martes, 28 de enero de 2020

Azterketako idazlana

22 comentarios:

  1. Kaixo Silvio, zer moduz zaude?
    Niri koadrila txikia ibiltzea gustatzen zait oso lasaia eta dibertigarria da eta. Ni plazan ateratzen naiz. Gu oinez ateratzen gara oso osasuna da eta. Gu Iruñan, Mendillorin, Antsoainen, Txantrean eta Rotxapean ibiltzen gara oso dibertigarria eta oso osasuna da eta.
    Orain dela bi egun zinemara joan ginen.

    Iraultz Azanza Cañas

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Silvio, zer moduz zaude?
      Niri koadrila txikiaN ibiltzea gustatzen zait, oso lasaia eta dibertigarria da eta. Ni plazaRA ateratzen naiz. Gu oinez ateratzen gara oso osasunTSUa da eta. Gu IruñEan, Mendillorin, Antsoainen, Txantrean eta ERRotxapean ibiltzen gara, oso dibertigarria eta oso osasunTSUa da eta.
      Orain dela bi egun zinemara joan ginen, ETA DATORREN ASTEAN ITAROARA JOANGO GARA.

      Iraultz Azanza Cañas

      Eliminar
  2. Kaixo Silvio. Zer moduz zaude?

    Niri koadrila handiAN ibiltzea asko gustatzen zait, oso diBertigarria da eta. Gu, oinez ateratzen gara. Nire etxetik Ansoainera, Ansoainetik, Burladara, Burladetik Yamaguchira, eta Yamagucchirik nire etxera oinez ateratzen gara, baina ez da gucci. Normalean, asteburuan geratzen gara. Futbolean jolasTEN gara, eta gero Mc DONALSAN afaltzen dugu. Normalean, Ansoainen ibiltzen gara ,baina orian dela bost egun, La MoreAN geratu gineneta filma bat ikusi GENUEN. Guk, planak elkarrekin egiten ditugu, baina orain dela hilabete bat, Itaroara joan ginen nire familiarekin eta han afaldu GENUEN.

    ASIER MENDOZA

    ResponderEliminar
  3. kaixo Silvio. Zer moduz zaude? Ni ongi nago. Nik galdetu dut nola etorriko zarete? Autoz edo trenez? Orain nire lagunarekin nago eta oso dibertisgarria da. Nire koadrila oso andia andia da, guk hamasei peretxonak dugu. Guk ibil ateratzen dugu. Etxeaz geratzen dug. Eguneroko bisitzan Antzoainen edo Iruñen ibiltzen gara. Nire plana gu jan joango dugu.Nik oso ona jatetxea dakit. Eta pentxaten dut mendira joango gara, oso politagoa da. Nire hobe lagunak Lukas. Lukas alaia eta oso komprensibo da eta. Eguneroko bisitza hitz egiten dugu. Nire oso dibestisgarria da eta heavy metal gustatzen ahal dugu. Guk Antsoanik Iruñera joango dugu eta iruñetik Mendillorrera joango dugu. Agur Silvio. Bihar idatzi gara

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. kaixo Silvio. Zer moduz zaude? Ni ongi nago. Nik galdetu dIZUT nola etorriko zareteN? Autoz edo trenez? Orain nire lagunarekin nago eta oso dibertisgarria da. Nire koadrila oso Handia da, guk hamasei pertSonA GARA. Guk ibilTZERA ateratzen GARA. EtxeaN geratzen GARA. Eguneroko bisitzan Antzoainen edo IruñeAn ibiltzen gara. GURE plana jaTERA joATEA dA .Nik jatetxe ON BAT dakit. Eta pentSatZen dut mendira joango garELa, oso politA da ETA. NireLAGUN HOBEA LUKAS DA. Lukas alaia DA eta oso komprensibo da. Eguneroko bisitzaZ hitz egiten dugu. Nire oso dibestisgarria da eta heavy metal gustatzen ahal dugu. Guk Antsoanik Iruñera joango dugu eta iruñetik Mendillorrera joango GARA. Agur Silvio. Bihar idatzi gara

      Eliminar
    2. nik galdetu nahi dizut
      nire kuadrilla handi-handia da.
      GU hamasei pertsona gara.
      GU ibiltzera ateratzen gara.
      bizitzan
      ANtsoainen
      Nik jatetxe on bat ezagutzen dut.
      Nire lagun ONENA
      ulerkorra
      Nire KUADRILLA oso dibestIgarria da eta heavy metalA gustatzen ZAIGU. GU AntsoanDik Iruñera joango GARA eta Iruñetik Mendillorrera joango GARA. Agur Silvio. Bihar idatziKO DIZUT

      Eliminar
  4. Kaixo Silvio.

    Zer moduz?Nik zure e-maila irakurri dut eta zure galderak erantzungo ditut.
    Niri koadrilla txikian ibiltzen gustatzen zait,dibertigarria delako eta jende gustia ezagutzen dudalako.
    Asteburretan geratzen gara,nik uste dut hau hobea dela,iuze geratu ahal naizelako

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Silvio.

      Zer moduz?Nik zure e-maila irakurri dut eta zure galderak erantzungo ditut.
      Niri koadrilla txikian ibiltzen gustatzen zait,dibertigarria delako eta jende gustia ezagutzen dudalako.
      AsteburUetan geratzen gara,nik uste dut hau hobea dela, ILUNTZEAN geratu ahal naizelako

      Eliminar
    2. Kaixo Silvio.

      Zer moduz?Nik zure e-maila irakurri dut eta zure galderak erantzungo ditut.
      Niri koadrilla txikian ibiltzeA gustatzen zait,dibertigarria delako eta jende guZtia ezagutzen dudalako.
      AsteburUetan geratzen gara,nik uste dut hau hobea dela, ILUNTZEAN geratu ahal naizelako.

      Eliminar
  5. kaixo silviok:
    zer moduz? Ni ongi nago. Nire koadrila handia da. Guk hamar pertzonak gara. Nik bizikletaz ala oinez ateratzen dut. Normalea Iruñan geratzen dugu. Baina Ostiralean mendira geratzen ondo pasutu dut

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Zaixo SilvIO:
      Zer moduz? Ni ongi nago. Nire koadrila handia da. Guk hamar pertSonA gara. Nik bizikletaz ala oinez ateratzen NAIZ. Normalea Iruñan geratzen GARA. Baina OstiraleTan mendira geratzen GARA ETA ONGI EGOTEN NAIZ

      Eliminar
  6. kaixo silviok:
    zer moduz? Ni ongi nago. Nire koadrila handia da. Guk hamar pertzonak gara. Nik bizikletaz ala oinez ateratzen dut. Normalea Iruñan geratzen dugu. Baina Ostiralean mendira geratzen ondo pasutu dut

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. kaixo silvIO:
      zer moduz? Ni ongi nago. Nire kUadriLla handia da. GU hamar pertSonA gara. NI bizikletaz ala oinez ateratzen NAIZ. NormaleaN IruñEan geratzen GARA. Baina Ostiralean mendira JOAN GINEN ETA ondo paSAtu GENUEN.

      Eliminar
  7. Kaixo Silvio.
    Zer moduz? Nik irakurri dut zure e-maila eta ure galderak erantzungo DITUT.
    NI koadrila txikian ibiltzea gustatzen zait, nik uste dut dibertigarria dela.
    GU asteburuan geratzen gara deNbora gehiagogeratzen GARELAKO.
    Normalean Antsoainen geratzen ... baina oraindela bi ilabete Itaroan geratzen GARELAKO,OBEA DELAKO
    GU Itaroan ,cinemara eta bolerara JOATEN GARA baina afaldu ere egin dugu hor.
    Oso dibertigarria da.



    IKER GOÑI

    ResponderEliminar
  8. kaixo silvio
    zer moduz ?
    ni oso ongi nago , eta ni eta nire koadrila ikusteko gogoa daukagu , niri koadrila handian ibiltzea guztatzen zait
    normalean nire herrian gertzen gara baina noizean behin itaroara joan gara eta orduan autobusez edo kotxez joan gara .
    astean zehar etxekolanak egin behar dugu eta horregatik asteburu guztietan geratzen gara .
    hemen zaudenean plan berazi prestatuko dugu.
    2 eta 3 ideia daukagu baina zer guztatzen zaizu jakin behar dugu .
    oso ongi pasatuko dugu
    agur gero arte

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. kaixo silvio
      zer moduz ?
      ni oso ongi nago , eta ni eta nire koadrila ikusteko gogoa daukagu , niri koadrila handian ibiltzea guztatzen zait
      normalean nire herrian gertzen gara baina noizean behin itaroara joaTEn gara eta orduan autobusez edo kotxez joaTEn gara .
      astean zehar etxekolanak egin behar dITugu eta horregatik asteburu guztietan geratzen gara .
      hemen zaudenean plan berEzi BAT prestatuko dugu.
      2 eta 3 ideia dauZkagu baina zer guStatzen zaizuN jakin behar dugu .
      oso ongi pasatuko dugu
      agur gero arte

      Eliminar
  9. Kaixo Silvio,zermoduz?
    Ni poz-pozik nago, atzo institutuan nire irakasleak esan didalako, zu zarela nire adikisdea eta nik ezagutzeko gogoa daukat. Baina urduri nago, zu datorren astean Iruñara etorriko zara.
    Orain, zure galderak erantzungo ditutu.Niri koadrila txikitan ibiltzea gustatzen zait, uste dudalako koadrila handi batean ez duzula jendea ezagutzen. Eta koadrila txiki batean bai, denak ezagutzen dituzu. Gu normalean oinez ateratzen gara, baina nik hahiago dut bizikletaz joan, hobea delako, askarragoa da eta. Gu asteburuetan geratzen gara, denbora gehiago daukagulako ibiltzeko,larunbatetan, hamabietan geratzen ahal naiz. Gu normalean Antsoainen geratzen gara, baian orain dela hiru aste Itaroara joan ginen, eta datorren asteburuan LaMoreara joateko asmoa daukagu. Eta Otsilaren 4ean Sendavivara joango gara, Ekainaren 15ean Portaventurara joango gara,guri atrakziozko parkeak gustatzen zaizkigulako.

    Beno, hau da dena, AGUR !!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Silvio,zer moduz?
      Ni poz-pozik nago, atzo institutuan nire irakasleak esan didalako, zu zarela nire adikisdea eta nik ZU ezagutzeko gogoa daukat. Baina urduri nago, zu datorren astean IruñEra etorriko zara.
      Orain, zure galderak erantzungo dituT.Niri koadrila txikitan ibiltzea gustatzen zait, uste dudalako koadrila handi batean ez duzula jendea ezagutzen. Eta koadrila txiki batean bai, denak ezagutzen dituzu. Gu normalean oinez ateratzen gara, baina nik hahiago dut bizikletaz joan, hobea delako, aZkarragoa da eta. Gu asteburuetan geratzen gara, denbora gehiago daukagulako ibiltzeko,larunbatetan, hamabietan geratzen ahal naiz. Gu normalean Antsoainen geratzen gara, baiNA orain dela hiru aste Itaroara joan ginen, eta datorren asteburuan LaMoreara joateko asmoa daukagu. Eta Otsilaren 4ean Sendavivara joango gara, Ekainaren 15ean Portaventurara joango gara,guri atrakziozko parkeak gustatzen zaizkigulako.

      Beno, hau da dena, AGUR !!!

      Eliminar
  10. Kaixo, Silvio!
    Galderak asko egin dituzu nier koadrillen buruz eta orain ernantzungo dituzu.
    Nire koadrilla handia da, berrogei pertsonak gara, koadrilla handia da, koadrilla normaleam hamar pertsonak daude eta. Guk mobilekin deitu dugu eta gero villabesan joaten gara, gero asko ibiltzen dugu eta villabesan joaten dugu iruñera, pixka bat descansatu eta. Gu arratzaldean geratzen dugu, baina astean ez geratzen dugu. Ostiralean, larumbatean eta igandean geratzen dugu, astean ikasi behar dugu eta. 16:30tik-23:30ra geratzen gara, dembora asko egoten gustatzen zaigu eta. Gu iruñean geratzen gara, baina askoibiltzen dugu, etxetik iruñera, iruñitik burguer kingra, burguer kingtik tutura, eta gero villabesa aurketuko dut eta nire etxera joaten naiz.Normalean, hau eguiten dugu, baina orain dela bi aste, cinemara joaten gintzen eta pelicula oso interesgarria ikusi gintzen.
    Hau da dena, agur!
    Ander Pasquel

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo, Silvio!
      Galderak asko egin dituzu niRE koadrillARI buruz eta orain erAntzungo diZKIZUT/DITUT.
      Nire koadrilla handia da, berrogei pertsonA gara, koadrilla handia da, koadrilla normaleam hamar pertsonA daude eta. Guk mobilekin deitZEN dugu eta gero villabesaZ joaten gara, gero asko ibiltzen GARA eta villabesaZ joaten GARA iruñera, pixka bat desKANSATZERA. Gu arratSaldeTan geratzen GARA, baina astean ZEHAR ez GARA geratzen. OstiraleTan, laruNbateTan eta igandeETan geratzen GARA, astean ikasi behar dugu eta. 16:30tik-23:30ra geratzen gara, deNbora asko egoteA gustatzen zaigu eta. Gu IRuñean geratzen gara, baina asko ibiltzen GARA, etxetik Iruñera, IruñEtik burguer kingERa, burguer kingEtik tutura, eta gero villabesa HARTZEN dut eta nire etxera joaten naiz.Normalean, hau egIten dugu, baina orain dela bi aste, cinemara joaN ginEn eta peliKula oso interesgarri BaT ikusi gENUEN.
      Hau da dena, agur!
      Ander Pasquel

      Eliminar
  11. Kaixo, Silvio!
    Galderak asko egin dituzu niRE koadrillARI buruz eta orain erAntzungo diZKIZUT/DITUT.
    Nire koadrilla handia da, berrogei pertsonA gara, koadrilla handia da, koadrilla normaleam hamar pertsonA daude eta. Guk mobilekin deitZEN dugu eta gero villabesaZ joaten gara, gero asko ibiltzen GARA eta villabesaZ joaten GARA iruñera, pixka bat desKANSATZERA. Gu arratSaldeTan geratzen GARA, baina astean ZEHAR ez GARA geratzen. OstiraleTan, laruNbateTan eta igandeETan geratzen GARA, astean ikasi behar dugu eta. 16:30tik-23:30ra geratzen gara, deNbora asko egoteA gustatzen zaigu eta. Gu IRuñean geratzen gara, baina asko ibiltzen GARA, etxetik Iruñera, IruñEtik burguer kingERa, burguer kingEtik tutura, eta gero villabesa HARTZEN dut eta nire etxera joaten naiz.Normalean, hau egIten dugu, baina orain dela bi aste, cinemara joaN ginEn eta peliKula oso interesgarri BaT ikusi gENUEN.
    Hau da dena, agur!
    Ander Pasquel

    ResponderEliminar