miércoles, 21 de octubre de 2015

Hiria ala herria, bizitzeko

 Azaldu zure iritziak, zure esperientziak, zure ikuspuntua gai horren inguruan.

Horretarako puntu hauek aipatu:


  1. Zein gustatzen zaizu gehiago?
  2. Nolakoa da zure etxea? Non bizi zara? Norekin? Zer falta zaio etxeari?
  3. Auzokideekin zer moduz?
  4.  Herria/hiria/auzoa nolakoa da?
  5. Oporretan non ibiltzen zara? Herrian ala hirian?
  6. Aukera izanez gero, zer nahiago duzu?
  7. Alderatu herriko eta hiriko giroak. Berdintasunak eta desberdintasunak.

81 comentarios:

  1. Azterko dudan gaia etxebizitza non izatea da.Nik uste dut etxebizitza hrian izatea ona dela baina herriaren berdin, gauza txarrak ditu ere. Hiriaren gauza onak dendak dira, baita ere,dena oso hurbil duzu eta autobusak eta garraiobide publikoak daude.Hiriaren parte iluna zarata,poluzioa,jendea eta arriskuak dira. Herrian,berriz, ez dago zaratarik,ez dago poluziorik,dena oso alaia da,berdea eta polita da.Herrian bizitza,gauza guztiak bezala, gauza txarrak ditu eta hiritik urrun dago. Herrian ez daude dendarik, eta bat baldin dago gauza basikoak saltzen dituzte.
    Nire herrian ez dago dendarik, bakarrik taberna bat dago eta gozokiak eta edariak saltzen dituzte. Berriz,Antsoainen, etxetik ateratzen zara eta dena duzu ate aurrean,

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aztertuko dudan gaia bizitzeko tokia da, hau da, etxebizitza non izan.
      baina herriak bezala
      bere gauza txarrak ere baditu.
      baita den-dena hurbil izatea ere.
      Autobusak eta garraiobide publikoak ere izaten dira.
      Hiriaren alde ilunak hauek dira:.....
      Herriak bizitzeak ere, gauza guztiek bezala,
      ez dago dendarik
      oinarrizko gauzak

      Eliminar
  2. Aztertuko dudan gaia herriak eta hiriak dira. Dudarik gabe nik nahiago dut hiriak. Hiriak dendak eta giro dauzka, parkeak, ikastetxea ... eta oso modernoak dira. Baina herriak oso politak dira eta etxeak haundi-haundiak dira.Etxeak ez dute diru asko balio, etxe hauetak ez dauzka telebista.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hiriak nahiago ditut
      Hiriek dendak eta giro ederrak izaten dituzte:
      etxeek
      etxe horiek ez daukate telebistarik

      Eliminar
  3. Hitz egiteko dudan gaia non bizitxea da, herriak ala hiriak?. Dudari gabe, hiriak nahiago dut. Hirian gauza on asko dauzka, esate baterako; Osasun etxeak, dendak, liburutegiak eta ezkolak urbil dago. Autobusak eta garraiobide publikoak dauzka. hirian denbora pasarako gauzak geiago ditugu herietan: zinema, kiroldegiak,dantzalekuak, futbolzelaia. Baina hiria alde txarrak dauzka ere. trafikoa esta zaratza,esate baterako. Baina, nire uztez, zaratak ez dit traba egiten.
    Nik hirian bat bizi naiz, baina nire hirian herri bat bezalakoa da, eta hiri handiago batera joan behar dut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. bizitzea, herrietan ala hirietan?
      dudarik gabe,
      hiriak nahiago ditut
      hiriak gauza on asko dauzka. Esate baterako:....eta eskolak. Hurbil daude.
      Hirietan denbora-pasarako gauza gehiago ditugu herrietan baino:
      Baina hiriak ere bere alde txarrak dauzka:
      eta zarata
      Ni hiri batean bizi naiz, baina nire hiria herri bat bezalakoa da.

      Eliminar
  4. Aztertuko dudan gaia hiriak ala herriak da. Nik hiria nahiago dut. Nik uste dut hiria harria baino dibertigarriagoa dela.
    Lehenengo, hirian eraikinak altuagoak dira. Bigarrenik denda asko dauka. Hirugarrenik, hirian trafiko asko dauka eta autobus geltokia, tren geltokia eta aireportua bat dauka. Herri txikietan ez dago dendarik, normalean igerileku bat eta taberna bat ditu. Herriko jendeak nekazaritzan lan egiten du eta hirian beste lan batzuk. Horregatik, ni hirian bizi nahiago dut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. herria
      hiriak trafiko asko dauka.
      Horretaz gain, autobus-geltokia,...dauzka.
      eta hirian, berriz, beste lanbide batzuk izaten dira.
      Nik bizitzeko hiria nahiago dut

      Eliminar
  5. Astertuko dudan gaia hrriak eta hirriak dira. Dudarik gabe nik nahiago dut herriak. Herriak dendak gutxi dauka eta giro gutxi ere bai, baina herriak lasaitasunak dira.
    Herriak etxe oso-oso politak dute bi pisurekin. Herriko etxeak oso andiak ditra eta egurrezkoz egiten dira. Baina hiriak goro asko tauka eta dendak asko ere bai. Hiriko etxeak garestiak eta txikiak dira. Hirian puluzioa asko dute. Nik uste dut lekurik honena herriak dira.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. herriak eta hiriak
      dudarik gabe,
      herriak nahiago ditut.
      denda gutxi dauzka
      lasaiak
      Herriek ...politak dituzte, bi pisu dituztenak.
      handiak dira
      zurez egiten dira.
      Dena den, hiriak giro handia/ederra izaten du, eta denda asko ere bai.
      poluzio asko.
      onena herriak direla

      Eliminar
    2. Astertuko dudan gaia herriak eta hiriak dira. Dudarik gabe, nik herriak nahiago ditut. Heriiak denda gutxi dauzka eta giro gutzi ere bai, herriak lasiak dira hau da jendea paseatzen dira. Bere lana baratzean dago eta hiria joaten dira errosketak egitera. Kaleak normalean, harrizkoz egiten dira eta gauan ez dauka argirik. Heriak etxe oso-oso politak dituzte, bi pisu dituztenak, oso handiak dira eta zurez egiten dira. Baina hiriak giro asko handia dauka, eta denda asko ere bai. Jendea askar mugitzen dira dendan eta fabrikak egiten du lana. Normalean hiriko jendea erriak joaten dira oporretak pasatzera. Hiriko etxeak garestiak eta txikiak dira baina altuak dira, normalean 8-100 pisu dituztenak. Bauruan politak eta berriak dira, argitzurik dira. Hirian poluzio asko dute. Nire ustez lekurik honena herriak direla.

      Eliminar
    3. Aztertuko dudan gaia herriak eta hiriak dira. Dudarik gabe, nik herriak nahiago ditut. Herriek denda gutxi dauzkate eta giro gutxi ere bai, herriak lasaiak dira, hau da, jendea paseatzen da lasai askoan. Bere lana baratzean dago eta hiria joaten dira erosketak egitera. Kaleak normalean, harriz egiten dira eta gauean ez dago argirik. Herriek etxe oso-oso politak dituzte, bi pisu dituztenak, oso handiak dira eta zurez egiten dira. Baina hiriak giro handia dauka, eta denda asko ere bai. Jendea azkar mugitzen da dendetan eta fabriketan egiten du lana. Normalean, hiriko jendea herrietara joaten dira oporrak pasatzera. Hiriko etxeak garestiak eta txikiak dira baina altuak dira, normalean 80-100 metro dituztenak. Barruan politak eta berriak dira, argitsuak dira. Hirian poluzio asko dute. Nire ustez, lekurik onena herria da.

      Eliminar
    4. Aztertuko dudan gaia herriak eta hiriak dira. Dudarik gabe, nik herriak nahiago ditut. Herriek denda gutxi dauzkate eta giro gutxi ere bai, herriak lasaiak dira, hau da, jendea paseatzen da lasai askoan. Bere lana baratzean dago eta hiria joaten dira erosketak egitera. Kaleak normalean, harriz egiten dira eta gauean ez dago argirik. Herriek etxe oso-oso politak dituzte, bi pisu dituztenak, oso handiak dira eta zurez egiten dira. Baina hiriak giro handia dauka, eta denda asko ere bai. Jendea azkar mugitzen da dendetan eta fabriketan egiten du lana. Normalean, hiriko jendea herrietara joaten dira oporrak pasatzera. Hiriko etxeak garestiak eta txikiak dira baina altuak dira, normalean 80-100 metro dituztenak. Barruan politak eta berriak dira, argitsuak dira. Hirian poluzio asko dute. Nire ustez, lekurik onena herria da.

      Eliminar
  6. Aztertuko dudan gaia hiriak ala herriak da. Nik dudarik gabe hiriak nahiago dut. Nire ustez hiria herria baina bibertiagoa direla. Trafikoa asko dira eta publizitate asko dira. Bigarrenik hospitalak, zinemak eta dendak asko eta aireportua daude. Herrietan ez dago dendarik asko, kiroldegia bat dute eta tabernak gutxi dauka. irian lan asko daude ; poliziak, ingeniaria dira. Asko lanpostu asko dira.Horregatik, ni hirian bizi nahiago dut

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hiriak nahiago ditut.
      hiria herria baino dibertigarriagoa
      Trafiko handia dago
      ospitalak, zimenak eta denda asko
      taberna gutxi dauzkate
      Hirietan lan gehiago dago: poliziak, ingeniariak,
      Lanpostu asko
      nik hirian bizi nahiago dut.

      Eliminar
  7. HERRIAK

    Nik uste dut leitza herriaren onena da.
    Leitza oso haundia eta klasikoa da.
    Jendea oso alaia eta maitagarria zen.
    Herri hau oso landatar eta lasai da.
    Experientzia hau asko gustatzen zait.
    Herri hau bisitzeko gustatzen zait.
    Leitzan telebista eta interneten daukaz.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. herririk onena dela.
      da
      Herri honek soro eta alor asko ditu, eta lasaia da.
      Nongo esperientzia? Zer esperientzia?
      bisitatzea gustatzen zait
      telebista eta internet dauzkate.

      Eliminar
  8. Aztertuko dudan gaia hiriak eta herriak da. Nik bizitzeko hiriak nahiago dut, baina egunak pasatzeko herriak nahiago dut. Herri handi batean bizi naiz, baina hiri baten bezala da. Uda askotan, nire herrira joaten naiz. Nire herria Santo Tomé da.
    Hiriak nahiago dut bizitzeko gauz asko dituzte eta. Hirian garraiobide publiko asko dago. Osasun etxe gehiago dago ere bai. Beste aldetik, herria hiria baino lasaiagoa da. Lagun batek esaten du hirian bizitzea herrian bizitzea baino dibertigarriagoa dela. Nik ez dakit hori egia den, baina nahiago dut hirian bizitzea. Antsoainen nagoenean, gauz asko egiten dut, ordea, Santo Tomen nagoenean gauz gutxi egiten dut. Horregatik nahiago dut hirian bizitzea.

    Laura Palomeque, 3.B

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hiriak eta herriak dira
      hiriak nahiago ditut
      herriak nahiago ditut
      baina hiri bat bezalakoa da
      hiriak nahiago ditut
      gauza asko
      Askoz ere osasun-etxe gehiago
      nahiago dut hirian bizi
      gauza asko egiten ditut
      Santo Tomen nagoenean, aldiz/ordea, gauza gutxi egiten ditut,
      hirian bizi

      Eliminar
  9. Aztertuko dudan gaia hiriak eta hirriak da. Nik hiriak naiago ditut. Nire ustez, hiriak herriak baino dibertigarria dira. Herriak dendak gutxi dauzka baina hiriak zaratatsuak dira. Nire herria Larrion da eta nire hiria Pamplona da. Hiriak trafiko asko dauzka eta pertsona asko ere bai. Herriak lasaiak dira. Hiriak zerbitzu asko eta restaurante asko dauzka.
    Dudarik gabe hiri txikia edo herri haudia nahiago dut.

    Daniel Herrera

    ResponderEliminar
  10. dira
    dibertigarriagoak direla
    denda gutxi
    Iruñea
    trafiko handia dauka
    jatetxe/erreleku/ostatu
    Zer nahiago duzu?

    ResponderEliminar
  11. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni hiria gehiago gustatzen naiz .Ni pamplona bizi naiz rotzapea.nire etxea handia da eta polita da.nire ama aita eta nire anaia.beste gela.faltatzen du. Ba nire azokindeekin ona da baina bat ora buruhandia. Nire auzoa rotxapea da 17.127 biztante ditu .oporretan pinedora joan hiria da ba nik hirian izanez

      Eliminar
    2. Niri hiria gehiago gustatzen zait .Ni Iruñean bizi naiz,Errotxapean. Nire etxea handia da eta polita da.nire amarekin, nire aitarekin eta nire anaiarekin bizi naiz. Etxeari beste gela bat faltatzen zaio. Ba nire auzokideekin oso ongi moldatzen naiz, baina bat oso buruhandia da. Nire auzoa Errotxapea da 17.127 biztante ditu . Oporretan Pinedara joaten gara. Aukera izanez gero, nik hiria nahiago dut.

      Eliminar
  12. HIRIA ALA HERRIA

    Ni hiriak herria baino gustatuagoa zait. Hiria asko gende dauka, eta asko zerbitzua dago. Nire etxea hiru logela dauka, bainugela bat , sukaldea bat eta egongela bat dauka. Nire extea Rotxapean dago arabera ikastola Cardenal Ilundain dago. Nik nire aitarekin, nire amarekin eta nire anaiarekin. Nire etxea falta zaio garaje bat .Nire Auzokideekin oso ona dira , nire auzokideekin ume bat dauka .

    Nire hiria Iruña da . 200.000 pertsona dago. Asko auzoa du : Rotxapea, Txantrea , Milagrosa, San Juan... Asko bizikletak bideak dago. Iruña asko berdegunean du. Iruña oso polita da. Nire aita esan du Iruña hiria onenak dela .

    Oporretan ni herrian joaten naiz. Nire Familiarekin joaten jondartzarekin herriak eta jondartzan bainatu gara. Nik Grezia joango nahi dut edo Los Angeles joango nahi dut.

    Hiriaren berdintasunak asko zerbitsua, ikastolal... Hiriaren desberdintasunak asko gende daude, oso kutsatuak ...
    Herriaren berdintasunak aire purua arnasa dut ... Herriaren desberdintasunak zuk bidaia egin duzu erosi nahi duzu...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. NiRI hiriak herriak baino GEHIAGO gustaTZEN zaiZKIt. HiriaK Jende ASKO dauka, eta zerbitzu ASKO dago. Nire etxeaK hiru logela dauZka, bainugela bat , sukaldea bat eta egongela bat dauka. Nire extea ERRotxapean dago. ONDOAN, ikastola Cardenal Ilundain dago. NI nire aitarekin, nire amarekin eta nire anaiarekin BIZI NAIZ. Nire etxeaRI falta zaio garaje bat .Nire AuzokideAK oso onaK dira , nire auzokideEK ume bat daukaTE.

      Nire hiria Iruña da . 200.000 pertsona dago. AUZO ASKO dITu : ERRotxapea, Txantrea , Milagrosa, San Juan... bizikleta-bide ASKO dago. IruñaK berdegune ASKO dITu. Iruña oso polita da. Nire aitaK esaTEn du Iruña hiriRIK onenA dela .

      Oporretan ni herriRA joaten naiz. Nire Familiarekin joaten NAIZ HondartzaRA. Hondartzan bainatZEN gara. Nik GreziaRA joAN nahi dut edo Los AngelesA joaN nahi dut.

      HiriA ETA HERRIA KONPARATUZ, ESATEN AHAL DUGU HIRIAK ZERBITZU ASKO DITUELA, ikastolaK, Jende ASKO, oso kutsatuak ...
      HerriAK, BERRIZ, aire HUTSA DU, arnasa ONGI HARTZEN AHAL dut ...
      ONDORIOA FALTA DA.

      Eliminar
  13. HIRIA ALA HERRIA

    Egun hauetan kutsadura handia dugu. Iruñean, Madrilen baino gutxiago halere. Bizitzeko nire burua galdetzen diot zer den hobea: hiria ala herria.

    Hiria eta herria oso desberdinak dira. Baina biok ongi daude, biok gustatzen zaizkit.

    Nire etxea oso txikia da, 67 m2; nire etxea Antsoainen dago. Nire gurasoekin, lehengusuarekin eta nire animaliekin bizi naiz. Nire etxeari logela eta komun bat falta zaizkio. Auzikideekin normalean ez dut hitz egiten,etxabean bizi naiz eta, atariaren ondoan. Ez dakit nola den auzoa, gizona bat da, baino ez dakit gehiago. Oporretan hirian eta herrian ibiltzen naiz, Salouan eta Zangozan. Hirian ondoan nahiago dut, ez dut importa hiria ala herria den.

    Herria etxe politenak dauzkat, eta kutsadura eta hots gutxiago dauzkat, baino hirian supermerkatuak eta ogi dendak zure etxean ondoan daude.

    Oihane Corredor

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. HIRIA ALA HERRIA

      Egun hauetan kutsadura handia dugu Iruñean, Madrilen baino gutxiago halere. Bizitzeko nire buruaRI galdetzen diot zer den hobea: hiria ala herria.

      Hiria eta herria oso desberdinak dira. Baina biAk ongi daude, biAk gustatzen zaizkit.

      Nire etxea oso txikia da, 67 m2 DITU; nire etxea Antsoainen dago. Nire gurasoekin, lehengusuarekin eta nire animaliekin bizi naiz. Nire etxeari logela eta komun bat falta zaizkio. Auzikideekin normalean ez dut hitz egiten,BEHEKO PARTEAN bizi naiz eta, atariaren ondoan. Ez dakit nolaKOA den auzoa. ????gizona bat da, baino ez dakit gehiago. Oporretan hirian eta herrian ibiltzen naiz, SaloUN eta Zangozan. HiriA ALA HERRIA AUKERATZEKO, ez ZAIT iNporta hiria ala herria den.

      HerriaK etxeRIK politenak dauzkA, eta kutsadura eta hots gutxiago dauKA, baino hirian supermerkatuak eta ogi dendak zure etxean ondoan daude.

      ONDORIOA FALTA ZAIZU

      Eliminar
  14. HIRIA ALA HERRIA

    Egun hauetan kutsadura handia dugu Iruñeak, Madrilen baino gutxiago halere. Bizitzeko nire burua galdetzen diot zer den hobea: hiria ala herria.

    Nik uste dut hiria hobe da zera lagunak eta dendak gehiago delako. Baina zarata ez zait gustatzen.

    Ni ansoainean bizi naiz. Nire etxea ez handia ez txikia da. Hiru logela, bi bainugela, egongela bat, eta sukaldea bat dauzka. Nire aitarekin, amarekin eta arrebarekin bizi ditut. Nire auzokideak oso jatorrak dira. Nire hiria txikia da, baina oso dibertigarria da. Asko zuhaitzak dauzka. Udako oporretan, ni herrian jango naiz. Herria joatea gehiago gustatzen zait. Hiria herria baino handiagoa da. Herria hiria baino lasaiagoa da. Hiriak eta herriak dibertigarriak dira.

    Nik hiria nahiago dut baina herria asko gustatzen zait.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. HIRIA ALA HERRIA

      Egun hauetan kutsadura handia dugu IruñeaN, Madrilen baino gutxiago halere. Bizitzeko nire buruaRI galdetzen diot zer den hobea: hiria ala herria.

      Nik uste dut hiria hobeA dELa,zerEN laguN eta dendA gehiago delako. Baina zarata ez zait gustatzen.

      Ni AnTsoaineN bizi naiz. Nire etxea ez DA EZ handia ez txikia. Hiru logela, bi bainugela, egongela bat, eta sukaldea bat dauzka. Nire aitarekin, amarekin eta arrebarekin bizi NAIZ. Nire auzokideak oso jatorrak dira. Nire hiria txikia da, baina oso dibertigarria da. Zuhaitz ASKO dauzka. Udako oporretan, ni herriRA jango naiz. HerriRa joatea gehiago gustatzen zait. Hiria herria baino handiagoa da. Herria hiria baino lasaiagoa da. Hiriak eta herriak dibertigarriak dira.

      Nik hiria nahiago dut baina herria asko gustatzen zait.

      Eliminar
  15. Hiria ala herria
    Egun hauetan kutsadura handia dugu Iruñean, Madrilen baino gutxiago halere.Bizitzeko nire burua galdetzen diot zer den hobea:hiria ala herria.

    Herria nahiago dut,dauden etxeak oso politak eta maitagarriak dira.Maite ditut harrizko baserriak, bakoitza bere eremuetan eta hauen leihoetan dauden loreak ere.
    Baina orain Antsoainen bizi naiz,pisuan,ez txikia ez handia.Nire ama eta nire aitarekin bizi dut.

    Hirian garraiobide publiko eta osasun etxeak dauzka.
    Herria oso lasaia da,jendea ezagutzen duzu hobeto.

    Herriak eta hiriak gustatzen zait baina espero dut herria bizitzeko.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hiria ala herria
      Egun hauetan kutsadura handia dugu Iruñean, Madrilen baino gutxiago halere.Bizitzeko nire buruaRI galdetzen diot zer den hobea:hiria ala herria.

      Herria nahiago dut,dauden etxeak oso politak eta maitagarriak dirELAKO.Maite ditut harrizko baserriak, bakoitza bere eremuAN, eta hauen leihoetan dauden loreak ere.
      Baina orain Antsoainen bizi naiz,pisuan,ez txikia ez handia.Nire ama eta nire aitarekin bizi NAIZ.

      HiriaK garraiobide publiko eta osasun etxeak dauzka.
      Herria oso lasaia da, ZEREN,jendea ezagutzen duzu hobeto.

      Herriak eta hiriak gustatzen zaiZKIt baina espero dut herriaN bizitzEA.

      Eliminar
  16. Egun hauetan kutxadura handia dugu Iruñean, Madrilen baino gutxiago halere.
    Bizitzeko nire buruari galdetzen diot zer den hobea hiria ala herria?

    Biok gauza txarrak eta onak dituzte.

    Hiriak handiak dira eta eraikin asko dute. Hirian herrian baino jende gehiago dago.
    Hirian zarata eta kutxadura handia dago kotxeengatik eta lantegiengatik. Baina niri hau ez zait azola. Hiriak zerbitzu asko dauka, eta uste dut oso inportantea dela.
    Herriak txikiak dira, eta hiriaren baino lasiagoak dira. Normalean herri txikietan agureak bizi dira, gazteak hirian daudelako ikasten edo lana egiten.
    Herri txikiak direnean ez dute dendarik baino batzuk handiak dira eta dendak dute. Esaterako Ansoain. Ni Irunean bizi naiz, auzo batean. Iruñea ez da handia, baina niri asko gustatzen zait.

    Ni oporretan herrira eta hirira joaten naiz.
    Nire herria oso txikia da eta erosteko beste herrira joan behar dut. Joan naizen herria neguan jende gutxi dago, eta udan jende asko joaten da oporrak pasatzera. Urtero hiri handia bisitatzera joaten naiz.
    Iaz oporretan Londresera joan nintzen.

    Herriak eta hiriak oso desberdinak dira. Nire ustez bizitzeko egunero hiriak hobeak dira eta oporretak pasatzeko herria onena da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Egun hauetan kutSadura handia dugu Iruñean, Madrilen baino gutxiago halere.
      Bizitzeko nire buruari galdetzen diot zer den hobea hiria ala herria?

      BiEk gauza txarrak eta onak dituzte.

      Hiriak handiak dira eta eraikin asko dute. Hirian herrian baino jende gehiago dago.
      Hirian zarata eta kutxadura handia dago kotxeengatik eta lantegiengatik. Baina niri hau ez zait aXola. Hiriak zerbitzu asko dauka, eta uste dut oso inportantea dela.
      Herriak txikiak dira, eta hiriAK baino lasiagoak dira. Normalean herri txikietan agureak bizi dira, gazteak hirian daudelako ikasten edo lana egiten.
      HerriAK txikiak BADIRA, ez dute dendarik baino batzuk handiak dira eta dendak dute. Esaterako Ansoain. Ni Irunean bizi naiz, auzo batean. Iruñea ez da handia, baina niri asko gustatzen zait.

      Ni oporretan herrira eta hirira joaten naiz.
      Nire herria oso txikia da eta erosteko beste herri BATEra joan behar dut. JoaTEn naizen herriaN neguan jende gutxi dago, eta udan jende asko joaten da oporrak pasatzera. Urtero hiri handi BAT bisitatzera joaten naiz.
      Iaz oporretan Londresera joan nintzen.

      Herriak eta hiriak oso desberdinak dira. Nire ustez bizitzeko egunero hiriak hobeak dira eta oporrAK pasatzeko herria onena da.

      Eliminar
  17. Ni herrian bizitzea naiago dut geien, zeren nire ustes lasaiagoagoa da, ez daudelako kotxe asko eta bertan gauz asko egin daiteke, baina ni hiri batean bizi naiz.

    Nik pisu batean bizi naiz ansoainen mire familiarekin: nire ama eta aita, nire aizpa txikiarekin eta txakur batekin. Etxeari falta zaion bakara lorategi bat da.
    Nire auzuokideak ia denok txakurak edo katuak dauzkate eta batzuetan bere semeekin joaten naiz txakurrak paseatzera. Ia denekin oso ondo eramatem naiz.

    Oporretan lasterkete asko dauzkat eta ez daukat dembora asko familiarekin eta lagunekin egoteko. Hoduan es naiz ezta herrian ezta hirian egoten.

    Nire uztez herrietan lasaitasun asko dago baina hirieran ez zeren kotxe asko daude.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. NiK herrian bizitzea naHiago dut geHien, zeren nire usteZ lasaiaGOA da, ez daudelako kotxe asko eta bertan gauzA asko egin daiteZke, baina ni hiri batean bizi naiz.

      NI pisu batean bizi naiz ANsToainen Nire familiarekin: nire amaREKIN, aitaREKIN, nire aHizpa txikiarekin eta txakur batekin. Etxeari falta zaion bakaRra lorategi bat da.
      Nire auzuokideEK ia denEk txakurRak edo katuak dauzkate eta batzuetan bere seme-ALABEkin joaten naiz txakurrak paseatzera. Ia denekin oso ondo MOLDATZEN naiz.

      Oporretan lasterketA asko dauzkat eta ez daukat deNbora askoRIK familiarekin eta lagunekin egoteko. ORduan eZ naiz ezta herrian ezta hirian egoten.

      Nire uztez, herrietan lasaitasun asko dago baina hirieTan ez, zeren AUTO asko daude.

      Eliminar
    2. Nik herrian bizi nahiago dut, zeren nire ustez lasaiagoagoa da, ez daudelako kotxe asko eta bertan gauza asko egin daitezke, baina ni hiri batean bizi naiz.

      Ni pisu batean bizi naiz Ansoainen, nire familiarekin: nire amarekin, nie aitarein, nire ahizpa txikiarekin eta txakur batekin. Etxeari falta zaion gauza bakara lorategi bat da, txakurra hortxe lasai egoteko.
      Nire auzuokideek ia denek txakurak edo katuak dauzkate eta batzuetan bere semeekin joaten naiz txakurrak paseatzera. Ia denekin oso ondo moldatzen naiz.

      Oporretan lasterketa asko dauzkat eta ez daukat dembora askorik familiarekin eta lagunekin egoteko. Orduan ez naiz ez herrian ez hirian egoten.

      Nire uztez herrietan lasaitasun asko dago baina hirieran ez, zeren kotxe asko daude.

      Eliminar
  18. Nik herrian nahiago dut,zeren lasaia da.Nire etxea ez da oso handia baina txikia ere ez.Nire etxeak bi komun,hiru logela,egongela bat,sukalde bat eta bi balkoi dauzka.txantrean bizi naiz.Txantrea oso lasaia eta polita da.Nire ama,nire aita eta nire arrebarekin bizi naiz.

    Nik uste dut herria hobe dela,zeren oso lasaia eta txikia da.Hiriak errepide zirkulazioa asko ditu.

    Nire auzokideak ez dira oso jatorrak,baina batzuk bai.Nire auzoa oso polita da,zeren lorategi asko dauzka.Udako opporetan,nire baratzera joango naiz.Baratzea asko gustatzen zait,zeren igerileku bat eta bi futbol ate ditu.

    Nik herria nahiago dut,baina nire auzoa oso polita eta lasaia da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik herriA nahiago dut,zeren lasaia da.Nire etxea ez da oso handia baina txikia ere ez.Nire etxeak bi komun,hiru logela,egongela bat,sukalde bat eta bi balkoi dauzka.TXantrean bizi naiz.Txantrea oso lasaia eta polita da.Nire ama,nire aita eta nire arrebarekin bizi naiz.

      Nik uste dut herria hobe dela,zeren oso lasaia eta txikia da.Hiriak errepide ETA zirkulaziIO asko ditu.

      Nire auzokideak ez dira oso jatorrak,baina batzuk bai.Nire auzoa oso polita da,zeren lorategi asko dauzka.Udako oporRetan,nire baratzera joango naiz.Baratzea asko gustatzen zait,zeren igerileku bat eta bi futbol ate ditu.

      Nik herria nahiago dut,baina nire auzoa oso polita eta lasaia da.

      Eliminar
  19. Egun hauetan kutsadura handia dugu Iruñean, Madrilen baino gutxiago halere. Bizitzeko, nire burua galdetzen diot zer den hobea: hiria ala herria.
    Niri hiriak herriak baino gutxiago gustatzen zait. Antsoain herria da, Antsoain oso polita da. Niri herria gustatzen zait. Ni Errotxapean bizi naiz. Nire etxea Errotxapean dago. Nire amarekin, aitarekin, ahizparekin. Nire etxea txikitatik eta polita da. Bi logela , bi bainugela, egongela bat, sukaldea bat, lorategia bat dauzka. Falta logela bat. Auzokideekin alaia dira. Nire hiria Iruñea da. Iruñea txikia eta polita da. Jende jatorra dira. Asko auzoak ditu ,Errotxapea, Atarrabia, Burlata, Txantrea... Oporretan ni herria joaten naiz. Jimena, Jaén, joaten naiz. Nire aitona herria da, baina Iruñean etorri du. Lana aurkitzeko du.
    Hiria herria baino gehiago handiago da. Herria hiria baino gehiago txikiago da. Hiria asko poluzioa du. Herria natura du. Herria lasaitasuna du. Baina herria ez du lasaitasuna. Hiria akigarria da. Ni herria nahiago dut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Egun hauetan kutsadura handia dugu Iruñean, Madrilen baino gutxiago halere. Bizitzeko, nire burua galdetzen diot zer den hobea: hiria ala herria.
      Niri hiriak herriak baino gutxiago gustatzen zait. Antsoain herria da, Antsoain oso polita da. Niri herria gustatzen zait. Ni Errotxapean bizi naiz. Nire etxea Errotxapean dago. Nire amarekin, aitarekin, ahizparekin. Nire etxea txikiA eta polita da. Bi logela , bi bainugela, egongela bat, sukaldea bat ETA lorateGI bat dauzka. Logela bat FALTA ZAIO. AuzokideAK alaiaK dira. Nire hiria Iruñea da. Iruñea txikia eta polita da. Jende jatorra da. Auzo ASKO ditu ,Errotxapea, Atarrabia, Burlata, Txantrea... Oporretan ni herriRA joaten naiz, JimenaRA, JaénERA joaten naiz. Nire aitonaREN herria da, baina Iruñean etorri ZEN, lana aurkitzeRA.
      Hiria herria baino HAndiagoA da. Herria hiria baino txikiagoA da. HiriAK poluzio ASKO du. HerriaK natura du. HerriaK lasaitasuna du. Baina HIRIAK ez du lasaitasunIK. Hiria akigarria da. NiK herria nahiago dut.

      Eliminar
  20. JAEL ARZA

    Egun hauetan kutsadura handia dugu Iruñean, Madrilen baino gutxiago halere.
    Bizitzeko nire buruari galdetzen diot zer den hobea hiria ala herria?

    Nik hiria nahiago dut handiagoa delako eta gauza asko dauzkaelako.Hiria herria baino dibertigarriagoa da eta jende asko gehiago du.

    Ni Ansoain bizi naiz nire familiarekin. Ansoain herri handia da. Ansoain Burlata baino txikiagoa da. Ansoain gauza asko dauzka; liburutegia, igerilekua, bi eskola eta gozoki denda asko. Nire etxea Ezkabaren aurrean dago eta txikia da. Etxe handi bat nahiago dut. Nire auzokideak jatorrak dira gehienak.

    Oporretan, herrian eta hirian ibiltzen naiz. Nire herria oso txikia da eta jende gutxi dago neguan. Bi aste udaldi naiz hondartzean ere. Nire herria oso lasaia da eta jendea atsegina da. Baina gauza onekin eta gauza txarrekin hiria nahiago dut

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Egun hauetan kutsadura handia dugu Iruñean, Madrilen baino gutxiago halere.
      Bizitzeko nire buruari galdetzen diot zer den hobea hiria ala herria?

      Nik hiria nahiago dut handiagoa delako eta gauza asko dauzkalako.Hiria herria baino dibertigarriagoa da eta jende asko gehiago du.

      Ni Antsoainen bizi naiz nire familiarekin. Antsoain herri handia da. Antsoain Burlata baino txikiagoa da. Antsoainek gauza asko dauzka; liburutegia, igerilekua, bi eskola eta gozoki denda asko. Nire etxea Ezkaba mendiaren aurrean dago eta txikia da. Etxe handi bat nahiago dut. Nire auzokideak jatorrak dira gehienak.

      Oporretan, herrian eta hirian ibiltzen naiz. Nire herria oso txikia da eta jende gutxi dago neguan. Bi aste ematen ditut hondartzean ere. Nire herria oso lasaia da eta jendea atsegina da. Baina bere gauza onekin eta gauza txarrekin hiria nahiago dut

      Eliminar
  21. Egun honetan katsadura handia dugu Iruñean, Madrilen baino gutxiago halere.
    Bizitzeko nire buruari galdetzen diot zer den hobea hiria ala herria?

    Herria nahiago dut, hiriak handiak dira eta eraikin asko dute. Herrian baino jente asko eta dendak asko dauzka.Nik auzoan bizi naiz, Errotxapean. Nire pisua ez txikia ez hanida da. nire familiarekin bizi naiz.

    Udako oporretan herria baino gehiago gustatzen zait. Oso lasai da zeren,jente ezagutzen duzu hobeto.

    Herriak eta hiriak gustatzen zaizkit baina hirian gehiago guztatzen dut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Egun honetan KUtsadura handia dugu Iruñean, Madrilen baino gutxiago halere.
      Bizitzeko nire buruari galdetzen diot zer den hobea:hiria ala herria?

      Herria nahiago dut, hiriak handiak dira eta eraikin asko dute. HIRIAK HerriaK baino jenDE ETA denda GEHIAGO dauzka.NI auzo BATEan bizi naiz, Errotxapean. Nire pisua ez txikia ez hanida da. nire familiarekin bizi naiz.
      Udako oporretan herria HIRIA baino gehiago gustatzen zait. Oso lasaiA da zeren,jenDeA ezagutzen duzu hobeto.

      Herriak eta hiriak gustatzen zaizkit baina hirI Agehiago guStatzen ZAIt.

      Eliminar
  22. RAÚL SORIA.

    Nik hiria nahiago dut. Nire etxea txikia da, baina ni gustatzen zait.
    Ni Antsoainen bizi naiz. Ni aitarekin, amarekin eta arrebarekin bizi naiz.
    Etxeari txakur bat falta zaio. Auzoa handia da. Auzoari jende asko daude. Auzoari jende asko daude. Auzoari araikiak txikia dira.
    Oporretan hiria ibiltzen naiz.
    Aukera izanez gero autatu hiria dut.
    Herria hiria baina erlaxatuagoa da. Herriak eta hiriak oso polita dira.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik hiria nahiago dut. Nire etxea txikia da, baina niri gustatzen zait.
      Ni Antsoainen bizi naiz. Ni aitarekin, amarekin eta arrebarekin bizi naiz.
      Etxeari txakur bat falta zaio. Auzoa handia da. Auzoan jende asko dago. Auzoko eraikinak txikiak dira.
      Oporretan hirian ibiltzen naiz.
      Aukera izanez gero, hiria aukeratzen dut.
      Herria hiria baino lasaiagoa da. Herriak eta hiriak oso politak dira.

      Eliminar
  23. Niri hiria eta herria gustatzen zait. Baino argi daukeat herria gogoko zaiten.

    Nik uste dut, nire etxea handiako da eta zabala da. Eroso, polita eta ohea asko izango da. Herrian ondokoak andeitzuak izango dira eta lasaiak dira. Udan bero asko egiten duela esan didate eta herriko igerilekuan oso gutxi jendea dago.
    Oporretan herriak joaten naiz, baino, batzuetan, hiriak joaten naiz. Berriak lekuak dutzera.
    Behin betiko nire gustatzen da herria.

    MAIALEN HERRERO

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri hiria eta herria gustatzen zaiZKIt. BainA argi daukat herria gogokoAGO DUDALA.
      Nik uste dut nire etxea handiAGOA dELA eta zabalaGOA dELa. Eroso ETA polita DA eta ohE Asko DITU. Herrian ondokoak andeitzuak (?)izango dira eta lasaiak dira. Udan bero asko egiten duela esaTEn didate eta herriko igerilekuan oso JENDE gutxi dago.
      Oporretan herriRA joaten naiz, bainA, batzuetan, hiriETARA joaten naiz, leku BERRIak IKUSTera.
      Behin betiko nirI HERRIA GEHIAGO gustatzen ZAIT.

      MAIALEN HERRERO

      Eliminar
  24. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  25. Silvia Nogales
    HIRIA ala HERRIA?
    Niri hiria herria gehiago gustatzen zait giroago duela.
    Nire etxea pisua da. Txikia da eta bainugela, sukaldea, eta hiru logelak dauka.
    Ni Artikan familiarekin(nire gurasoak eta anai-arrebak) bizi naiz.Auzoa da .
    Uste dut etxeari logelak eta handia terraza bat falta zaizkiola
    Nire auzokideek atsegin dira.
    Nire auzoa txikia da eta asko txiki ume dago.
    Oporretan guk hiriara eta herriara joaten gara.
    Uste dut berdintasunak eta desberdintasunak direla:
    -hirian asko giroa dago
    -herrian hiri baino lasaigo da

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri hiria herria BAINO gehiago gustatzen zait, giro HANDIagoA duelaKO.
      Nire etxea pisua da. Txikia da eta bainugela, sukaldea, eta hiru logeLA dauZka.
      Ni Artikan familiarekin(nire gurasoEKIN eta anai-arrebEKIN) bizi naiz.Auzoa da .
      Uste dut etxeari logelak eta terraza HANDI bat falta zaizkiola
      Nire auzokideAk atsegin dira.
      Nire auzoa txikia da eta UME txiki ASKO dago.
      Oporretan GU hirira eta herriETara joaten gara.
      Uste dut berdintasunak eta desberdintasunak HAUEK direla:
      -hirian giro EDERRa dago
      -herria hiriA baino lasaigoA da

      Eliminar
  26. Nik herria nahiago dut.Nire herria La rion da ( Estrella)Nire Aitona etxe haundia bat su.Ura etxea oso ahundia da.2 pisu ditu,Baina oso zaharra da.
    Nik Nire familia bizi da.Nire etxea telebista falta su.Niri oporretan Herrian joanho cara, Nire familiarekin.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik herria nahiago dut.Nire herria Larrion da ( Lizarraldean).Nire Aitonak etxe haundi bat du. haren etxea oso handia da. 2 pisu ditu, baina oso zaharra da.
      Ni nire familiarekin bizi naiz. Nire etxeari telebista falta zaio.Gu oporretan herrira joango gara, nire familiarekin egotera.

      Eliminar
  27. Nire herria asko gustatzen zait.
    nire etxea pisu bat da eta hirian dago,nere gurasoekin.
    nire pisuan ez ditut auzo guztiek izagutzen.
    nik oporra guztietan nire herrian pasatzen ditut.
    nire herrian 180 biztanlek gara , oso txikia da.
    mik herrian bizitzea nahiago dut, nire herrian emen baino hotza gehio egiten du eta aize gehio egiten du.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire herria asko gustatzen zait.
      nire etxea pisu bat da eta hirian dago,nIre gurasoekin BIZI NAIZ.
      nire pisuan ez ditut auzo guztiAk Ezagutzen.
      nik oporra guztiAK nire herrian pasatzen ditut.
      nire herrian 180 biztanlE gara , oso txikia da.
      nik herrian bizi nahiago dut, nire herrian Hemen baino hotTZ gehio egiten du eta Haize gehiAGo egiten du.

      Eliminar
  28. Nire herria asko gustatzen zait.
    nire etxea pisu bat da eta hirian dago,nere gurasoekin bizi NAIZ.
    Nire pisuan ez ditut auzo guztiAk Ezagutzen.
    nik oporraK nire herrian pasatzen ditut.
    nire herrian 180 biztanle gara , oso txikia da.
    Nik herrian bizi nahiago dut, nire herrian Hemen baino hotz gehiAGo egiten du eta Haize gehiAGO egiten du.

    ResponderEliminar
  29. Neri kirola asko gustatzen zait baino ez dut kirolerik egiten.Neri iñoiz ez zait gustatu kirolak ikustea.
    Neri futbolean jolastea asko gustatzen zait, txikitatik futbolean jolasten dut, eskolako rekreoan eta lagunekin jolasten dut.
    Nire herrian igandetan futbolean jolasten dugu.
    Neri kirol guztiek gustatzen zaizkit baino gegiena futbola da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. NIri kirola asko gustatzen zait, bainA ez dut kirolIK egiten.NIri iNoiz ez zait gustatu kirolak ikustea.
      NIri futbolean jolastea asko gustatzen zait, txikitatik futbolean jolasten dut, eskolako ATSENALDIAN eta lagunekin jolasten dut.
      Nire herrian igandeEtan futbolean jolasten dugu.
      NIri kirol guztiAk gustatzen zaizkit bainA geHIena futbola da.

      Eliminar
  30. Niri herria asko gustatzen zait. Txikitatik herri batean bizi izan naiz, horeregatik gustoko dut.



    Nire aitonen herriko etxea, oso handia da, hiru solairu ditu eta txakur bat baino gehiago izan nahi baduzu, arazorik gabe, nire aitonen etxea familia bat eta hiru txakur egoteko leku nahikoa du.

    Nik Uharten bizi naiz, eta herri hartan daukadan etxea, txikiagoa da, baina oso erosoa ere.

    Nire gurasoekin, anaiarekin eta nire txakurra eta katuarekin bizi naiz. Uharteko etxean, batzuetan, nire maskotak leku gutxi daukate baina niri sobera zait.



    Normalean nire auzokideekin ondo ibiltzen naiz, beti laguntzen gara, baina denok dakiten bezala, herrietan zurrumurru asko daude eta niri ez zait batere gustatzen.

    Hiri handi batean, inork ez da ezagutzen eta batzuetan hobe da niretzat, baina aspertzen zarenean, hiri handi batean museora, zinemara, antzerkira, ala edozein tokitara joan al zara, herri batean berriz, aspertzen zarenean ezin duzu antzerki batera joan, hasteko ez dagoelako antzokirik.



    Baina, aukera izanez gero, oporrak herri batean pasatuko nuke. Herri bakoitza mundu desberdin bat da eta hori niri asko gustatzen zait.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri herria asko gustatzen zait. Txikitatik herri batean bizi izan naiz, horeregatik gustUko dut.
      Nire aitonAMONen herriko etxeA oso handia da, hiru solairu ditu. Txakur bat baino gehiago izan nahi baduzu, arazorik gabe, nire aitonAMONen etxeaN ETXEKOAK ETA ANIMALIAK familia bat DIRA eta hiru txakur egoteko leku nahikoa du.
      NI Uharten bizi naiz, eta herri hORrEtan daukadan etxeA txikiagoa da, baina oso erosoa ere BAI.
      Nire gurasoekin, anaiarekin eta nire txakurraREKIN eta katuarekin bizi naiz. Uharteko etxean, batzuetan, nire maskotEK leku gutxi daukate baina niK sobera IZATEN DUT.
      Normalean nire auzokideekin ondo MOLDATZEN naiz, beti laguntzen DIOGU ELKARRI, baina denok dakiten bezala, herrietan zurrumurru asko daude eta niri ez zait batere gustatzen. ESATEN DEN BEZALA, HERRI TXIKI, INFERNU HANDI.
      Hiri handi batean, inork ez ZAITU ezagutzen eta batzuetan hobe da niretzat, baina aspertzen zarenean, hiri handi batean museora, zinemara, antzerkira, ala edozein tokitara joan aHAL zara; herri batean berriz, aspertzen zarenean, ezin duzu antzerki batera joan, hasteko ez dagoelako antzokirik.
      Baina, aukera izanez gero, oporrak herri batean pasatuko nITUZke. Herri bakoitza mundu desberdin bat da eta hori niri asko gustatzen zait.

      Eliminar
  31. Kaixo lagun oso ongi nago, oraintxe kaletik etorri naiz.
    Hemen eguraldi txarra dago euri asko egiten du baino euria inezkero buelta bat ematera juaten naiz.
    Paris oso leku handia da eta agitz polita da.
    Torre eiffel ikusi dut eta oso polita eta interesgarria da.
    Nire amarekin joan naiz baino nere ama lehenagotik egondua zen.
    Aste bat pasatruko dut eta gero hiriara etorriko naiz.agur.




























































    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo mIKEL:
      OSo ongi nago, oraintxe kaletik etorri naiz.Hemen eguraldi txarra dago euri asko egiten du bainA euria EGINEZ GERO, buelta bat ematera jOaten naiz.
      Paris oso leku handia da eta Hagitz polita da.
      Torre Eiffel ikusi dut eta oso polita eta interesgarria da.
      Nire amarekin joan naiz bainA nere ama lehenagotik egondua zen.
      Aste bat pasatuko dut eta gero hirIRA etorriko naiz.agur

      Eliminar
  32. Niri herrian gehiago gustatzen zait. Antsoainen bizi naiz. Antsoain herri handia da. Ni, nire familiarekin bizi naiz. Nire etxeari txakur bat falta zaio. Nire uzokideak oso jatorrak dira, baina 1.pisuan bizi den auzokideagaiztoa da. Nire etxea pisu txikia da, hiru gela, bi komuna, sukalde bat eta egongela bat ditut, 4.pisuan bizi naiz. Nire auzoa handia da, baina lagun asko ditu. Ni oporretan herrira joaten naiz,baina hirira joatea gustatzen zait. Nik nahiago dut herria

    ResponderEliminar
  33. Niri herrian BIZITZEA gehiago gustatzen zait. Antsoainen bizi naiz. Antsoain herri handia da. Ni, nire familiarekin bizi naiz. Nire etxeari txakur bat falta zaio. Nire AUzokideak oso jatorrak dira, baina 1.pisuan bizi den auzokidea HAGITZ gaiztoa da. Nire etxea pisu txikia da, hiru gela, bi komuna, sukalde bat eta egongela bat ditut, 4.pisuan bizi naiz. Nire auzoa handia da, baina lagun asko ditu. Ni oporretan herrira joaten naiz,baina hirira joatea gustatzen zait. Nik nahiago dut herria.

    ResponderEliminar
  34. Egun honetan kutsadura handia dugu Iruñea. Cadizen baino gutxiago halere.
    Bizitzeko nire buruari galdetzen dio zer den hobea: hiria ala herria?
    Herria nahiago dut, herrian ez dago jente asko. Oso lasai da eta jente ezagutzen duzu hobeto.

    ResponderEliminar
  35. Egun hAUetan kutsadura handia dugu IruñeaN. Cadizen baino gutxiago halere.
    Bizitzeko nire buruari galdetzen dio zer den hobea: hiria ala herria?
    Herria nahiago dut, herrian ez dago jenDE asko. Oso lasai da eta jenDEA ezagutzen duzu hobeto.

    ResponderEliminar
  36. Nik hiria nahiago dut. Niri etxea txikia da, bakarrik bainugela bat eta bi gela dauzka baino gustazten zait. Ni Errotxapean bizi naiz, nire familiarekin. Etxeari katu bat falta zaio. Auzoa handia da. Auzoan jende asko dago. Oporretan herrira ibiltzen naiz. Aukera izanez gero, hiria aukeratzen dut. Herria hiria baino lasaiagoa da. Hiria herria baino dendak asko dauzka.

    ResponderEliminar
  37. Nik hiria nahiago dut. NirE etxea txikia da, bakarrik bainugela bat eta bi gela dauzka bainA gustazten zait. Ni Errotxapean bizi naiz, nire familiarekin. Etxeari katu bat falta zaio. Auzoa handia da. Auzoan jende asko dago. Oporretan herrira JOATEn naiz. Aukera izanez gero, hiria aukeratzen dut. Herria hiria baino lasaiagoa da. HiriaK herriaK baino denDA GEHIAGO dauzka.

    ResponderEliminar
  38. Ni Alba naiz, 14 urte ditut.
    ruñean bizi naiz, Hiria herriagoa baino gustatzen zait.
    Nire etxea pisua da, nire amarekin Mendillorrian bizi naiz. Nire etxeari loretegia falta zaio.
    Nire auzokoak jatorrak dira.
    Nire hiria auzo asko ditut baina txikia da.
    Oporretan herrira joaten naiz.
    Aukera izanez gero, hiria auketzen dut.
    Herria hira baino txikiagoa da.
    Hiria herria baino zikinagoa da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Alba naiz, 14 urte ditut.
      Iruñean bizi naiz. Hiria herria BAINO GEHIAgoa gustatzen zait.
      Nire etxea pisua da, nire amarekin Mendillorrian bizi naiz. Nire etxeari loretegia falta zaio.
      Nire auzokoak jatorrak dira.
      Nire hiriAK auzo asko diTU, baina txikia da.
      Oporretan herrira joaten naiz.
      Aukera izanez gero, hiria aukeRAtzen dut.
      Herria hirIa baino txikiagoa da.
      Hiria herria baino zikinagoa da.

      Eliminar
  39. HIRIA ALA HERRIA, BIZITZEKO.
    Niri hiria gustatzen zait. Ni Antsoainen bizi naiz, baina herria da, esango duzu. Antsoain herria da baina Iruñaren ondoan dago eta hiria dela ematen du. Ni pisuan bizi naiz, bigarren solairuan 2ºCan. Gurasoekin eta anaiarekin bizi naiz. Nire etxeak hiru gela, egongela bat, sukalde bat eta komun bat ditu. Nire auzokideak oso atseginak dira. Antsoain oso polita eta haundia da eta horrezegatik gustatzen zait.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. HIRIA ALA HERRIA, BIZITZEKO.
      Niri hiria gustatzen zait. Ni Antsoainen bizi naiz, baina herria DELA esango duzu SEGURU ASKI. Antsoain herria da baina Iruñaren ondoan dago eta hiria dela ematen du. Ni pisu BATEan bizi naiz, bigarren solairuan C ATEan. Gurasoekin eta anaiarekin bizi naiz. Nire etxeak hiru gela, egongela bat, sukalde bat eta komunA bat ditu. Nire auzokideak oso atseginak dira. Antsoain oso polita eta haundia da eta horreXegatik gustatzen zait.

      Eliminar
  40. Niri gustatzen zait gehien herria, nire txea ez handia ez txikia da, ez ditugu auzokide asko baina herriko neska batekin oso ondo moldatzen naiz, nire herria txiakia da eta artan pasatzen ditut oporrak, aukera izanez gero hiria aukeratuko nuke, herria lasaia eta txikia da eta hiria handia eta zaratatsua.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri gehien gustatzen zaidana herria da. Nire etxea ez da ez handia ez txikia , ez ditugu auzokide asko baina herriko neska batekin oso ondo moldatzen naiz. Nire herria txikia da eta hartan pasatzen ditut oporrak. Aukera izanez gero, hiria aukeratuko nuke, herria lasaia eta txikia da eta hiria handia eta zaratatsua.

      Eliminar
  41. Hiria oberena da. Badago baina pertsonak. Etxeak ez dira hotzak. Gainera, gehi auzotarrak ditut. Hirian asko dendak dago eta oso ondo bizi da. Hirian lagun gehiago izan dezakezu. Hiria andiagoa da. Herria hiria baino itxusiagoa da. Herrian hirian pertsonak baino adeitsuagoak dira.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hiria hoberena da. Hirietan jende gehiago bizi da. Etxeak ez dira hotzak. Gainera, auzotar gehiago ditut. Hirian jende asko dago eta oso ondo bizi da. Hirian lagun gehiago izan dezakezu. Hiria handiagoa da. Herria hiria baino itxusiagoa da. Herriko jendea hiriko jendea baino adeitsuagoa da.

      Eliminar
  42. HIRIA ALA HERRIA, BIZITZEKO.
    Nik herria nahiago dut.Nire herria Higuera de Vargas da (Extremadura) Nire Amona etxe bat handia da. 2 pisu ditu, baina oso zaharra da.
    Nik eta nire familia bizi naiz. Nire etxea jokoak falta du. Oso polita ditu.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik herria nahiago dut. Nire herria Higuera de Vargas da (ExtremaduraN DAGOENA) Nire AmonaK etxe hanDI BAT daUKA. 2 pisu ditu, baina oso zaharra da.
      Ni eta nire familia bizi GARA (ETXEAN LAU LAGUN GARA). Nire etxeaRI jokoak (?) falta ZAIZKIO. Oso polita DA.

      Eliminar
  43. Ni Andrea dut izena, herri batean bizi naiz, baina hiriak gustatzen zaizkit. Ni Antsoainen bizi naiz, nire familiarekin.
    Nire etxean ez da handia baina ez da txikia, lau logeladitu, bi komun, egongela bat eta sukalde bat ditu nire etxean. Baina beheko auzkodekin , autoa gaizki aparkatu duelako eta nire aita ezin du bere auto aparkatu.
    Nire herria ez da handia baina txikia ere ez da. Parke asko ditu, ikastetxe bat ditu, futbol zelai bat eta gauza handia ditu. Nik oporretan Bartzelonara joango naiz.

    ResponderEliminar
  44. NiK Andrea dut izena, herri batean bizi naiz, baina hiriak gustatzen zaizkit. Ni Antsoainen bizi naiz, nire familiarekin.
    Nire etxean ez da handia baina ez da txikia. Lau logela ditu, bi komun, egongela bat eta sukalde bat ditu nire etxeaK. Beheko auzkodeEkin EZ NAIZ ONGI MOLDATZEN, autoa gaizki aparkatZEN duTelako eta nire aitaK ezin duELAKO bere autoA aparkatu.
    Nire herria ez da handia, baina txikia ere ez da. Parke asko ditu, ikastetxe bat DU, futbol zelai bat eta gauza handia ditu. NI oporretan Bartzelonara joango naiz.

    ResponderEliminar