miércoles, 6 de septiembre de 2017

Sanferminetako entzierroak.

Gustuko al dituzu sanferminak? Zure ustez, zer mantendu behar da festa horietatik? Eta zer kendu behar da? Zer sentitzen duzu festa aurretik? Festan zehar? Festa amaieran? Entzierroan korrika egiteko asmoa al duzu? Zer sentitzen duzu zezenak ikustean? Baloratu entzierroak eta zezenketak. Zezenketak artea al dira?. Eta sanferminak alde batera utzita, zure herriko jaiak nolakoak dira? Animaliaren inguruan antolatutako jaietako ekintzak. Esan ekintza horien alde onak eta txarrak, eta zure ideiak defendatu.

Baliabide gramatikalak
- Zeren aldekoa izan/ Zeren alde egon.
- Nik uste dut.....(e)la.
-t(z)eko asmoa
-behar izan, nahi izan, ahal izan.
-t(z)ean
.-Goraipatzeko eta gutxiesteko komunikazio funtzioak( 111.orrialdean)

44 comentarios:

  1. Nik sanferminak asko gustatzen zait,zeren jaiak hori oso zaharrak eta ospetsu dira.Nik uste dut entzierrok eta ingurune mantendu festa hau.Nik ez dut ezer kendu.Nik ez dut asmoa korrika egin.Zezenak ikustean ongi nago korrikan,baina zezen-plaza ez zait gustatzen.Zezenketa ez zait gustatzen zeren zezenak hil.Baina su artifizialak eta jolas-parkea gustatzen zaizkit.

    ResponderEliminar
  2. TXAKURRAK, LOTUTA HOBE?


    Nik txakur bat daukat, eta beti lotuta ateratzen dut kalera. Baina kalean txakur asko lotu gabe nire txakurrari zirikatzen diote eta gainera txakur horien jabeak nire errua dela esaten dute txakur handia eta "arriskutxua" daukadalako.

    Niretzat txakur arriskutxuenak lotuta gabe daudenak eta bere jabeak kasurik egiten ez dionak dira.

    Txakur bat paseatzeko toki lasaiak eta jenderik gabe dira keku egokienak eta ibiltzen hasten zarenean zure txakurra BETI lotuta eraman behar diozu.

    Txirrindula edota korrika egitean beste kontu bat da. Jende gutxi dauden tokietatik ibili behar duzu baina txakurra loturik gabe, bestela, txakurra beti preso dagoela sentituko da eta txakur bati korrika egitea munduko gauzarik honena da.

    ResponderEliminar
  3. Kaixo!
    Bai, Sanfermina gustatzen zait. Festak hori oso dibertigarria dela. Jai-giro ederra dago. Sanfermina, gauera festak da eta goizean lo egin behar dugu.
    Festak hori adrenalina sentitzen naiz. Eta amaieran tristura sentitzen naiz. Ez, ni ensierroan ez dut korrikan gustatzen egin eta beldurra dut. Nik normalean ez dut ikusten ensierroan.

    ResponderEliminar
  4. Kaixo!
    Bai, Sanfermina gustatzen zait. Festak hori oso dibertigarria dela. Jai-giro ederra dago. Sanfermina, gauera festak da eta goizean lo egin behar dugu.
    Festak hori adrenalina sentitzen naiz. Eta amaieran tristura sentitzen naiz. Ez, ni ensierroan ez dut korrikan gustatzen egin eta beldurra dut. Nik normalean ez dut ikusten ensierroan.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo!
      Bai, SanferminaK gustatzen zaiZKIt. Festa hori oso dibertigarria dela USTE DUT. Jai-giro ederra dago. SanferminaK gaueZ EGITEN DIREN festak dIRa, eta goizean lo egin behar dugu.
      Festa horiETAN AZALEAN adrenalina sentitzen DUT. Eta amaieran tristura sentitzen DUT. Niri EZ ZAIT enTZierroan korrika EGITEA gustatzen eta beldurra dut. Nik normalean ez dut enTZierroa ikusten .

      Eliminar
  5. Niri Sanferminak asko gustatzen zaizkit. Nire gogoko festak dira eta 12an nire urtebetetzea da. Gauza asko gustatzen zaizkit, adibidez, kontzertuak, su artifizialak baina zezenketak ez zaizkit gustatzen, zezenak pena asko ematen didate.
    Egun aurretik oso grinatsua naiz, txupinazoari ezker. 7tik 14ra oso zizarra handia sentitzen dut eta 15an oso tristea naiz. Nire nahiago partea entzierroak dira, asko gustatzen zaidalako. Entzierroan korrika egin oso beldurgarria da. Nire amak esan dit nola jendea korrika egiten duten. Nik uste dut, hau oso arriskutsua dela. Nire ustez zezenketak ez dira artea, sufrimendua da, baina jende asko joaten da. Nire herriko jaiak sanferminak baino txarragoak dira.
    Nik uste dut Sanferminak jaiarik onenak direla eta asko gusatzen zaizkit.

    ResponderEliminar
  6. Niri Sanferminak asko gustatzen zaizkit. Nire gogoko festak dira eta 12an nire urtebetetzea da. Gauza asko gustatzen zaizkit, adibidez, kontzertuak, su artifizialak, baina zezenketak ez zaizkit gustatzen, zezenEk pena HANDIA ematen didate.
    JAIEN BEZPERAN, oso grinatsu EGOTEN naiz, txupinazoari eSker. 7tik 14ra oso ziRRara handia sentitzen dut eta 15an oso triste EGOTEN naiz. GEHIEN GUSTATZEN ZAIDAN GAUZA entzierroak dira, asko gustatzen zaiZIdalako. Entzierroan korrika egiTEA oso beldurgarria da. Nire amak esaTEn dit EZ DAKIELA JENDEAK ZERGATIK korrika egiten duen. Nik uste dut hau oso arriskutsua dela. Nire ustez, zezenketak ez dira artea, sufrimendua da, baina jende asko joaten da. Nire herriko jaiak sanferminak baino txarragoak dira.
    Nik uste dut Sanferminak jaiarik onenak direla eta asko gusatzen zaizkit.

    ResponderEliminar
  7. Nik Sanferminak asko gustatzen zait, orokorki, festak guztien gogoko dut. Entzierroak gustatzen zait baina korridak gorroto dut. Ni zezenketen aurako naiz, uste dut hori ez da kultura. Korrika egin den jendea adore asko dute, oso arriskutsua da, zeren Iruñeko kaleak irristatxuak dira. Gauero, su artifizialak ikusten dugu eta oso ongi pasatu dut, nire lagunekin.

    ResponderEliminar
  8. NiRI Sanferminak asko gustatzen zaiZKIt, orokorki, EGIA ESAN, festa guztiAK gogoko dITut. Entzierroak gustatzen zaiZKIt baina korridak gorroto dITut. Ni zezenketen aurKakoA naiz, uste dut hori ez dELA kultura. Korrika egin dUen jendeaK adore asko du, oso arriskutsua da, zeren Iruñeko kaleak irristaKORRAk dira. Gauero, su artifizialak ikusten dITugu eta oso ongi pasatZEN dut nire lagunekin.

    ResponderEliminar
  9. SAN FERRMINETAKO ENTZIERROAK:


    Niri San Ferminak asko gustatzen zait. San Ferminen asko jende Iruñetik etorri dira.
    Nik uste dut, entzierroak, gatean festak eta atrakzioak mantendu festa hau dituela.
    San Ferminen ni oso posika naiz, Zergatik? Ni San Ferminen nire anaiekin Iruñean joaten gara eta ni ondo pasatzen naiz. Ni ez dut entzierro korrika egiteko asmoa. Ni geroak entzierrok ikusiko nahi ditut, nik ez nahi ditut entzierroak korrika egin

    . Nire herriko jaiak oso txarra dira. Hau jaiak oso txikiak dira. Intxable bat eta txodna bat dauzka.

    ResponderEliminar
  10. Niri San Ferminak asko gustatzen zaiZKIt. San FermineTAn jende ASKO IruñeRA etorTZEN dira.
    Nik uste dut entzierroak eta atrakzioak mantendu BEHAR DIRELA .
    San FermineTAn ni oso poZIK EGOTEN naiz, Zergatik? Ni San FermineTAn nire anaiekin IruñeRA joaten garELAKO eta niK ondo pasatzen DUDALAKO. NiK ez dut entzierroAN korrika egiteko asmoRIK. NiK ETORKIZUNEAN entzierroAk ikusi nahi ditut, nik ez DUT entzierroaN korrika egin NAHI.

    . Nire herriko jaiak oso txarraK dira. jaia HAUEK oso txikiak dira. PUZGARRI bat eta txodZna bat dauzka.

    ResponderEliminar
  11. Niri San Ferminak asko gustatzen zaizkit. Jende asko Iruñera etorri dira. Entzierroak asko gustatzen zait zeren oso dibertigarria dira. San Ferminetan nik lagunekin eta familiarekin oso ondo pasatzen dut. Entzierroak korrika egitea gustatzen zait baina entzierroak ikustea nahiago dut. Gauean su artifizialak ikusi dut nire arrebarekin.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. sanferminak
      ETORTZEN DA
      ZAIZKIT
      DIBERTIGARRIAK
      ENTZIERROETAN
      IKUSTEN
      DITUT

      Eliminar
  12. Niri San Ferminak asko gustatzen zaizkit. Turistak asko Iruñiera etortzen dira. Baina ez du axola, jende berria ezagutzea direlako. Ni San Ferminetan nire familiarekin eta nire lagunekin pasatzen dut. Entzierroak gustatzen zait, baina ez zait gustatzen toreatzea, nik uste dut zezena sufritzen dela. Entzierroak korrika gustatzen zait, oso arriskutsua dira. Nire herriko jaiak txikiak dira.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. SANFERMINAK
      TURISTA ASKO
      IRUÑERA
      JENDE BERRIA EZAGUTZEN DUGULAKO
      NIK SANFERMINAK NIRE FAMILIAREKIN ETA LAGUNEKIN
      DITUT
      ZAIZKIT
      ZEZENAK ...DUELA
      ENTZIERROETAN
      KORRIKA EGITEA
      ARRISKUTSUAK DIRELAKO
      SANFERMINEKIN ALDERATUTA.

      Eliminar
  13. Niri San Ferminak asko gustatzen zaizkit. Jende asko etortzen da.
    ni jai onetan ez nuen deus aldatuko, zeren oso polita da.
    Ni festak hasi baino lhen oso pozik egoten naiz. Festan zehar oso konten egoten naiz, baino festak amaitzekin oso triste egoten naiz zeren elduen urte arte ez dira San Fermin gehio egin behar.
    Niri entzierroak asko gustatzen zaizkit baina ez ditut direkton beinere ikusi.
    Nire herriko jaia txikigoak dira eta oso aspergarrigoak dira.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri Sanferminak asko gustatzen zaizkit. Jende asko etortzen da.
      Nik jai hauetan ez nuke deus aldatuko, zeren oso politaK dIRa.
      Ni festak hasi baino LEhen oso pozik egoten naiz. Festan zehar oso kontenT egoten naiz, bainA festak amaitzeAREkin, oso triste egoten naiz zeren Heldu Den urte arte ez dira San Fermin gehiAGo egin behar.
      Niri entzierroak asko gustatzen zaizkit baina ez ditut ZUZENEAN beHin ere ikusi.
      Nire herriko jaia txikigoak dira eta oso aspergarrigoak dira.

      Eliminar
  14. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  15. Niri Sanferminak asko gustatzen zaizkit. Kontzertuak, su artifizialak, atrakzioak...mantendu behar da. Poza sentitzen dut festan. Ez, ez dut entzerrioan korrika egiteko asmoa, oso arriskutsua delako. Zezenak pena ematen didate.
    Nire ustez, zezenketak ez dira artea, zezenako sufrimendua dela. Nire herriko jaiak txikiagoak dira, baina dibertigarriak dira.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri Sanferminak asko gustatzen zaizkit. Kontzertuak, su artifizialak, atrakzioak...GORDE behar dIRa. Poza sentitzen dut festETAn. Ez, ez dut entzerrioan korrika egiteko asmoRIK, oso arriskutsua delako. ZezenEK pena ematen didate.
      Nire ustez, zezenketak ez dira artea, zezeNEN sufrimendua OSO LATZA delaKO. Nire herriko jaiak txikiagoak dira, baina dibertigarriak dira.

      Eliminar
  16. Niri San fermin gustatzen zait. Nik uste dut piliziak gehiago egon behar da. Niri ez gustatzen zezenak hil dituzten. Festak asieran zuzarra sentitzea dut, baina amaiarek ez dit eman pena. Ez dut korrika egingo itxialdian
    Eta nik toretzaileak gogorro ditut. Zezenketak ez artea al da. Ansoainen jaiteak gauzak asko ahal da. Baina ez hainbeste San Ferminen bezala.

    ResponderEliminar
  17. Niri SanferminAK gustatzen zaiZKIt. Nik uste dut polizA gehiago egon behar dELa. Niri ez ZAIT zezenak TOREATZAILEEK hilTZEA GUSTATZEN. FeSTEN HASIERAN SUGarra sentitZEN dut, baina amaiErAK ez dit PENA EMATEN. Ez dut korrika egingo Entzierroan.
    Eta nik toretzaileak gogorrotATZEN ditut. ZezenketaK ez DIRA artea. AnTsoainGO jaiETAN gauza asko EGIN ahal dIRa. Baina ez San FerminenETAN BESTE.

    ResponderEliminar
  18. Sanferminak asko gustatzen zaizkit. Gustuko ditut festak zezenak daudelako. Gogoak sentitzen ditut festa aurretik eta pena festak bukatzean. Ez dut intentzioa entzierroan korrika egitea. Entzierroa zezenketa baino dibertigarriagoa da. Nire herriko jaiak gustatzen zaizkit. Antsoaingo jaietan gauza asko egin ahal dira vaina ez daude zezenak.

    ResponderEliminar
  19. Niri san ferminak asko gustatzen zaizkit. Nik uste dut san ferminak dibertigarriak direla baina nire amak esan dit oso arriskutsuak direla. 7 egun irauten dute. Ni oso pozik nago 6an baina oso trite egoten naiz festak bukatu eta gero. niri gehien gustatzen zaidan aktibitatea su artifizialak dira. Gauero joaten naiz ciudadela parkera ikusteko. Nik egunero entzierroa ikusten dut telebistan. Erraldoiak eta buruhandiak oso politak dira. Txikitan nintzenean, goizero joaten nintzen ikustera. Nire herriko jaiak san ferminak baino txarragoak dira, baina ni oso ongi pasatzen naiz. San ferminak munduko jairik onenak dira.

    ResponderEliminar
  20. Niri sanferminak asko gustatzen zaizkit. Nire gogoko festak dira. Gauza asko gustatzen zaizkit, adibidez, kontzertuak, su artifizialak, baina zezenketak ez zaizkit gustatzen, zezenek pena handia ematen didate. Jaien bezperan, oso grinatsu egoten naiz, txupinazoari eSker. 7tik 14ra oso ziRRara handia sentitzen dut eta 15an oso triste egoten naiz. Nik uste dut Sanferminak jaiarik onenak direla eta asko gusatzen zaizkit.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri sanferminak asko gustatzen zaizkit. Nire gogoko festak dira. Gauza asko gustatzen zaizkit, adibidez, kontzertuak, su artifizialak, baina zezenketak ez zaizkit gustatzen, zezenek pena handia ematen didate. Jaien bezperan, oso grinatsu egoten naiz, txupinazoari eSker. 7tik 14ra oso ziRRara handia sentitzen dut eta 15an oso triste egoten naiz. Nik uste dut Sanferminak jaiarik onenak direla eta asko gusatzen zaizkit.

      HORIXE EZ AL DA JOAN DEN URTEKOA?

      Eliminar
  21. Niri Sanferminak asko gustatzen zaizkit. Turista asko Iruñera etorrtzen dira. Ni ez naiz Sanferminetan Iruñean egoten. Oporretan nago. Entzierroa ez zait guztatzen. Nik uste dut, hau oso arriskutsua dela. Gauero, su artifizialak ikusten dugu eta oso ongi pasatu dut, nire lagunekin. Nik uste dut, nire herrian jaiak gehi dibertigarriak dira.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri Sanferminak asko gustatzen zaizkit. Turista asko Iruñera etorRtzen dira. Ni ez naiz Sanferminetan Iruñean egoten. Oporretan nago. Entzierroa ez zait guztatzen. Nik uste dut hau oso arriskutsua dela. Gauero, su artifizialak ikusten dITugu eta oso ongi pasatu/PASATZEN dut, nire lagunekin. Nik uste dut nire herriKO jaiak dibertigarriaGOAk dirELA.

      Eliminar
  22. Niri sanferminak gustatzen zait
    zezenak eta barrakak gustatzen zait
    zezenketa ez du gustatzen turista asko etortzen.
    Festan zehar oso alai sentitzen dut.
    Festa amaieran triste sentitzen dut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri sanferminak gustatzen zaiZKIT.
      zezenak eta barrakak gustatzen zaiZKITt
      zezenketaK ez ZAIZKIT gustatzen turista asko etortzen DIRELAKO.
      Festan zehar oso alai sentitzen dut/NAIZ.
      Festa amaieran triste sentitzen dut/NAIZ.

      Eliminar
  23. Bai, sanferminak oso gustukoak ditut eta kontzertuetan egotea lagunekin, horregatik nahi dut musika motako ikustaldiak mantentzea.Ni ez nago zezen entzierroen parte, baina tradizio importantea da, ez dakit zer pentzatu.Fiesta hasi baino aurretik oso urduri nago, baina hasten direnean oso pozik jartzen naiz eta kontzertuz kontzentu pasatzen naiz nire lagunekin.Baina bukatzen direnean festa gehiago gogoarekin geratzen naiz eta pasatzen ditut egunak zenbatzen zenbat falta den beste sanferminak asteko,baian tartean daude nire herrriko festa eta horrekin konfomatzen naiz.Nire herria Meoz du izena eta ez da oso handia baina dembora pasatzeko nahikoa da, festak hasten dira txupinazo batekin, gero jateko ordua da eta bukatzean zezenak hasten dira.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bai, sanferminak oso gustukoak ditut eta kontzertuetan egotea lagunekin; horregatik, nahi dut musika motako ikustaldiak mantentzea.Ni ez nago zezen-entzierroen parte/ALDE, baina tradizio iNportantea da, ez dakit zer pentSatu.Fiesta hasi baino aurretik/LEHEN, oso urduri nago, baina hasten direnean oso pozik jartzen naiz eta kontzertuz kontzeRtu pasatzen/IBILTZEN naiz nire lagunekin.Baina bukatzen direnean, festa gehiago IZATEKO gogoarekin/IRRIKAZ geratzen naiz eta pasatzen ditut egunak zenbatzen zenbat falta den beste/HURRENGO sanferminak Hasteko,baiNa tartean daude nire herriko festaK eta horrekin konfoRmatzen naiz.Nire herria Meoz du izena eta ez da oso handia baina deNbora pasatzeko nahikoa da, festak hasten dira txupinazo batekin, gero jateko ordua da eta bukatzean zezenak hasten dira.

      Eliminar
  24. Ni Sanferminak asko gustatzen zait. Iruñean turista asko etortxen dira. Nik Sanfermin nire familiarekin eta nire lagunekin pasatzen ditut. Entzierroak gustatzen zait. Handiago ni korrika entzierro, zeren asko gustatzen zait. Nik joango erdia villavesa zeren trafikoa asko ditu. Beti gaude Plaza del castillo eta atrakzioak ditut.
    Agur.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. NiRI Sanferminak asko gustatzen zaiZKIt. IruñeRA turista asko etortZen dira. Nik SanferminAK nire familiarekin eta nire lagunekin pasatzen ditut. Entzierroak gustatzen zaiZKIt. Handiago NAIZENEAN, niK entzierroAN KORRIKA EGINGO DUT, zeren asko gustatzen zait. Nik joango erdia villavesa zeren trafikoa asko ditu¿?. Beti gaude Plaza del castilloN eta atrakzioak ERE GOGOKO ditut.
      Agur.

      Eliminar
  25. Niri sanferminak gustatzen ditut. Entzierroak mantendu behar dira festa horietatik, baina barrakak kendu beahr dira. Nik oso pozik nago sanferminak etortzean. Niri ez zait gustatzen entzierroan korrika egitea, baina zezenketak ikustea oso gustatzen zait. Ni entzierroei eta zezenketei faborean nago.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri sanferminak ASKO gustatzen ZAIZKIT. Entzierroak mantendu behar dira festa horietatik, baina barrakak kendu beHar dira. NI oso pozik EGOTEN NAIZ sanferminak etortzean. Niri ez zait gustatzen entzierroan korrika egitea, baina zezenketak ikustea ASKO gustatzen zait. Ni entzierroEN eta zezenketEN ALDE nago.

      Eliminar
    2. Niri sanferminak ASKO gustatzen ZAIZKIT. GEHIEN GUSTATZEN ZAIDAN IKUSKIZUNA ENTZIERROA DA. Entzierroak mantendu behar dira festa horietatik, baina barrakak kendu beHar dira. NIRE AITAK ESATEN DIT BARRAKAK EZ DIRELA KENDU BEHAR, ASKO GUSTATZEN ZAIZKIOLAKO.
      NI oso pozik EGOTEN NAIZ sanferminak etortzean. Niri ez zait gustatzen entzierroan korrika egitea, baina zezenketak ikustea ASKO gustatzen zait. eZ DAKIT SANFERMINETAN ZENBAT DIRU GASTATZEN DUDAN, BAINA USTE DUT DIRU ASKO GASTATZN DUDALA.
      Ni entzierroEN eta zezenketEN ALDE nago.

      Eliminar
  26. Niri sanferminak gustatuko al ditut.
    Nik uste dut kontzertuak mantendu behar dela festa horeitatik.
    Nik uste dut zezenak hiltzeko kendu behar dela.
    Festan zehar oso alai sentitzen dut.
    Festa amaieran triste sentitzen dut.
    Niri entzierroan korrika ez dut asmoa egiteko.
    Zezenketak ez zaizkit gustatzen, oso gogorrak dira.
    Alde ona, turista asko etortzen.
    Alde txarra, zezen asko hiltzen, eta mozkorrak asko dira.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri sanferminak gustatZEN ZAIZKIT.
      Nik uste dut kontzertuak mantendu behar dIRela festa horiEtatik.
      Nik uste dut zezenak hiltzeko ZEZENKETAK kendu behar dIRela.
      Festan zehar oso alai sentitzen NAIZ.
      Festa amaieran triste sentitzen NAIZ.
      NiK entzierroan korrika EGITEKO ASMORIK ez dut.
      Zezenketak ez zaizkit gustatzen, oso gogorrak dira.
      Alde ona DA turista asko etortzeA.
      Alde txarra, zezen asko hiltzeA, eta mozkorrak asko dira.

      Eliminar
  27. Kaixo! Bai, ni Sanferminak asko gustatzen zaizkit. FESTAK hori dibertigarria dela eta gauza dena gustatzen zaizkit, sua artificialak, kontzertua,barraka eta gauzak adko gustatzen. Baina zezenak ez gustatzen zaizkit,oso gaizki pasatzen dut animaliaren hori.6ak, oso adrenalina andia sentitzen dut, baina 14an,pena andia sentitzen dut,gaizki pasatzen ditu. Nik Sanferminak ez dut oporretan joaten. Ni entzierroa ez zait gustatzen, oso pena handia sentitzen naiz. Nire herriko jaiak oso dibertigarria dela ere. Agur!

    ResponderEliminar
  28. Nik San Ferminak oso gustatzen zait.
    Nik uste dut festak entrenigarriak direla.
    Nik ez dut korrika egiteko asmorik.
    Baina nik uste dut zezenketak direla artea.

    ResponderEliminar