lunes, 14 de octubre de 2013

Curriculum txiki luzatua

Oraingoan, zure curriculum txikia idatziko duzu, baina datu bat ematen duzun guztietan, aposizioan, erlatibozko esaldi bat tartekatu behar duzu. Esaterako:

Txantrean bizi naiz, El Drogas bizi den auzoan.
2002ko martxoaren 5ean jaio nintzen, Dory ardia klonatu zuten urtean.
Curriculum txikian sartukodituzun datuak:

-        Izen-abizenak:


-        Jaiotze data:


-        Non bizi zara? Norekin?:


-        Zein eskolatatik zatoz?:


-        Zein hizkuntza dakizkizu?:


-        Zer egitea gustatzen zaizu?:


-        Zer EZ zaizu gustatzen egitea?:


-        Zerbait berezirik egiten badakizu? (instrumenturen bat jo, dantza egin, kirolen bat egin…?:


-        Zer leku ezagutzen dituzu?

17 comentarios:

  1. KURRIKULUM TXIKI LUZATUA
    Nire izena Paula da,hamalau urte ditut eta 1999ko maiatzaren 22 an jaio nintzen, euroa martxan jarri zen urtean. Iruñean jaio nintzen, Virgen del Camino ospitalean.
    Nire amarekin aitarekin eta anaiarekin bizi naiz,futbola jokatzen duena. Antsoainen bizi gara eta Ezkaba ikastetxetik nator. Euskaraz ingeleraz eta gaztelaniaz hitzegiten dakit.
    Lagunekin egotea gustoko dut eta musika entzutea ere asko gustatzen zait, Marea rock taldea gehien gustatzen zaidan abeslari eta jokatzaileak dira. Niri ez zaizkit matematikak gustatzen,ere ez zait herritartasun hezkuntza gustatzen. Peñiscola, Salou, Kanari irlak eta Barcelona ezagutzen ditut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. amarekin aitarekin
      futbola jokatzen duena
      euskaraz ingeleraz
      jokatzaileak
      ere

      Eliminar
  2. Nik 1999ko Maiatzaren 3 an, Nire familia Santo Domingo bidaiatu ziren. Antsoainen bizi naiz nire familiarekin .Urdiano Vallenco Antsoainen bizi den.Nik doña Mayorren eskola ikasi nuen, Doña Mayor 2008 fundatzen zuen. Nik 3 hizkuntza dakizkit. Nik futbola jokatu gustatzen zait, Cristiano ronaldo bezalakoa. Nik ez zait gustatzen lengua bere ikaskidea bezala zuen . Nik matematiko gustatzen zait. Nik Australia gustatzen zait

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik 1999ko Maiatzaren 3 an
      Nire familia Santo Domingo bidaiatu ziren
      .Urdiano Vallenco Antsoainen bizi den
      doña Mayorren eskola
      Doña Mayor 2008 fundatzen zuen
      Nik futbola jokatu
      Nik ez zait gustatzen lengua bere ikaskidea bezala zuen
      nik
      nik

      Eliminar
  3. Nire izena Iratxe Leoz da. 1999ko urtarrilaren 10. jaio nintzen, Real Madrilek 5. txapelketa irabazi zuen urtean. Nire familiarekin bizi naiz txantrean, Alaia bizi den auzoan. Doña Mayor eskolatik nator, Marta etortzen den eskolatik. 3 Hizkuntzak dakizkit. Triatloia, hip-hopa eta dantzatzea gustatzen zaizkit eta ez ditut gustoko matematikak, Paula bezala.

    ResponderEliminar
  4. CURRICULUM TXIKIA:

    Laura Palomeque naiz eta 1999ko azaroaren 6an jaio nintzen, euroa martxan jarri zen urtean. Andrearekin, Milarekin eta Andresekin bizi naiz. Andrea duen izena nire ahizpa da eta 11 urte ditu. Mila duen izena nire ama da eta Andres duen izena nire aita da. Doña Mayorretik nator, Martak ikasten ziren ikastetxetik. Euskera dakit, zaharrena den hizkuntza. Ingelesa eta gaztelaniaz ere bai dakizkit.

    Futbola jokatzea, musika eta abestea gustatzen zaizkit, nire lehengusinaren gustatzen zizkien afizioiak . Gorputz Heziketa eta Musika ikasgaiak gustazten zaizkit, baina Geografia ez zait gustatzen.

    Futbola jolasten naiz , Xavi Hernandez jolasten duen kirola. Musikazalea naiz, pianoa jotzen dut.
    Donosti, Madrid, Barcelona, Jaen eta Paris ezagutzen ditut.

    Laura Palomeque Gil 3.B

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Andrea duen izena
      Mila duen izena
      Andres duen izena
      Martak ikasten ziren
      ere bai
      musika
      nire lehengusinaren gustatzen zizkien afizioiak
      futbola jolasten naiz

      Xavi Hernandez

      Eliminar
  5. Curriculum Txikia

    Ni Rubén Pascual Casas naiz. 1999ko azaroaren 15an jaio nintzen, euroa martxan jarri zen urtean. Ansoainen bizi naiz nire amarekin, aitarekin eta anaiarekin, Undiano Mallenko bizi den auzoan. Doña Mayorretik dator, Ikastetxe hau 2007garren urtean ereiki zen. Ingelesa, euskaraz eta gaztelaniaz dakizkit.

    Bideojokoa jokatzea, saskibaloia eta eskubaloia gustatzen zaizkit, Gorputz sisiketa eta Matematika gustatzen zaizkit baina musika ez zait gustatzen. Madrid, Barcelona, Paris eta Jaen ezagutzen ditut.

    Rubén Pascual Casas 3B

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ingelesa, euskaraz eta gaztelaniaz dakizkit
      saskibaloia eta eskubaloia
      sisiketa

      Eliminar
  6. Nire izena Saray Sanchez da. Ni Errotxapean bizi naiz pisu batean nire familiarekin. Ni bizi naiz emen 1999tik, eta hamalau urte ditut. Eskolatik etorri nintzen DBH 1 mailan.
    Ingelesa, gaztelaniaz eta euskaraz dakizkit. Niri musika entzuten eta marrasten gustatzen zaizkit, ikasten ez zait gustatzen. Nik marrazki berezeriak egiten ditut eta klarinete eta gitarra jotzen ditut. Londres esagutzen dut.

    ResponderEliminar
  7. emen
    Ingelesa, gaztelaniaz eta euskaraz dakizkit.
    musika entzuten eta marrasten gustatzen
    ikasten ez zait gustatzen

    ResponderEliminar
  8. Nire izena Elena da eta 14 urte ditu. Nire ama eta anaiak bizi naiz eta
    antsoaingo bizi naiz. Nik 1999ko maiatzaren 30rena jaio nintzen.
    Doña mayorretik ikasten naiz. Nik musika entzuten gustatzen zait, baina
    ez zait gustatzen matematika egin. Nik txirula jotzen naiz eta Yuta
    ezagutzen naiz.

    ResponderEliminar
  9. ditu
    ama eta anaiak
    antsoaingo
    ni 30rena
    -etik ikasten naiz
    Nik musika entzuten gustatzen zait,
    matematika egin.
    Nik txirula jotzen naiz eta Yuta
    ezagutzen naiz.

    ResponderEliminar
  10. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  11. Kaixo, ni Julen Rivas Parra naiz eta 14 urte ditut. Ni 2001eko Irailaren 26an jaio nintzen. Ni Antsoainen bizi naiz, Nafarroko herrian. Gurasoekin eta anaiarekin bizi naiz. Nik Doña Mayorrean ikasi nuen. Nik Ingelesa, Gastelaniaz eta Euskara hitz egiten dut. Niri futbola gustatzen zait eta bateria jotzea ere bai. Niri ez zait gustatzen korrika egin eta beisbola jokatzea. Ni futbolako taldean jokatzen dut eta musikako taldea dut. Ni Londres, Bartzelona, Madril, Zamora, Benidorm, Peñiscola, Donostia, Bilbo eta Biarritz ezagutzen ditut.

    ResponderEliminar
  12. Kaixo, ni Julen Rivas Parra naiz eta 14 urte ditut. Ni 2001eko irailaren 26an jaio nintzen. Ni Antsoainen bizi naiz, Nafarroko herri BATEan. Gurasoekin eta anaiarekin bizi naiz. Nik Doña Mayorrean ikasi nuen. Nik Ingelesa, Gastelaniaz eta Euskara hitz egiten dut. Niri futbola gustatzen zait eta bateria jotzea ere bai. Niri ez zait gustatzen korrika egiTEA eta beisbolEaN jokatzea. NiK futbOL-talde BATEan jokatzen dut eta musiKA-taldea ERE BAdut. NiK Londres, Bartzelona, Madril, Zamora, Benidorm, Peñiscola, Donostia, Bilbo eta Biarritz ezagutzen ditut.

    ResponderEliminar