martes, 20 de octubre de 2015

CURRICULUM TXIKIA

Oraingoan, zure curriculum txikia idatziko duzu, baina datu bat ematen duzun guztietan, aposizioan, erlatibozko esaldi bat tartekatu behar duzu. Esaterako:

Txantrean bizi naiz, El Drogas bizi den auzoan.
2002ko martxoaren 5ean jaio nintzen, Dory ardia klonatu zuten urtean.
Curriculum txikian sartukodituzun datuak:


-        Izen-abizenak:
-        Jaiotze data:
-        Non bizi zara? Norekin?:
-        Zein eskolatatik zatoz?:
-        Zein hizkuntza dakizkizu?:
-        Zer egitea gustatzen zaizu?:
-        Zer EZ zaizu gustatzen egitea?:
-        Zerbait berezirik egiten badakizu? (instrumenturen bat jo, dantza egin, kirolen bat egin…?:
-        Zer leku ezagutzen dituzu?

14 comentarios:

  1. Ni Ángela Gil Solís naiz.
    Ni Errotxapean bizi naiz eta gurasoa eta ahizparekin naiz. Lehen, Extremaduran bizi ginen.
    2001eko Abenduaren 14an jaio nintzen. Nik ile luzea eta horia eta begi berdeak ditut.
    Lehen txikia nintzen, orain, berriz, altua naiz.
    Doña Mayor eskolatik nator.
    Euskara, ingelesez eta gaztelania mintzatzen badakit.
    Dantza eta kick boxing guztatzen zait.
    Ahispa ni baino altuagoa da.
    Irubide Doña Mayor baino handiagoa da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Ángela Gil Solís naiz.
      Ni Errotxapean bizi naiz eta gurasoEKIN eta ahizparekin BIZI naiz. Lehen, Extremaduran bizi ginen.
      2001eko abenduaren 14ean jaio nintzen. Nik ile luzea eta horia eta begi berdeak ditut.
      Lehen txikia nintzen, orain, berriz, altua naiz.
      Doña Mayor eskolatik nator.
      Euskara, ingelesez eta gaztelania mintzatzen badakit.
      Dantza eta kick boxing guStatzen zaiZKIt.
      nIRE AhiZpa ni baino altuagoa da.
      Irubide Doña Mayor baino handiagoa da.

      Eliminar
  2. Curriculum txikia.
    Kaixo, ni Julen Rivas Parra naiz eta 14 urte ditut. Ni 2001eko Irailaren 26an jaio nintzen. Ni Antsoainen bizi naiz, Nafarroko herrian. Gurasoekin eta anaiarekin bizi naiz. Nik Doña Mayorrean ikasi nuen. Nik Ingelesa, Gastelaniaz eta Euskara hitz egiten dut. Niri futbola gustatzen zait eta bateria jotzea ere bai. Niri ez zait gustatzen korrika egin eta beisbola jokatzea. Ni futbolako taldean jokatzen dut eta musikako taldea dut. Ni Londres, Bartzelona, Madril, Zamora, Benidorm, Peñiscola, Donostia, Bilbo eta Biarritz ezagutzen ditut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Curriculum txikia.
      Kaixo, ni Julen Rivas Parra naiz eta 14 urte ditut. Ni 2001eko irailaren 26an jaio nintzen. Ni Antsoainen bizi naiz, Nafarroko herri batean. Gurasoekin eta anaiarekin bizi naiz. Nik Doña Mayorrean ikasi nuen. Nik ingelesa, gastelaniaz eta euskaraZ hitz egiten dut. Niri futbola gustatzen zait eta bateria jotzea ere bai. Niri ez zait gustatzen korrika egiTEA eta beisbolEAN jokatzea. NiK futbol-talde BATEan jokatzen dut eta musika-talde BaT ERE BAdut. NiK Londres, Bartzelona, Madril, Zamora, Benidorm, Peñiscola, Donostia, Bilbo eta Biarritz ezagutzen ditut.

      Eliminar
  3. Ni Aintzane Medina Santos naiz eta 15 urte ditut. Ni 2000ko uztailaren 28an jaio nintzen. Ni Errotxapean bizi naiz, nire familiarekin. Nik Doña Mayorren ikasi nuen. Nik ingelesa, gastelaniaz, euskaraz eta alemanieraz hitz egiten dut. Niri musika asko gustatzen zait. Niri ez zait gustatzen kirolak egitea baina korrika egitea asko gustatzen zait. Nik Bartzelona, Peñiscola, Benidorm, Torrevieja, Donostia, Bilbo, Córdoba eta Madrid ezagutzen ditut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Aintzane Medina Santos naiz eta 15 urte ditut. Ni 2000ko uztailaren 28an jaio nintzen. Ni Errotxapean bizi naiz, nire familiarekin. Nik Doña Mayorren ikasi nuen. Nik ingelesEZ, gastelaniaz, euskaraz eta alemanieraz hitz egiten dut. Niri musika asko gustatzen zait. Niri ez zait gustatzen kirolak egitea baina korrika egitea asko gustatzen zait. Nik Bartzelona, Peñiscola, Benidorm, Torrevieja, Donostia, Bilbo, Córdoba eta Madrid ezagutzen ditut.

      Eliminar
  4. Ni Alba naiz, eta 14 urte ditut. Ni 2001eko abuztuaren 1ean jaio nintzen.
    NI Mendillorrian bizi naiz, amarekin bizi naiz.
    Nik García Galdeanotik nator eta gaztelania, ingelesez eta euskera dakizkit.
    Saski baloia eta irristatu gustatzen zaizkit eta futbola ez zait gustatzen.
    Flauta jotzeko eta zaldiz ibili badakit.
    Miami, Toledo, Galizia, Madril, Menorca, Tenerife, Lanzarote, Avila, Segovia, Donosti, Bilbo, Frantzia eta Alemania ezagutzen ditut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Alba naiz, eta 14 urte ditut. Ni 2001eko abuztuaren 1ean jaio nintzen.
      NI Mendillorrian bizi naiz, amarekin bizi naiz.
      NI García Galdeanotik nator eta gaztelania, ingelesA eta euskera dakizkit.
      Saski baloiaN JOKATZEA eta PATINATZEA gustatzen zaizkit eta futbola ez zait gustatzen.
      Flauta jotzeN eta zaldiz ibilTZEN badakit.
      Miami, Toledo, Galizia, Madril, Menorca, Tenerife, Lanzarote, Avila, Segovia, Donosti, Bilbo, Frantzia eta Alemania ezagutzen ditut.

      Eliminar
  5. Ni asier naiz.
    Ni errootxapean bizinaiz ata gurasoek naiz.
    2000eko urria 27an jaio nintzen nik ile motxa ditu.
    Doña Mayor eskolatik nator.
    Euskara ,Ingelezek eta Gaztelania mintzen badakit.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni asier naiz.
      Ni ErRotxapean bizi naiz Eta gurasoekIN BIZI naiz.
      2000eko urriaREN 27an jaio nintzen. Nik ile motZa DUT.
      Doña Mayor eskolatik nator.
      EuskaraZ ,IngeleSAZ eta GaztelaniaZ mintzATZEn badakit.

      Eliminar
  6. CURRICULUM TXIKIA
    Nik David Quijano naiz, 2oooko otsailaren 21 jaio nintzen doñamayoretik nator,Euskera,Gaztealania, eta Ingelera hitz egiten dut,kirola egitea gustatzen zait baina ez dut gustuko etxeko lanak egitea.Kick boxing, atletismoa eta guitarra jotzen dut. Leku agarietan egon naiz : Colombia, Paris, Miamin eta Francian.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. CURRICULUM TXIKIA
      Nik David Quijano naiz, 2oooko otsailaren 21EAN jaio nintzen. DoñamayoRretik nator. EuskeraZ,GaztelaniaZ, eta IngeleSaZ hitz egiten dut. Kirola egitea gustatzen zait, baina ez dut gustuko etxeko lanak egitea.Kick boxing, atletismoa eta GItarra jotzen dut. Leku HAUETAN egon naiz : ColombiaN, ParisEN, Miamin eta FranTZian.

      Eliminar
  7. Ni Nerea Pena Hualde naiz. Ni arrotzapean bizi naiz. Gurasekin eta arrebarekin bizi naiz. Ni 2001ko martxoa 4an jaio nintzen. Nik piano jotzen nuen. Ni altua naiz, zeren nire gurasoak altuak dira. Irubiden ikasi dut, 3 eso nago.

    ResponderEliminar
  8. - Izen-abizenak: Andrea Polanco Lopez naiz.
    - Jaiotze data: 2000ko urriaren 6an jaio nintzen. Ni ile luzea eta ni altua naiz. Begi marroia ditu
    - Non bizi zara? Norekin?: Ni Antsoainen bizi naiz, nire familiarekin: nire gurasoe, nire amarekin, nire ahisparekin eta nire neba.
    - Zein eskolatatik zatoz?:
    - Zein hizkuntza dakizkizu?: Ni euskaraz, ingelesa eta gastelaneaz nintzatzen badakit. ni Doña Mayor eskolatik nator.
    - Zer egitea gustatzen zaizu?: Nik gustatzen sut nire lagunekin kampora joan, eta futbola jokatzen ere bai.
    - Zer EZ zaizu gustatzen egitea?: Nik matematikak ez zait gustatzen.
    - Zerbait berezirik egiten badakizu? (instrumenturen bat jo, dantza egin, kirolen bat egin…?: Ez, baina futbola eta dantzatzen gustatzen zait.
    - Zer leku ezagutzen dituzu? Nik Extremaduran, Bilboan, Andalucian, Barcelona, Portugalan eta Francia leku esagutzen naiz.

    ResponderEliminar