martes, 19 de noviembre de 2019

Ahozkoak. Bidaiak.Lagunak.Festak

OINARRIZKO MAILA BAKARRIZKETA 

 BIDAIAK 
- Gustatzen zaizu bidaiatzea? - Nora? - Nola? - Norekin? - Noiz? - Oporretan nora joango zara?

  • ...gustatzen zaizu?.....gustatzen zait.
  • -t(z)ea gustatzen....kantatzea gustatzen zait.
  • Nora? -(e)ra joan, mendira joaten naiz
  • nora: sing-(e)ra; plur. -etara; mug- (e)tara, (e)ra. Bilbora joaten naiz.
  • nola? (e)z. Hegazkinez joaten naiz; 
  • Norekin? -arekin, -ekin, -(e)kin. Nire gurasoekin joaten naiz.
  • Normalean.......-t(z)en. Normalean joaten naiz.
  •  Datorren urtean.....-ko,-ngo Saloura joango naiz.
asturias bilaketarekin bat datozen irudiak


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 LAGUNAK -
Koadrila handian ala txikian ibiltzea gustatzen zaizu? - Nola ateratzen zara? - Noiz geratzen zarete? - Non ibiltzen zarete? - Plan berezirik egiten al duzue elkarrekin?
  • ...gustatzen zaizu?.....gustatzen zait.
  • -t(z)ea gustatzen....kantatzea gustatzen zait.
  • Nora? -(e)ra joan, mendira joaten naiz
  • nora: sing-(e)ra; plur. -etara; mug- (e)tara, (e)ra. Bilbora joaten naiz.
  • nola? (e)z. oinez joaten naiz; bizikletaz ateratzen naiz.
  • Norekin ibili? -arekin, -ekin, -(e)kin. Nire gurasoekin joaten naiz.
  • Noiz geratzen zarete?...(e)an,-(e)nean Asteburuetan ateratzen naiz; euria egiten duenean...
  • Normalean.......-t(z)en. Normalean joaten naiz.
  •  Datorren astean.....-ko,-ngo Itaroara joango naiz.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

cuadrilla sanferminera bilaketarekin bat datozen irudiak

 FESTAK - Gustatzen zaizkizu herri edo hirietako festak? - Nongo festak ezagutzen dituzu? - Zer egiten duzu festa horietan? - Norekin ibiltzen zara? - Nola pasatzen duzu?

  • ...gustatzen zaizkizu?.....gustatzen zaizkit.
  • -t(z)ea gustatzen....kantatzea gustatzen zait.
  • Nongo festak? ..-(e)ko, -ngo Imirizalduko jaiak gustatzen zaizkit.
  • Zer egiten duzu....?
  • Nora? -(e)ra joan, mendira joaten naiz
  • nora: sing-(e)ra; plur. -etara; mug- (e)tara, (e)ra. Bilbora joaten naiz.
  • nola? (e)z. oinez joaten naiz; bizikletaz ateratzen naiz.
  • Norekin ibili? -arekin, -ekin, -(e)kin. Nire auzoko lagunekin joaten naiz.
  • Noiz geratzen zarete?...(e)an,-(e)nean Asteburuetan ateratzen naiz; euria egiten duenean...
  • Normalean.......-t(z)en. Normalean joaten naiz.
  • Nola pasatzen duzu? -ki Ongi pasatzen dut, gaizki, gustura egoten naiz, primeran pasatzen dut.
  •  Datorren astean.....-ko,-ngo Itaroara joango naiz.
cuadrilla sanferminera bilaketarekin bat datozen irudiak

No hay comentarios:

Publicar un comentario