martes, 4 de febrero de 2020

Ikasketak

Egitekoa: Italiako lagunak, Silviok, zure ikasketei buruzko galderak egin dizkizu. 12 lerroko idazlan bat egin:

IKASKETAK - Zein ikasgai gustatzen zaizu? - Zein lan gustatzen zaizu egitea gehien? - Zein da gutxien gustatzen zaizun ikasgaia? - Gustuko dituzu hizkuntzak? - Eta soinketa?


  • ..gustatzen zaizu?.....gustatzen zait.
  • -t(z)ea gustatzen....kantatzea gustatzen zait.
  • A B BAINO....GEHIAGO/GUTXIAGO/ Matematika Gorputz Heziketa baino gehiago gustatzen zait.
  • Gehien/gutxien gustatzen zaidan ikasgaia.....
  • Gustuko dituzu hizkuntzak? Bai gustuko ditu hizkuntzak/ hizkuntzak gustatzen zaizkit.

6 comentarios:

  1. Niri matematikak eta ingelesa gustatzen zaizkit oso garrantsitsuak dira eta. Niri filamak ikustea gustatzen zait, baina gehien gustatzen zaidan aktibitatea irakurtzea da, nik uste dut liburuak oso interresgarriak direla. Gutxien gustatzen zaidan ikasgaia Historioa da, nik pensatzen dut aspergarria eta zaia dela. Niri hizkuntzak gustazen zaizkit, oso beharrezkoak dira eta. Soinketa ez zait gustatzen ni oso aferra naiz eta.


    Iraultz

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri matematikak eta ingelesa gustatzen zaizkit oso garrantsitsuak dira eta. Niri filMak ikustea gustatzen zait, baina gehien gustatzen zaidan aktibitatea irakurtzea da, nik uste dut liburuak oso interresgarriak direla. Gutxien gustatzen zaidan ikasgaia Historioa da, nik pensatzen dut aspergarria eta zaia dela. Niri hizkuntzak gustazen zaizkit, oso beharrezkoak dira eta. Soinketa ez zait gustatzen ni oso aferra naiz eta.

      OSO ONGI.

      Eliminar
  2. Kaixo Silvio, zer moduz?
    Atzo nire irkaslea esan zidan zuk datorren astean etorriko zarela eta esan zidan zuk galdetu nuenela nire ikastei buruz. Ba, orain zure galderak erantzungo ditut.
    Niri geografia gustatzen zait, uste dut oso garrantsitsua dela jakitzea non dauden herrialdeak. Matematikak ere gustatzen zaizkit. Nire ama esaten dit oso zaiak direla baina nik uste dut ez dira hain zaia. Niri irakurtzea gustatzen zait baina gehien gustatzen zaidan aktibitatea idaztea da. Niri historioa ez zait gustatzen, oso aspergarria da eta. Hizkuntzak asko gustazen zaizkit, oportunitate asko ematen diotelako. Gehien gustazen zaidan hizkuntza euskera da, nire herriko hizkuntza da eta. Soinketa ez zait gustatzen, kirolak ez dira nire afizioa eta.
    Hau da dena. Agur !!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Silvio, zer moduz?
      Atzo nire irkasleaK esan zidan zU datorren astean etorriko zarela eta esan zidan zuk galdetu ZENUela nire ikastei buruz. Ba, orain zure galderak erantzungo ditut.
      Niri geografia gustatzen zait, uste dut oso garrantsitsua dela jakiTea non dauden herrialdeak. Matematikak ere gustatzen zaizkit. Nire amaK esaten dit oso zaiLak direla baina nik uste dut ez dirELa hain zaiLaK. Niri irakurtzea gustatzen zait baina gehien gustatzen zaidan aktibitatea idaztea da. Niri historioa ez zait gustatzen, oso aspergarria da eta. Hizkuntzak asko gustazen zaizkit, oportunitate asko ematen diZIKIDAtelako. Gehien gustazen zaidan hizkuntza euskera da, nire herriko hizkuntza da eta. Soinketa ez zait gustatzen, kirolak ez dira nire GUSTUKOAK eta.
      Hau da dena. Agur !!

      Eliminar
  3. Kaixo Silvio,
    Niri matematikak eta fisika kimika gustatzen oso dibertigarria direlako.
    Nik uste dut, magusteritza egingo dela, mutilekin eta neskekin lan egiten guststzen zait. Nire ama esan dit pazienzia asko daukat eta irakasle bat izatea, pazienzia asko behar duzu ukatea.
    Ere bai hizkuntzak gustatzen zaizkit. Ingelesa, Euskara, Gaztelania eta Italiesa hitz egiten dut. Orain italiera ikasten ari naiz akademia bat Burladan.
    Nik uste dut hizkuntzak oso importantea direla ate asko irekitzen didazue.
    Agur eta muxu bat Silvio

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Silvio,
      Niri matematikak eta fisika kimika gustatzen ZAIZKIT oso dibertigarriaK direlako.
      Nik uste dut magIsteritza egingo dUDAla, mutilekin eta neskekin lan egiteA gustAtzen zait ETA. Nire amaK esan dit pazienzia asko daukaDALA eta irakasleA izatEKO pazienTzia HANDIA EDUKI behar duzuLA.
      hizkuntzak ERE gustatzen zaizkit. IngelesaZ, EuskaraZ, GaztelaniaZ eta ItalieRaZ hitz egiten dut. Orain italiera ikasten ari naiz BURLATAKO akademia batEAN.
      Nik uste dut hizkuntzak oso iNportanteaK direla ate asko irekitzen diZKIdaTE ETA.
      Agur eta muxu bat Silvio

      Eliminar