jueves, 21 de noviembre de 2013

Idazmena. 2.ebaluaketa. 2.a

• Kontatu idazlantxo batean
1. ZURE BIOGRAFIATXOA:
• Nor zaren.
• Non eta noiz jaioa.
• Non bizi zaren.
• Zer ikasketa egin dituzun orain arte.
• Zer lan edo ikasketa egiten duzun orain.
2. ZER IKASI DUZUN ORAIN ARTE EUSKARAZ :
• Ea beste kurtsorik egin duzun euskara ikasteko eta zehaztu.
• Noiz, non, zein maila?
• Ea txikitan bazenekien zer edo zer, edo zure familiak badakien
• Ea orain telebista ikustean edo irratia entzutean ulertzen duzun zerbait euskaraz .
• Ea zuk hitz egiten duzun zerbait euskaraz.
• Ea irakurtzen eta ulertzen duzun zerbait euskaraz edo idazten duzun.
• Pasa den kurtsoan ikasi zenuen euskara nonbait?
• Noiz, non, zein maila? Bukatu zenuen?

6 comentarios:

  1. Kaixo,Iratxe Leoz naiz.Alaiaren laguna.1999ko urtarrilaren 10ean jaio nintzen,Iruñan, Virgen del Camino ospitalean. Orain Txantrean bizi naiz nire familiarekin, Iruñeko auzo txiki batean. Orain DBHko 3.mailan nago, Irubiden ikasten dut. 3 urte nituenetik orain arte ikasi dut euskera. 7urte ditudaletatik egin dut euskera. Nire familiak ez daki euskera, nire anaiak baizik. Bai, orain telebista ikustean edo irratia entzutean ulertzen dut zerbait euslaraz, Hitz egiten dut euskaraz, baina pixka bat, eta irakurtzen eta ulertzen dut euskaraz. Idaztea ulertzeko sailagoa da,. Kanpaldi batean Euskara ikasi nuen. Azken udan ikasi nuen, Beintzan.

    ResponderEliminar
  2. Laura Palomeque naiz. 1999an jaio nintzen Iruñean. Antsoainen bizi naiz nire ama, aita eta ahizparekin. Orain arte hamabi kurso ikasi ditut. Orain DBHko hirugarren kursoan nago.
    Euskaraz ikasten ari naiz , hiru urte nituenetik. Nire familiak ez daki euskaraz. Batzuetan, euskaraz ikusten dut telebista, futbol-partidak adibidez. Etxean ez dut inorekin euskeraz hitz egiten. Liburu bat euskeraz irakurtzen ari naiz, eta gutxi gorabehera dena ulertzen dut. Hizkuntza eskolako azterketa egingo dut egun hauetan.
    Laura Palomeque, 3.B

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Kaizo:

    Ni Rubén Pascual Casas naiz. 1999ko azaroaren 15an jaio nintzen, Iruñean, Virgen del Camino ospitalean. Orain Ansoainen bizi naiz nire familiarekin. Orain DBHko 3 mailan nago, Irubiden. 7 urte ditudanetik egin dut euskera. Nire familiak ez daki euskera, nire anaiak izan ezik. Bai, orain telebista ikustean, edo irratia entzutean ulertzen dut euskaraz. HItz egiten dut euskaraz baina pizka bat, eta irakurtzen eta ulertzen dut euskaraz. Kampaldi batean euskara ikusi nuen.

    Rubén Pascual Casas.

    ResponderEliminar
  5. Ni Elena naiz eta hamalau urte ditut, 1999ko maiatzaren hirurogeitan jaio nintzen “Virgen del caminon”. Musika eta matematika ikasketa egiten ditut nik orain. Baina nik ezin dut egin ikasketa orain. Beste bat egin nuen hollywooden , urtarrilaren askenean laugarren maila eta orain telebistan ulertzen zerbait euskaraz dut eta euskaraz oso ongi hitz egiten dut, orain euskaraz oso ongi moldatzen naiz . Baina kurtson ikasi zenuen. Kurtso hauetan Hollywooden laugarren maila bukatuko dut.

    ResponderEliminar
  6. Kaixo!!


    Zer moduz zarete? Ni oso ongi naiz. Hemendik (Hawai) Eguzkia oso polita da eta ondartza oso andia da. Gaioa asko darete. Bolkana but da, ahu huarte bolkanikoa da eta oso poli-polita da, Ez darete tiburoiak; X-jaia hemendik dira baina haur oso lasai da, Nau oso ikuzgia aglabarrea da. Geroarte; sinatu

    ---------------


    Kaixo-------, ni oso ongi naiz. Hemendik , Oraintze bertan euria ari du. Herrieta haino gutxiko dago

    Ni hemendik surf ari naiz.

    ResponderEliminar