martes, 7 de marzo de 2017

EOIDNA

3. EBALUAKETAKO IDAZLANAK
 1.
Zu aurten Parisera joan zara osaba bisitatzera. Mikel zure laguna da, eta postal hau idatzi dizu. Zuk Mikeli erantzun behar diozu.

Gogoratu 70-90 bitarteko hitz kopurua idatzi behar
duzula.

Kaixo lagun:
Zer moduz zaude Parisen? Nolakoa da
Paris? Gustatu zaizu? Zer ikusi duzu?
Norekin joan zara?
Zenbat egun pasatuko dituzu han?
Noiz bueltatuko zara?
Besarkada handi bat.
Mikel
--------------------
 2.
Zu ez zaude etxean egun hauetan.
Idatzi e-mail bat Amaiari, zure ikaskideari, hauxe
esateko: ea non zauden eta datorren astean bueltatuko zarela. 
3.

Uztaileko lehenengo astean Irlandara joan nahi duzu ingelesa ikastera. Idatzi e-mail bat King’s College-eko arduradunari eta eskatu informazioa: Esan
nor zaren, zenbat daramazun ingelesa ikasten, eta galdetu prezioa, klase orduak, Irlandan non biziko zaren ... 
4.
Aurreko asteburuan izan zara lehenengo aldiz hiri handi batean, Bartzelonan. Zure lehengusua han bizi da, eta datorren urtean berarekin han bizitzera gonbidatu zaitu. Hiria gustatu zaizu, baina oso handia iruditu zaizu
.
Idatzi eskutitz bat lehengusuari erantzuna emateko, eta azaldu zergatik hartu
duzun erabaki hori. 
5.


Asteburuan Guggenheim museoa ezagutzera joan nahi duzu Bilbora. Idatzi e-mail bat Guggenheim museora eta erreserba egin. 
6. Udan euskara ikastera Arantzara joan zara. Familia batean egon zara. Itzuli zara eta etxean zaude orain. Kontatu Madrilen bizi den lagunari nolako esperientzia izan duzun:
Herria

Etxea eta familia

Eskola eta klaseak 
7.

Publizitate iragarki hau ikusi duzu eta interesatu egin zara Bi lekuko hegazkin ultrarin batean hegan egin eta esperientzia ahaztezin batez gozatu!
• Hegaldi bat pilotu aditu batekin.
• Kaskoa eskaintzaren barne dago.
• Hegaldia komunikazio ekipamendu batekin egingo
da.
• Jardueraren iraupena: 30 minutu.
Zuk idatzi mezu bat zerbitzu horretara eta kontatu zer nahi duzun eta zer
zalantzak dituzun; eskatu gainera informazio gehiago: data, prezioa eta
abar.

8
Eguberriak egun gutxi barru dira eta zuk oporrak izanen dituzu. Ikastetxeak
urtero antolatzen ditu aktibitateak, zuk izena emana duzu batean, egun batzuk
izanen dira etxetik kanpo. Zuk, baina, azken orduan ez duzu joan nahi, eta
zure arrazoiak badituzu.
Idatzi mezu bat aktibitatearen arduradunari eta azaldu zure egoera

18 comentarios:

  1. Kaixo Mikel, Aspaldiko!
    Ni Parisen oso ondo nago, eta zu zer moduz zaude klasera, Txantreako ikastetzea?. Parisen andia,polita,zaratatsua,koloretsua,argitsua,maitagarri eta erromantikoa.
    Paris Iruña baino koloretsuagoa da. Paris bisitatzea asko gustatzen zait. Eiffel Dorrea ikustea asko gustatu paris,loubre museoa, PomPidour kultur etxea.
    Nire familiarekin joan naiz. Bost egun pasatu ditu. Maiatxaren batetik zortzira.
    Espero dut ongi pasatzea.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Mikel, Aspaldiko!
      Ni Parisen oso ondo nago, eta zu zer moduz zaude klaseAN Txantreako ikastetXeaN?. Paris Handia,polita,zaratatsua,koloretsua,argitsua,maitagarriA eta erromantikoa DA.
      Paris IruñEa baino koloretsuagoa da. Paris bisitatzea asko gustatzen zait. Eiffel Dorrea ikustea asko gustatu ZAIT paris,louVre museoa, PomPidour kultur etxea.
      Nire familiarekin joan naiz. Bost egun pasatu dituT, maiatzaren batetik zortzira.
      Espero dut ongi pasatzea.

      Eliminar
  2. Kaixo Mikel. Ni hemendik parisean nago. Oso pozik naiz nire osaba bizitatxeko, nire osaba pertzona but oso pozik da eta oso oparitzua. Mini torre eifel but oparitu dut eta nik pizka txistorra but eraman joan dut, nire osaba gustatzen dut asko txistorra eta muxu andia but ematen du. Nire osdaba oso pozik da niri bisitakoan. Niri parisean tour but ematen dut eta nire uztez Parisean hiri ederra but da baina pizka but zikiña. Oso argidun da eta argiak punpa egiten dut lehioan kontrakoan.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Mikel. Ni hemen nago, Parisen nago. Oso pozik naGO, nire osaba bizitatZeRA ETORRI NAIZ ETA. Nire osaba oso pozik daGO, eta oso ZoRIONTSU SENTITZEN DA. Eifel DORRE TXIKI bAt oparitu dIt eta nik PIXKA BAT txistor eraman DIOT, nire osabaRI TXISTORRA ASKO gustatzen ZAIO eta muxu Handi bAt ematen dIT. Nire osaba oso pozik daGO nirE bisitaLDIAREKIN. NIK Parisen tour bAt emaNGO dut eta nire uztez Paris hiri ederra da baina pizka but zikiNa. Oso argiTSUA da eta argiEk punpa egiTEN DUTE LEHIOEN KONTRA.

      Eliminar
  3. Kaixo Amaia, zer moduz zaude? eta zer moduz zaudete karaten? Egun hauetan ez nago etxean; eta egun hauetan ez naiz klasera joan; hondartzan nago, oporretara joan naiz. Arraroa da OtsaiLean gaudelako, baina nire aitari loteria tokatu zitzaion. Zer ikusi duzue egun hauetan klasean? Datorren astean eskolara bueltatuko naiz.
    Ongi izaan eta astelehena arte.

    ResponderEliminar
  4. Kaixo Mikel, aspaldiko!
    Ni Parisen oso ondo nago. eta zu, zer moduz zaude Iruñean? Paris handia eta polita da. Zaratatsua, argitsua, koloretsua, maitagarria eta erromantikoa da ere bai. Paris Iruñea baino erromantikoa da. Paris bisitatzea asko gustatzen zait. Eiffel Dorrea ikustea asko gustatzen zait. Eiffel Dorreaz gainera museo famatuena ikustea gustatu zait. Nire familiarekin joan naiz. Bost egun pasatuko ditugu, maiatxaren hirutik zortzira. Zortzia bueltatuko naiz.
    Espero dut zu ongi pasatzera.

    ResponderEliminar
  5. Kaixo Amaia, zer moduz zaude? zer moduz zaudete karaten? Egun hauetan ez nago etxean, eta ez naiz klasera joan. Hondartzan nago, zeren oporretara joan naiz. Arraroa da, otsailean daudelako. Baina nire aitari bidaia hau tokatu zitzaio. Zer ikusi duzue egun hauetan klasean? Datorren astean eskolara bueltatuko naiz. Ongi izan.

    ResponderEliminar
  6. Kixo Mikel!
    Ni Parisen oso ondo nago. Paris oso hiria handia, polita, maitagarri eta romantikoa da. Torre Eifel oso polita eta handia da, asko gustatzen zait.
    Nire familiarekin joan zen, 10 egun pasatu ginen eta bihar bueltatuko gara.
    Gu, Parisen, tour bat ematen ginen eta asko gustatzen zitzaigun.
    Oso ongi pasatu dugu, muxu handi bat.

    ResponderEliminar
  7. Kaixo Amaia, zer moduz zaude? zer moduz zaudete karaten? Egun hauetan ez nago etxean, zeren Madrilen nago, nire familiarekin. Astelehenean bueltatuko naiz eskolara, zer ikusi duzue egun hauetan klasean? asko materia aurreratu duzue?
    Oso ongi pasatzen ari naiz, baina kezkatuta nago.
    Ondo pasa polita, agur

    ResponderEliminar
  8. Kaixo Amaia:

    Nik Bartzelonan nire aitona-amonaren apartamentua bisitatu dut egun hau.
    Ni eta nire arreba joan gara.Sagrada Familia ikusi eta honsartzara jpoan egin genuen ni eta nire arreba.Brtzelona polita da, baina ezin naiz geldituko, datorren astean bueltatuko gara.

    ResponderEliminar
  9. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  10. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  11. Kaixo, aspaldiko Mikel.
    Barkatu, Parisera etorri naiz zu abisatu gabe.Parisen ongi nago.
    Zena ibaia polita da, Pompidou mosueoa modernoa da, Eiffel Dorrea handia da; Chez Adel Taberna zaratatsua da, Champs Elysées kalea zabala da, L´acajou jatetxea handia da. Niri Paris asko gustatzen zait, Parisek gauza asko ikusteko ditueta. Nik Parisen gauza asko ikusi ditut: Pompidou Museoa, Eiffel Dorrea, Chez Adel Taberna, Champs Eliysées, L´acajou Jatetxea...Ni Parisera osabarkin joan naiz. Nik Parisen aste bat pasatuko dut; Datorren astean bueltatuko naiz.
    Beste besarkada handi bat!

    ResponderEliminar
  12. Kaixo Amaia

    Zer moduz zaude karaten?
    Egun tanqueta ez nago etxean. egun hauetan ez naiz klasera joan. Hontartzan nago, oporretan joan naiz. Arraroa da ,otsailean gaudelako. Nire aitari bidaia hau tokatu zitzaion. Zer ikusi duzue egun hauetan klasean? Datorren astean eskolara boltatuko naiz klasera.
    Ongi izan

    ResponderEliminar
  13. Ni Parisen oso ongi nago, oso polita da, bai gustatu zait, torreeifelen ikusi nuen.
    Paularekin joan nuen.4 egun pasatu dugu
    Agur, bihar arte.
    Ane

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Parisen oso ongi nago. Oso polita da; bai gustatu zait; Eiffel dorrea ikusi nuen.
      Paularekin joan NINTZEN. 4 egun pasatu dITugu.
      Agur, bihar arte.
      Ane

      Eliminar
  14. Kaixo laguna, Parisen oso ondo nago eta asko polita eta handia da. Tour Effiel ikusten dut. Niri parisen gustatzen zait. Nire amarekin eta aitarekin nago. Bi asteartean pasatuko dut. Agur lagunak, ondo pasa esta muxu handi bat


    Amaia Iribarren

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo laguna, Parisen oso ondo nago eta OSO polita eta handia da. Effiel DORREA EGUNERO ikusten dut. Niri PARIS gustatzen zait. Nire amarekin eta aitarekin nago. Bi ASTE pasatuko dITut. Agur lagunak, ondo pasa esta muxu handi bat

      Eliminar