martes, 19 de noviembre de 2019

Ahozkoak. Mendia ala hondartza? Aisialdia. Ikasketak.

OINARRIZKO MAILA BAKARRIZKETA 


 MENDIA ala HONDARTZA - Zein gustatzen zaizu gehiago? - Joaten zara? - Nora? - Norekin? - Noiz? - Oporretan mendian ala hondartzan ibiltzen zara?

  • ..gustatzen zaizu?.....gustatzen zait.
  • -t(z)ea gustatzen....kantatzea gustatzen zait.
  • A B BAINO....GEHIAGO/GUTXIAGO/ Mendia itsasoa baino gehiago
  • Nora? -(e)ra joan, mendira joaten naiz
  • nora: sing-(e)ra; plur. -etara; mug- (e)tara/(e)ra. Bilbora joaten naiz.
  • nola? (e)z. Hegazkinez joaten naiz; 
  • Norekin? -arekin, -ekin, -(r)ekin. Nire gurasoekin joaten naiz.
  • Normalean.......-t(z)en. Normalean joaten naiz.
  •  Datorren urtean.....-ko,-ngo Monte Perdidora joango naiz.




monte perdido bilaketarekin bat datozen irudiakhondartza bilaketarekin bat datozen irudiak

------------------------------------------------------------------------------------------
 AISIALDIA - Zer egiten duzu zure denbora librean? Irakurri, telebista ikusi, zinera joan, kalera atera… - Bakarrik ala lagunekin? - Noiz duzu denbora librea? - Plan berezirik batzuetan? 
  • Zer egiten duzu denbora librean?...-t(z)en 
  • Zertan jolastu/ jokatu? Futbolean jolasten naiz/jokatzen dut.
  • Zer irakurri? Zer ikusi telebistan? zinera joan...
  • Gehien gustatzen zaidan liburua/filma/telesaila/musika......
  • Noiz ? -(e)an, -(e)nean. Arratsaldean, denbora ona egiten duenean....
  • Plan berezirik batzuetan? Batzuetan, noizean behin, askotan, hilabetean behin...-t(z)en . Hilabetean behin zinemara joaten gara, Itaroara, eta gero jatetxe batera joaten gara hanburgesa bat jatera.


sala de cine bilaketarekin bat datozen irudiak
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

IKASKETAK - Zein ikasgai gustatzen zaizu? - Zein lan gustatzen zaizu egitea gehien? - Zein da gutxien gustatzen zaizun ikasgaia? - Gustuko dituzu hizkuntzak? - Eta Gorputz-Heziketa? Zer ikasteko asmoa daukazu?.

  • ..gustatzen zaizu?.....gustatzen zait.
  • -t(z)ea gustatzen....kantatzea gustatzen zait.
  • A B BAINO....GEHIAGO/GUTXIAGO/ Matematika Gorputz Heziketa baino gehiago gustatzen zait.
  • Gehien/gutxien gustatzen zaidan ikasgaia.....
  • Gustuko dituzu hizkuntzak? Bai gustuko ditu hizkuntzak/ hizkuntzak gustatzen zaizkit.
  • -t(z)eko asmoa
  • -tu, -i, -n + nahi izan.

clase bilaketarekin bat datozen irudiak

No hay comentarios:

Publicar un comentario