jueves, 21 de noviembre de 2013

LAGUN AGURAINDARRARI

ERANTZUN ZURE LAGUN AGURAINDARRAK BIDALI DIZUN GUTUNARI.
• Zure gutunak 110 hitz izan behar ditu gutxi gorabehera.
Agurainen, 2007ko maiatzaren 10ean
Kaixo Ane,
Zer moduz zabiltza Tolosa aldean? Londresetik etorri zinenetik ez dugu elkar ikusi eta irrikan nago zurekin egoteko. Badakit Londresekoa oso esperientzia interesgarria izan zela zuretzat. Nik ere hara joateko asmoa dut nire ingelesa hobetzeko eta, horregatik, informazioa eskatu nahi dizut, mesedez, kontatu: non bizi izan zinen? norekin? lanik egin zenuen? non? nola lortu zenuen lana? klaseetara joaten zinen? garestia zen hango bizimodua? lagunik ezagutu zenuen? Galdera asko direla esango duzu, baina joan baino lehen hori guztia jakin nahi dut zer prestatu behar dudan erabakitzeko. Mila esker zure laguntzagatik.
Musu bat eta laster arte.
Garazi
7

11 comentarios:

  1. kaixo Garazi:

    Nik Asier naiz. Londresen bizi naiz. Pisu bat bizi naiz eta nire logela oso dibertigarria da, eta hormako irudiak dauzkat. Ni ofizinak trabajatzen nuen. Orain bar batean trabajatu dut. Jolasparketik nintzen eta txitxarra gelditu zuen. Chelsea taldea gustatzen zait eta garagardoa ez zait gustatzen. Nire etxean bizi naiz 3 lagunarekin; Martin, Saioa eta Ruben. Gu Big Ben eta plazak gustatzen
    zaizkigu

    ResponderEliminar
  2. Pisu bat bizi naiz
    Ni ofizinak trabajatzen nuen
    Orain bar batean trabajatu dut
    olasparketik nintzen eta txitxarra gelditu zuen.
    3 lagunarekin;


    ResponderEliminar
  3. kaixo Garazi:

    Nik Asier naiz. Londresen bizi naiz. Pisu batean bizi naiz eta nire logela oso dibertigarria da, eta hormako irudiak dauzkat. Nik ofizinak trabajatzen nuen.Orain bar batean lan egiten dut. jolas-parke bat ibili eta matxinsaltoak gelditzeko du. Chelsea taldea gustatzen zait eta garagardoa ez zait gustatzen. Nire etxean bizi naiz 3 lagunarekin, Martin, Saioa eta Ruben. Gu Big Ben eta plazak gustatzen zaizkigu

    ResponderEliminar
  4. Tolosan, 2007ko ekainaren 6an.
    Kaixo Garazi:

    Oso ondo nago Tolosan. Bai! Londresekoa oso esperientzia interesgarria da niretzat. Nire ingelesa asko hobatu da. Nik uste dut ideia ona dela zu Londresera etortzea. Nire amak dio zu ikusi nahi zuela. Zapateria kalean bizi naiz nire ahizparekin. Denda batean lan egiten ari naiz. Nire ahizpak lan hori bilatu zidan. Ez nintzen klasera joan. Bai, oso garestia zen hango bizimodua. Lagun asko ezagutu nituen: Peter, Mark, Martha, Maria, Susan... Marken amari tenisa jokatzea gustatzen zaio, zuri bezala.
    Eskerrik asko zurentzat!
    Muxu handi bat, maite zaitut.
    Ane.

    ResponderEliminar
  5. Italian, 2012
    Kaixo Mikel:

    Zer moduz Getarian aldean? Italiarik etorri zinenetik,elkar ikusi ez eta irrikan nago zurekin egoteko. Badakit Italiakoa oso esperientziainesgarria izan zela zuretzat. Nik ere hara joateko asmoa dut dizut, mesedez, kontatu: non bizi izan ziren? norekin? Lalinkegin zenuen? Non? Nola lortu zenuen lana? Klasetara joaten zinen? Garestia zen baina joan baino lehen hori guztia jakin nahi dut zer prestatu behar dudan erabiltzeko. Mila esker sure laguntzatik.

    Musu bat eta gero arte

    ResponderEliminar
  6. Tolosan, 2007ko ekainaren 23an.

    Kaixo Garazi:
    Oso ondo nago Tolosan. Bai,bai. Londresekoa oso dibertigarria da niretzat. Nire ingelesa asko hobetu da. Nik uste dut ideia ona dela zu Londresera etortzea. Nire aitak dio zu ikusi nahi zaituela. Rigoberta Mencgu kalean bizi naiz nire amonarekin. Okindegi batean lan egiten ari naiz. Nire amonak lan hori bilatu zidan. Azteazkenean joan nintzen, baina oso garestia zen hango bizimodua. Lagun asko ezagutu nituen Londresen: James, Isaak, Dikhra, Arabia, Jhon, Arkaitz...Arkaitzen nebari hip-hop dantzatzea gustatzen gustatzen zaio, Xabiri bezala.
    Eskerrik asko zurentzat!
    Muxu handi bat, polita

    Iratxe

    ResponderEliminar
  7. Kaixo Garazi:

    Londreseko esperientzia oso ona zen. Han, nire osabarekin bizi izan nintzen, etxe txiki batean. Denda handi batean, Pepe Jeans, lan egin nuen. Nire osabaren lagun batekin, Joerekin lortuko zuen, baina gaixotasun oso larri bat hartu zuen, eta niri eman zidan lan postua. Han ez nintzen klaseetara joaten, oso garestia zelako. Hango bizimodua, oso, oso, oso garestia zen. Han ez nuen lagunik ezagutu.
    Beno Agur!

    Ane

    ResponderEliminar
  8. kaixo Garazi:
    Ni ongi nago, eta zu, zer moduz zaude? Londresen nire osabaren etxea bizi nintzen, nire osabarekin. Bai, lan egiten nuen tabernan batean. Zerbitzailea nintzen. Tabernan nire osabarengandik hartu nuen lana, eta horregatik tabernan lan egin behar izan nuen. Ezingo naiz eskolara joan. bere bizimodua ezin zen oso garstia. Londres Espainia baino merkeagoa da. Lagun asko egin nituen, taberna gahienetan. Londres oso polita da eta joan behar da, oso ondo pasatuko duzu.
    Musu bat eta laster arte.
    Saray

    ResponderEliminar
  9. Kaixo Garasi

    Ni onhi nago eta zu zer moduz zaude? Ni Central Squaren bizi nintzen nire lagunaren familiarekin: bere amarekin, bere aitarekin eta nire lagunarekin. NIk camareroa lan egiten nuen taberna batean. Nire tamberna londresen erdian zegoen. Taberna hau nire lagunaren taberna da. Nik nire lagunari eskatu nion eta lan lortu nuen. Ni akademia bat joan nintzen nire ingelesa hobetzera. Nire bizimodua oso-oso merkea zen. Nik lagun asko ezagutu nuen

    ResponderEliminar
  10. Kaixo Ale
    Zer moduz zaude? Aurtean Londresera joan naiz eta ez dut ikusi zure ama, baina gutun bat alegatu zait. Nire esperientzia hauetak oso polita direla zuretzat. Londresera joan nintzen zure ama ikustera eta ikasketa bat egin nuen eta bukatu zenean bueltatuko naiz Ansoainera. Ale zure ama ongi da baina pertsona batek bere arrastoari jarraitzen dio. Ez dakit haren izena. Zure ama arriskuan dago etorri hona eta nik hartuko zaitut zaintzen hitz egingo dugu. Momentuz ni bigilatzen ari naiz, baina etorri oso azkarra hona mesedez.
    ZURE LAGUNA
    ELENA

    ResponderEliminar