jueves, 16 de enero de 2020

Adiskideak


EGITEKOA: Italiako ikastetxe batekin elkartrukaketa bat egin behar duzue. Zure etxera adiskide berri bat etorriko zaizu, Silvio. Eta Silviok galdetu dizu nola moldatzen zaren lagunekin. Kontatu:

1.Koadrila handian ala txikian ibiltzea gustatzen zaizu? -
2.Nola ateratzen zara? -
3 Noiz geratzen zarete? -
4 Non ibiltzen zarete? -
5 Plan berezirik egiten al duzue elkarrekin?
  • ...gustatzen zaizu?.....gustatzen zait.
  • -t(z)ea gustatzen....kantatzea gustatzen zait.
  • Nora? -(e)ra joan, mendira joaten naiz
  • nora: sing-(e)ra; plur. -etara; mug- (e)tara, (e)ra. Bilbora joaten naiz.
  • nola? (e)z. oinez joaten naiz; bizikletaz ateratzen naiz.
  • Norekin ibili? -arekin, -ekin, -(e)kin. Nire gurasoekin joaten naiz.
  • Noiz geratzen zarete?...(e)an,-(e)nean Asteburuetan ateratzen naiz; euria egiten duenean...
  • Normalean.......-t(z)en. Normalean joaten naiz.
  •  Datorren astean.....-ko,-ngo Itaroara joango naiz.
 

39 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Nik koadrilarekin geratzen nahiago dut bakarrik egon oso aspergarria da eta.Ni oinez antsoainera joaten naiz nire etxetik oso itxi dagoelako.Nik bakarrik asteburuan geratzen dut astean zehar estudiatzen ari naiz etxean.Lehen esan bezala antsoainen geratzen dut normalean baina batzuetan iruñan geratzen dut.Silvio eta ni joango gara Takonerara animaliak ikustera.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo,Silvio.
      Zer moduz zaude?Hurrengo astean Aste Berdera joango gara, hor aktibitate asko egitera.Esaterako,tirolinak,errapela,puentinga, eta ginkana ere bai.
      Nik koadrilarekin geratU nahiago dut, bakarrik egoTEA oso aspergarria da eta.Ni oinez Antsoainera joaten naiz nire etxetik oso HURBIL dagoelako.NI bakarrik asteburuETan geratzen NAIZ, astean zehar ETXEAN IKASTEN DUT ETA.Lehen esan bezala, Antsoainen geratzen NAIZ normalean,baina batzuetan IruñEan geratzen NAIZ.Silvio eta ni joango gara Takonerara animaliak ikustera.

      Agur Silvio, ondo izan.

      Eliminar
  3. kaixo silvio, niri koadrila handian gustatzen zait.
    nik oinez joaten naiz.
    nik ostiralean sabadoa eta igandea ateratzen naiz,astea bitartean batzuetan soilik.
    Rotxapeara joaten gara.
    itaroa morea baino gustatzen zait.
    Nire gurasoekin joaten naiz.
    agur

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. kaixo silvio, niri koadrila handiaK gustatzen zaiZKIt, DIBERTIGARRIAGOA DELAKO.
      nIRE LAGUNEKIN ELKARTZEN NAIZEAN, ni oinez joaten naiz. noRMALEAN ERROTXAPEAN ELKARTZEN GARA.
      ni ostiraleTan, LARUNBATETAN eta igandeETaN ateratzen naiz,asteaN ZEHAR, GUTXITAN.
      ERRotxapeara joaten gara, DENAK ERROTXAPEAN BIZI GARA ETA.
      Itaroa morea baino GEHIAGO gustatzen zait.
      Nire gurasoekin joaten naiz.
      agur

      Eliminar
  4. Kaixo Silvio zer moduz zaude? zuk Astelehenean iruña etortzeko zara.Etagero cafesnea edango dugu. Asteartean zortzietan ikastetxea joango gara,arratzaldean Fortnite jokatuko gara. Asteaskena oporretan daukagu eta mendira joango gara.Osteguna nire lagunarekijoango gara. Pelikula ikusteko dugu baina ez dakigu zein. Eta Ostiralean aeroportu joango gara eta gu agur esandu dugu

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Silvio zer moduz zaude? zu Astelehenean IruñERa etorRIKO zara.Eta gero Kafesne BaT edango dugu. Asteartean, zortzietan ikastetxeRa joango gara,arratSaldean FortniteAN jokatuko DUGU/JOLASTUKO GARA. AsteaZkenETaN oporrOK dauZkagu eta mendira joango gara.OstegunETaN nire lagunEKIN joango gara. Pelikula ikuSIKO dugu baina ez dakigu zein. Eta OstiraleTan aeroportuRA joango gara eta guK ZURI agur esanGO dIZUGU.

      Eliminar
  5. Kaixo Silviok:
    Zer moduz? Nik oso ondo nago.
    Niri koadrilan txikian ibiltzea gustatzen zait, nik oinez joaten naiz eta plaza ezkaban geratzen dut, menditik ibiltzea gustatzen zaigu eta plan berezirik ez dugu egiten.

    ResponderEliminar
  6. Kaixo Silviok:
    Zer moduz? Nik oso ondo nago.
    Niri koadrilan handian ibiltzea gustatzen zait, nik bizikletaz joatea gustatzen zait eta plaza de los fueros geratzen dut, menditik ibiltzea gustatzen zaigu eta plan berezirik ez dugu egiten.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo SilviO:
      Zer moduz? NI oso ondo nago.
      Niri koadrilA txikian ibiltzea gustatzen zait. ADISKIDEAK ELKARTZEN GARENEAN, NI oinez joaten naiz eta Ezkaba plazan geratzen NAIZ. MendiAN ibiltzea gustatzen zaigu eta plan berezirik ez dugu egiten, BAINA EGUN BATEAN ZINEMARA JOAN NAHI DUGU.

      Eliminar
  7. Kaixo,ni Uxue naiz eta nire kuadrila txikia da. Guk 7 lagunak gara, SIlvia, Carla,AInhoa,Claudia,Naroa, Andrea eta ni bukaera.
    Guk egoteko,hitz egingno dugu eta guk elkartzen gara. Guk
    normalean asteburuetan egoten gara centro comercialan edo kalean.
    agur

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo,ni Uxue naiz eta nire kuadrila txikia da. GU 7 lagUN gara, SIlvia, Carla,AInhoa,Claudia,Naroa, Andrea eta ni , AZKENA.
      Gu ELKARRIN egoteko, WHASAPEN BIDEZ hitz egiTEN dugu eta gU elkartzen gara. GU
      normalean asteburuetan egoten gara centro comercialan/MERKATALGUNE BATEAN edo kalean.
      agur

      Eliminar
  8. kaixo silvio, niri koadrila umea gustatzen zait. Nik oinez joaten naiz. Nik ostiralean eta sabadoa kalea joaten naiz. Ansoainen joaten gara. Nire lagunarekin joaten zait.Agur Silvio.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. kaixo silvio
      niri koadrila TXIKIAN IBILTZEA gustatzen zait. ADISKIDEAK ELKARTZEN GARENEAN, NI oinez joaten naiz. NI ostiraleTan eta LARUNBATETAN kaleRa joaten naiz. AnTsoaineRA joaten gara. Nire lagunEkin IBILTZEA GUSTATZEN zait.Agur Silvio

      Eliminar
  9. Kaixo Silvio.
    Zer moduz? Nik zure e-mail irakurri dut eta zure galderak erantzungo ditut.
    Nik koadrila txikia ibiltzea gustatzen zait, dibertigarria delako eta gende guztiei ezagutzen naizelako.
    Asteburuetan geratzen dugu, nik uste dut hau hobea dela, luzeagoa geratu ahal naizelako.
    Normalean txantrean ibiltzen gara baina oraindela hilabete bat Itaroan geratu ginen.Oso ondo pasatu nuen egun horien,gauzak asko egin ginelako:cinemara joan ginen eta burguerkingen afaldu genuen.
    Espero dut zuk nire lagunekin ondo moldatzen duzu
    Agur.





    IKER GOÑI

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Silvio.
      Zer moduz? Nik zure e-mailA irakurri dut eta zure galderak erantzungo ditut.
      NiRI koadrila txikiaN ibiltzea gustatzen zait, dibertigarria delako eta Jende guztiA ezagutzen DUDAlako.
      Asteburuetan geratzen GARA, nik uste dut hau hobea dela, lUZE geratu ahal naizelako.
      Normalean Txantrean ibiltzen gara baina orain dela hilabete bat Itaroan geratu ginen.Oso ondo pasatu nuen egun horRETAn,gauzak asko egin gENITUElako:Zinemara joan ginen eta burguerkingen afaldu genuen.
      Espero dut zuk nire lagunekin ondo moldaTZEA.
      Agur.

      Eliminar
  10. Kaixo Silvio, zer moduz zaude?
    Niri koadrila txikia ibiltzea gustatzen zait oso erosoa da eta. Ni oinez ateratzen naiz. Gu normalean asteburuetan geratzen gara. Gu Antsoainetik Txantreara ibiltzen gara. Normalean plazan geratzen gara baina orain dela bi egun zinemara joan ginen.
    Agur Silvio eta ondo pasa!!!


    Iraultz Azanza

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Silvio, zer moduz zaude?
      Niri koadrila txikiaN ibiltzea gustatzen zait oso erosoa da eta. Ni oinez ateratzen naiz. Gu normalean asteburuetan geratzen gara. Gu Antsoainetik Txantreara ibiltzen gara. Normalean plazan geratzen gara baina orain dela bi egun zinemara joan ginen.
      Agur Silvio eta ondo pasa!!!

      Eliminar
  11. kaixo ni ander naiz eta orain nire lagunekin piska bat kontatzen duzu.Ni kuadrilla handia ibiltzen nahi du baino ez horregatik kuadrilla txikia daukat.Ni normalean oinez nabil ere villavesan.Ni normalean arratsaldean geratzen zait.Ni pamplonan edo ansoain ibiltzen dut normalean.Normalean plan berezi ez egiten dugu, gu geratzen dugu eta nahi duguna egiten dugu

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. kaixo ni ander naiz eta orain nire lagunEZ piska bat kontatUKO dIzuT.Ni kuadrila handiaN ibilI nahi duT, bainA HALERE kuadrila txikia daukat.Ni normalean oinez IBILTZEN NAIZ,BAITA villavesan ERE.Ni normalean arratsaldean geratzen NAIZ.Ni IRUÑEan edo anTsoainEN ibiltzen NAIZ normalean.Normalean plan bereziRIK ez DUGU egiten, gu geratzen GARA eta nahi duguna egiten dugu.

      Eliminar
  12. Kaixo Xabier, zer moduz?
    Gaur nire kuadrilla aurkeztuko duzu.
    Nire kuadrilla oso handia da,30 pertsonak gara. Nire kuadrilla Iruñean eta Berriozarren gedatzen dugu. Orain dela bi egun Antsoainen gedatzen ginen. Guk larumbatean, bostetan gedatzen dugu, eta igandea erebai, baina astelenetan eta asteartean ikasi behar dugu eta ez dut gedatu. Normalean, astean behin La Morera joan naiz.
    Agur, hau da nire kuadrilla.
    Ander Pasquel

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Xabier, zer moduz?
      Gaur nire kuadrila aurkeztuko dIZUT.
      Nire kuadrilla oso handia da,30 pertsoNA gara. Nire kuadrillaN Iruñean eta Berriozarren geRatzen GARA. Orain dela bi egun Antsoainen geRatU ginen. Guk laruNbateTan, bostetan geRatzen GARA, eta igandeaN ere bai, baina asteleHEnetan eta astearteETan ikasi behar dugu eta ez NAIZ geRatZEN. Normalean, astean behin La Morera joaTEn naiz.
      Agur, hau da nire kuadrila.
      Ander Pasquel

      Eliminar
  13. kaixo silvio,
    Nire koadrilla txikia da, zazpi laguanak gara. Ainhoa, Andrea, Carla, Claudia, Naroa, Silvia eta Uxue.
    Guk institutoan edo mobilarekin geratzen dugu.
    Normalean Rochapean geratzen dugu.
    Agur, carla

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo silvio,
      Nire koadrila txikia da, zazpi lagUN gara. Ainhoa, Andrea, Carla, Claudia, Naroa, Silvia eta Uxue.
      Gu institutUan edo mobilarekin geratzen GARA.
      Normalean ERRochapean geratzen GARA.
      Agur, carla

      Eliminar
  14. Kaixo Ander, zer moduz?
    Gaur nire kuadrilla aurkeztuko duzu.
    Nire kuadrilla txikia da,7 pertsonak gara. Nire kuadrilla Olaguen eta Antsoainen gedatzen dugu.
    Oraindela 5 egun Iruñean gedatzen ginen. Guk larumbatean, seietan gedatzen dugu, eta igandea ere bai, baina astelenetan eta azteazkenan ikasi behar dugu eta asteartean eta ostegunean entrenamendu daukat. Normalean, astean behin Itaroara joan naiz.
    Hau da nire kuadrilla.
    Agur!
    xabier Marin.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Ander, zer moduz?
      Gaur nire kuadrilA aurkeztuko dIZUT.
      Nire kuadrila txikia da,7 pertsonA gara. Nire kuadrillaKOAK Olaguen eta Antsoainen geRatzen GARA.
      Orain dela 5 egun Iruñean geRatU ginen. GU larumbateTan, seietan geRatzen GARA, eta igandeETAN ere bai, baina asteleHEnetan eta aSteazkenETan ikasi behar dugu eta astearteETan eta osteguneTan entrenamenduA daukat. Normalean, astean behin Itaroara joATEan naiz.
      Hau da nire kuadrila.
      Agur!
      xabier Marin.

      Eliminar
  15. Kixo Silvio, zer moduz?
    Ni poz-pozik nago, atzo institutuan nire irakaslea esan didalako, zu nire adiskidea zarela. Baita ere urduria nago, zu datorren astean etorriko zara Iruñara.
    Orain zure galderak erantzungo dut.
    Niri koadrila txikian ibiltzea gustatzen zait, uste dut hobea dela, jendeei ezagutzen duzulako. Gu oinez ateratzen gara baina nik hahiago dut bizikletaz erabili, uste dut askarragoa dela eta. Normalean asteburuetan geratzen gara, denbora gehiago dauzkazulako kalean ibiltzea. Adibidez: asteartean bakarrik bederatzietara geratu ahal naiz, baina larunbatean hamibietara geratu ahal naiz. Guk Antsoainen geratzen gara baina orain dela hiru aste, Itaroara joan ginen eta datorren astean La moreara joateko asmoa daukagu.
    Beno, hau da dena
    Agur!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. KAixo Silvio, zer moduz?
      Ni poz-pozik nago, atzo institutuan nire irakasleaK esan didalako, zu nire adiskidea zarela. Urduri ERE nago, zu datorren astean etorriko zara IruñEra.
      Orain zure galderak erantzungo dITut/DIZKIZUT.
      Niri koadrila txikian ibiltzea gustatzen zait, uste dut hobea dela, jendeA ezagutzen duzulako. Gu oinez ateratzen gara baina nik NAhiago dut bizikletaz erabili, uste dut aZkarragoa dela eta. Normalean asteburuetan geratzen gara, denbora gehiago dauKAGUlako kalean ibiltzeKO. Adibidez: asteartean bakarrik bederatzietaN geratTZEN ahal naiz, baina larunbateTan hamAbietaN geratZEN ahal naiz. GU Antsoainen geratzen gara baina orain dela hiru aste, Itaroara joan ginen eta datorren astean La moreara joateko asmoa daukagu.
      Beno, hau da dena
      Agur!!!!

      Eliminar
  16. Kaixo Silvio, Ainhoa naiz!

    Nire koadrila txikia da, zazpi laguna gara. Gu mobilez ateratzen gara, edo instutoan hitz egiten dugu. Normalean asteburuetan geratzen gara, edo oporretan. Gu zentro komerciala "La Morea", edo Pamplonan ibiltzen dugu. Bai, gure urtebetetzeak, halloween eta karnabalak denak elkarrekin zelebratzen dugu. Eta hau da dena, muxu handi Iruñan.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Silvio, Ainhoa naiz!

      Nire koadrila txikia da, zazpi laguN gara. Gu mobilez ateratzen gara, edo instutoan hitz egiten dugu. Normalean asteburuetan geratzen gara, edo oporretan. Gu zentro komercial BATERA, "La Morea"RA JOATEN GARA, edo IRUÑEan ibiltzen GARA. Bai, gure urtebetetzeAK, halloweEN eta INAUTERIAk denOk elkarrekin zelebratzen dITugu. Eta hau da dena, muxu handi IruñETIK.

      Eliminar
  17. Kaixo Silvio,ni Uxue naiz. Ni Iruñan bizi naiz eta lagunak ditut.
    Gure kuadrila txikia da baina oso gustuko dago. Gu 7 neska gara. Silvia,Carla,Claudia,Andrea,Naroa,Ainhoa eta ni azkena.
    Guk eskolan hitz egingo dugu ateratzeko,eta gero ateratzen gara.
    Normalean,gu kalean edo centrocomercialan ibiltzen gara,larunbatetan.
    Normalean ez dugu plan berriak. Nik uste dut koadrila normalea dela. Eta zu?Koadrila daukazu?
    Agur
    Uxue

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Silvio,ni Uxue naiz. Ni IruñEan bizi naiz eta lagunak ditut.
      Gure kuadrila txikia da baina oso gustuRA GAUDE. Gu 7 neska gara. Silvia,Carla,Claudia,Andrea,Naroa,Ainhoa eta ni azkena.
      Guk eskolan hitz egingo dugu ateratzeko,eta gero ateratzen gara.
      Normalean,gu kalean edo centrocomercialan/ MERKATALGUNEETAN ibiltzen gara,larunbatetan.
      Normalean ez dugu plan berriRIK, BEREZIRIK. Nik uste dut koadrila normalA/ARRUNTA dela. Eta zu?KoadrilaRIK daukazu?
      Agur

      Eliminar
  18. kaixo silvio,
    zure hegazkina atera duzu astelehenan ba, asteartean iruñan bisitatuko dugu. nire koadrilla presentatuko naiz eta zinemara joango gara. azteazkenean, zoo bat joango gara eta jatetxea ere bai. ostegunean nire amonaren etxera joango gara zergatik nik oso gustatzen zait nire amona bisitatzen. ostiralean igerirekura joango gara eta gero liburuak hartuko dut liburutegira. larunbatean zure pltsa egin behar duzu zergatik zure hegazkina atera zara igandean.
    muxu handia zure laguna andrea

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo silvio,
      zure hegazkina ateraKO dA astelehenEan, ORDUAN, asteartean iruñEan bisitatuko duZu. nire koadrilla AURKEZTUKO DIZUT eta zinemara joango gara. azteazkenean, zoo batERA joango gara eta jatetxeRa ere bai. ostegunean nire amonaren etxera joango gara niRI ASKO gustatzen zait ETA nire amona bisitatZEA. ostiralean igerirekura joango gara eta gero liburuak hartuko dITut liburutegiAM. larunbatean zure pOltsa egin behar duzu, zure hegazkina ateraTZEN DELAKO igandean.
      muxu handia zure laguna, andrea

      Eliminar
  19. Kaixo Silvio,
    zer moduz zaude,ni ongi nago.Orain Euskara ikasten ari naiz,Ostiralean froga daukatelako.Gero joango naiz Anderrekin,Ander nire laguna da.Ezagutu nuen Anderri orain dela hamar urte.Ni beti koadrilarekin joaten naiz,bakarrik ibiltza oso aspergarria da eta.Ni Antsoainen bizi naiz eta nire koadrila Antsoainen geratzen dira,oinez
    edo bizikletaz joaten naiz.Gu koadrilan 15 gara.Ni,normalean bakarrik asteburuan geratzen naiz.Gik larunbatean jokatu dugu patxanga bat eta beti asko barre egiten dugu.Atzo pensaztzen nuen eeta pentsatu nuen ¿Iruñera nirekin nahi duzu etorri?Gu toki asko joan ahal dugu,takoneratik alde zaharrera.alde zaharretik la moreara,la moreatik itaroara eta azkenean itaroatik etxera.Espero dut zure erantzuna.
    Agur Silvio

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Silvio,
      zer moduz zaude? ni ongi nago.Orain Euskara ikasten ari naiz,Ostiralean froga daukaDAlako.Gero joango naiz Anderrekin,Ander nire laguna da.Ezagutu nuen AndeR orain dela hamar urte.Ni beti koadrillarekin joaten naiz,bakarrik ibiltzEa oso aspergarria da eta.Ni Antsoainen bizi naiz eta nire koadriLla Antsoainen geratzen dA,oinez
      edo bizikletaz joaten naiz.Gu koadrilLan 15 gara.Ni,normalean bakarrik asteburuan geratzen naiz. GUk larunbatean jokatZEN dugu patxanga bat eta barre ASKO egiten dugu. Atzo penTsaTU nuen eta pentsatu nuen Iruñera nirekin ETORRI nahi AL duzu? Gu toki askoTARA joaTEn ahal GARA,takoneratik alde zaharrera.alde zaharretik la moreara,la moreatik itaroara eta azkenean itaroatik etxera.Espero dut zure erantzuna.
      Agur Silvio

      Eliminar
  20. kaixo,ni Ander naiz eta orain nire koadrilla piska bat kontatzen dizut. Ni koadrilla handiarekin gustatzen zait ibiltzen.Normalean gu oinez geratzen gara baino bizikletak ere bai,normalean arratsaldean geratzen gara, Ansoainen ibiltzen gara. Gu normalean ez dugu planik egiten,gu normalean inprobisatzen dugu.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. kaixo,ni Ander naiz eta orain nire koadrillaRI BURUZ piska bat kontatUKO dizut. Ni koadrilla handiaN IBILTZEA gustatzen zait. Normalean gu oinez geratzen gara baino bizikletak ere BATZUETAN HARTZEN DITUGU. NOrmalean arratsaldean geratzen gara, Ansoainen ibiltzen gara. GuK normalean ez dugu planik egiten,guK normalean inprobisatzen dugu.

      Eliminar