miércoles, 5 de febrero de 2020

Otsailaren 3ko azterketa

22 comentarios:

  1. IDAZLANA 1
    Kaixo Maria,zer moduz zaude? Nik uste dut, ez naizela joango afaria. Barkatu,baina familiarekin,mendiara joaten naiz.
    Espero dut,Mikelek urtebetetzea ongi pasatzeko zarete. Ere bai,nik esaten dut lagunak baina uste dut,zu lehenengoa.+
    Agur eta ongi pasa

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Maria,zer moduz zaude? Nik uste dut ez naizela joango afariRa. Barkatu,baina familiarekin,mendiRA joaten naiz.
      Espero dut MikeleN urtebetetzeaN ongi pasatzeA. nik esaten dut lagunak OSO GARRANTZITSUAK DIRELA, baina uste dut,zu lehenengoa ZARELA.+
      Agur eta ongi pasa

      PUNTUAZIOA.

      Eliminar
    2. NIk lagunei esango diet, baina nik orain zuri esaten dizut ni ez naizela joango MIkelen urtebetetzera.

      Eliminar
  2. IDAZLANA 2
    Kaixo Silvia,nik pensatuko dut,uztaila polita da oporrak hartzeko. Zer pensatzen duzu Madrila joango zaren,nirekin eta Hugorekin.
    Gu autoaz joango gara eta Pradoa Museoa ikusiko dugu eta gero buelta emango gara. Zer uste duzu gurekin joango?
    Agur eta deitu zaren.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Silvia,nik penTsaTU dut uztaila HILABETE polita dELa oporrak hartzeko. Zer pensatzen duzu? MadrilERa ETORRIKO zaRA,nirekin eta Hugorekin?
      Gu autOz joango gara eta Pradoa Museoa ikusiko dugu eta gero buelta BAT emango DUGU. Zer uste duzu? Gurekin ETORRIKO ZARA?
      Agur eta deitu, FABOREZ.

      Eliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Kaixo Aitor, zer moduz zaude?
    Ni triste nago, zure urtebetetxera ez naiz joango eta. Atzo poz-pozik nengoen, zuk galdetu didazu zure urtebetetxera joango ahal naizen eta nik uste nuen joango ahal naizela baina nire amari galdetu diot eta esan dit Larunbatean ez gaudela Iruñean, Bilbon gaude, "Cirque du Soleil" ikusiko dugulako antzerkian. Nik nahiago dut afarira joan baina nire amak agindu dit Bilbora joateko.
    Zu zara nire lagunik hoberena eta nik opari handia erosi dizut. Igandean geratu ahal zara oparia irekitzeko.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Aitor, zer moduz zaude?
      Ni triste nago, zure urtebetetZera ez naiz joango eta. Atzo poz-pozik nengoen. zuk galdetu didazu EA zure urtebetetZera joango NAIZEN/ JOATEN ahal naizen eta nik uste nuen joaTEN ahal nINTZEla baina nire amari galdetu diot eta esan dit Larunbatean ez gaudela Iruñean, Bilbon gaude, "Cirque du Soleil" ikusiko dugulako antzerkian. Nik nahiago dut afarira joan, baina nire amak agindu dit Bilbora joateko.
      Zu zara nire lagunik hoberena eta nik opari handia erosi dizut. Igandean geratu ahal Gara oparia irekitzeko?

      Eliminar
  5. IDAZLANA 1:
    Kaixo Gorka, zer moduz?
    Ni ez nago ongi, buruko mina eta tripako mina dauat eta. Zure urtebetetzea ez naiz joango. Pena handia daukat baina etxean geratuko naiz. Barkatu.
    Espero dut oso ongi pasatzeko, agur!
    CARLA

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Gorka, zer moduz?
      Ni ez nago ongi, buruko mina eta tripako mina dauKat eta. Zure urtebetetzeRa ez naiz joango. Pena handia daukat baina etxean geratuko naiz. Barkatu.
      Espero dut oso ongi pasatZEA, agur!

      Eliminar
  6. IDAZLANA 2:
    Kaixo Juana!
    Zer moduz? ni oso ongi nago,oporrak daukat eta. Utzailaren Argentinara joango naiz lagunarekin bat. Utzailaren 16ra 31tik, benetan joan nahi dut. Esan dit oso polita da, eta interneten argazkiak oso politak dira.
    Gauza bat ez zait gustatzen, oso urrutik dago, 10 ordu egazkinen, ete lehenengo Madrilera joango behar dugu.
    Gustatzen zaizu gurekin etortzeko? pentsatu eta abisatu.
    Nre laguna gustatzen zai gurekin etortzeko.
    Agur!
    Carla.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Juana!
      Zer moduz? ni oso ongi nago,oporrak dauZkat eta. Utzailaren 25EAN Argentinara joango naiz laGUN batEKIN. Utzailaren 16TIK 31ERA joan nahi dut, GOGOTIK JOAN NAHI DUT. Esan dit oso polita dELa, eta interneteKO argazkiak oso politak dirELa.
      Gauza bat ez zait gustatzen. Oso urrutI dago, 10 ordu HegazkineAn EGONGO GARA, etA HASTEKO Madrilera joaN beharKO dugu.
      Gurekin etorRI NAHI DUZU? pentsatu eta abisatu.
      NIre lagunaRI gustatzen zaiO ZU gurekin etortzeA.
      Agur!

      Eliminar
  7. IDAZLANA 1
    Laico Julen. Zer moduz zaude? Problema bat daukat. Sure urtebetetzea Ostiralean da. Eta ni ez naiz joango. Barkatu Julen. Ostiralean nire amak medikua dauka eta ni nire ama joango naiz. Zorionak Julen eta ondo pasatuko espero dut. Ostiralean idatziko duzu. Agur

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. KAIXO Julen. Zer moduz zaude? ARAZO bat daukat. Zure urtebetetzea ostiralean da. Eta ni ez naiz joango. Barkatu Julen. Ostiralean nire amak medikua dauka eta ni nire amaREKIN joango naiz. Zorionak Julen, eta ZUK ondo pasatZEA espero dut. OstiraleRAKO idatziko dIDAzu? Agur

      Eliminar
  8. IDAZLANA 2
    Kaixo Xabi. Hamabost egun izango ditugu, eta nik pentzaten dut hondartzara joango gara. Hiru pertxonak joango gara : Nirekin,zurekin eta Martarekin. Autoz Edo trenez joango gara. Ez dakigu zein . Saloura joango gara. Asko hotza egingo du. Guk museoa ikusiko dugu edo Ferrari Land joango gara. Ferrari Land ala museo baini iterresgarriagoa da. Pasalekua maritimoa ikusiko dugu eta asko gauzak erisiko dugu. Gurekin joatea 1234€ balio du. Zuk etorriko duzu? Bihar idatziko dugu. Agur!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. DAZLANA 2
      Kaixo Xabi. Hamabost egun izango ditugu, eta nik pentSaten dut hondartzara joango garELA. Hiru pertSonA joango gara : Marta, ZU eta HIRUROK. Autoz Edo trenez joango gara? Ez dakiT zein AUKERATU. Saloura joango gara? Hotz HANDIa egingo du. Guk museoa ikusiko dugu edo Ferrari LandERA joango gara. Ferrari Land MUSeoA bainO iNteresgarriagoa da. PasalekU maritimoa ikusiko dugu eta GAUZA ASKO erOSiko dITugu. Gurekin joateaK 1234€ balio du. ZU etorriko ZARA? BiharKO idatziko dIDAZU? Agur!

      Eliminar
  9. Kaixo laguna, zer moduz?

    Ni Ainhoa naiz. Ezkerrikasko, zure urbetzea invitatuko naiz. Baina nire aitak esan dit, hau gauean, nire amona, hopitalean dago, eta larunbatean zure urtebetzea, joango ikusteko dugu, nire amona. Oso triste nag, baina nire amona oso gaizki dago.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo laguna, zer moduz?

      Ni Ainhoa naiz. ESkerrik asko zure urbeBETEtzeRa GONBIDATZEAGATIK. Baina nire aitak esan dit GAUR gauean, nire amonA OSPitalean dagoELA, eta larunbatean zure urtebeTEtzeRa EZ NAIZ JOANGO, NIRE AMONA IKUSTERA joango GARA ETA. Oso triste nagO, baina nire amona oso gaizki dago.

      Eliminar
  10. IDAZLANA 2

    Kaixo laguna! Ainhoa naiz. Uztaila etorri ari da. Hamabost egun izango gara, eta nik pentsaten dut, planak , Italiakoaren. Egazkinaz joateko, nire familiarekin, eta etortzeko ere bai. Coliseloa eta Pisako dorrea ikusteko dugu. Eta hau da dena, agur eta ondo pasa!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. IDAZLANA 2

      Kaixo laguna! Ainhoa naiz. Uztaila HURBILTZEN ari da. Hamabost egun izango DITUGU, eta nik pentsatU dut planak ItaliaRA JOATEN AHAL GARELA. HEgazkinEz joateN AHAL GARA, nire familiarekin, eta HEGAZKINEZ ERE etorRI AHAL GARA. Coliseloa eta Pisako dorrea ikusIKO dITugu. Eta hau da dena, agur eta ondo pasa!

      Eliminar
  11. idazlana 1

    Kaixo Xabi.
    Zorionak! Nik irakurri dut zure e-maila baina nire osabarekin nago MadriLEN
    Asteburuan bueltatuko dut eta ez nagom Iruñan zure urtebetetzea ospatzeko.
    Pena handia da baina nik zuri deituKO dut eta jateko joango GARA
    Agur Xabi eta ondo pasa zure urtebetetzean






    idazlana 2

    Kaixo Xabi
    Nik uztailaren hamaseiTIK uztailaren hogeitamaikara joango NAIZ Barcelonara.
    Nahi duzu nirekin etorri? trenez joango gara.
    Hor Cam Nou ikusiko joango gara eta gero salou hondartzara joango gara.
    nik pentsatu dut Osasuna partidoa ikuiko Cam Noun eta gero eta gero diskoteka joateko. zer uste duzu? Nahi duzu etorri?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. idazlana 1

      Kaixo Xabi.
      Zorionak! Nik irakurri dut zure e-maila baina nire osabarekin nago MadriLEN
      Asteburuan bueltatuko NAIZ etaez nagO IruñEan zure urtebetetzea ospatzeko.
      Pena handia da baina nik zuri deituKO dIZut eta jateRA joango GARA.
      Agur Xabi eta ondo pasa zure urtebetetzean






      idazlana 2

      Kaixo Xabi
      Nik uztailaren hamaseiTIK uztailaren hogeitamaikara joango NAIZ Barcelonara.
      Nahi duzu nirekin etorri? trenez joango gara.
      Hor Cam Nou ikusTERA joango gara eta gero SAlouKO hondartzara joango gara.
      nik pentsatu dut OsasunaREN partidA BAT Camp NounEN IKUSTEN AHAL DUGULA eta gero eta gero diskoteka BATERA joatEN AHAL GARELA. zer uste duzu? Nahi duzu etorri?

      ONGI, IKER, SEGI HORRELA.

      Eliminar