miércoles, 20 de noviembre de 2019

La Basu Irubidera etorri da.

la basu 1 bilaketarekin bat datozen irudiak


La Basu Irubidera etorri da.

Oso gustura egon gara La Basurekin. Gauza asko kontatu dizkigu, eta kantatu eta guzti egin dugu harekin. Ezin hobeki egon gara. Hasteko, hip-hopa eta rapa zer diren azaldu digu. Hip-hop kultaran dauden 4 adar erakutsi dizkigu. Gero, Hip-hop kulturan nola sartu zen kontatu digu. Eta gauza bat argi eta garbi utzi du: emakumea izanik eta euskalduna izanik, gainditu behar izan dituen trabak ez dira txikiak izan. Bukatzeko, rap-tailer txiki bat egin dugu. Baina esan bezala, gauza asko kontatu dizkigu. Errepaso txiki bat egingo dugu. Horretarako, binaka jarrita, ulertu duzuen gauzatxo bat ekarri, eta zuk asmatu ohartxo bat. Esaterako:

  • Red Bullek edari energetiko-energetikoak egiten ditu, baina gehiago saltzeko, hip-hop kulturaren gauza asko hartu ditu eta bere interes ekonomikoetara egokitu ditu. Ez dago urarekin parekatzen ahal den edaririk.

4 comentarios:

  1. Nik ulertu dut, rapa egiteko ahoa polita ezin da beharrezkoa eta eder izatea ere. Ideiak eta asmakisuna badauzkazu, rapa egin ahal duzu. Ni ados nago La Basurekin. Nik pensatzen dut rapera izateko oso garrantzitsua dela inpirazioia edukitzea.

    ResponderEliminar
  2. Nik ulertu dut rapa egiteko aHOTS polita EZ dELa beharrezkoa, eZta eder izatea ere. Ideiak eta ETORRERA badauzkazu, rapa egin ahal duzu. Ni ados nago La Basurekin. Nik pensatzen dut rapera izateko oso garrantzitsua dela inSpirazioA edukitzea.

    ResponderEliminar
  3. nik Ulertu nuen La basu txikitatik kantatzen hasi zela esan

    ResponderEliminar