naiz
      ASKO....DITUGU, GENITUEN....
      KE ASKO, HONDARTZA ASKO...
      ZERTAN JOLASTU? FUTBOLEAN JOLASTU
      Noiz? abuztuaN
      jenda ...da

      SEGI HORRELA, ASIER.

      Eliminar
  6. Niri Praga gustazen zait. Orain delahiru urte Pragara joan nintzen eta oso ondo pasatu nuen. Praga Txekiako hiriburua da eta bertan oso handia eta zaratatsua da. Nik uste dut Praga hiririk politena da. Han gauza asko dira egitea. Museoetara edo monumentoetara joan ahal duzu. Praga hiri mediebala da eta gaztelu eder bat dauka. Hormak dauzka ere, baina nik pentsatsen dut Iruñeko hormak hobeagoak direla. Kirola egin ahal duzu ere. Bizikletaz ibili ahal duzu ibaiaren ondoan, kayak egin ahal duzu edo Jblobna mendia igo ahal duzu. Praga bi futbol taldeak eta saskibaloiko talde bat dauzka, haiek ikustera joan ahal duzu. Ba nik uste dut mereizi dela Pragara joatea. Espero dut zuk aukera daukazu Pragara joatea.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri Praga gustaTzen zait. Orain deLA hiru urte Pragara joan nintzen eta oso ondo pasatu nuen. Praga Txekiako hiriburua da eta bertan???? oso handia eta zaratatsua da. Nik uste dut Praga hiririk politena dELa. Han gauza asko dira egiteKO. Museoetara edo monumentoetara joan ahal ZARA. Praga hiri mediebala da eta gaztelu eder bat dauka. Hormak dauzka ere, baina nik pentsatZen dut Iruñeko hormak BAINO hobeAk direla. Kirola ERE egin ahal duzu. Bizikletaz ibili ahal ZARA ibaiaren ondoan, kayak HARTZEN ahal dITuzu edo Jblobna mendiRa igo ahal ZARA. PragaK bi futbol taldE eta saskibaloiko talde bat dauzka, haiek ikustera joan ahal ZARA. Ba nik uste dut mereZi dUela Pragara joatea. Espero dut zuk aukera EDUKITZEA Pragara joateKO.

      Eliminar
    2. EDERKI, DANIEL.

      NIK USTE DUT....................-(E)LA.
      JOATEN AHAL NAIZ/JATEN AHAL DUT.
      ..BAINO HOBEAK...
      NORA IGO
      NORK EDUKI?
      ESPERO DUT ZU JOATEA/ESPERO DUT ZUK AUKERA EDUKITZEA JOATEKO.

      Eliminar