lunes, 14 de marzo de 2016

3.ikaslea

4 comentarios:

  1. Hasteko, gehien gustatzen zaidan ikasgaia gurputz-hezkuntza da zeren mugitzen zara eta klasekoekin hitz egin hal duzu eta durarik gabe gutxien gustatzen zaidan ikasgaia matematikak ez zailak direlako zere aspergarrriak direlako. Gehien gustatzen zaidan ariketa irakurtzea da zeren, alde batetik hizkuntza gustatzen zaizkit. Eta mugimendua gustatzen zait eta gurpuz-eziketak oso justuko ditut.

    ResponderEliminar
  2. Hasteko, gehien gustatzen zaidan ikasgaia gurputz-hezkuntza da(,) zeren mugitzen zara eta klasekoekin hitz egin hal duzu eta, durarik gabe, gutxien gustatzen zaidan ikasgaia matematika DA, ez zailak direlako BAIZIK ETA aspergarrriak direlako. Gehien gustatzen zaidan ariketa irakurtzea da, zeren, alde batetik, hizkuntza gustatzen zaizkit, ETA BESTETIK, ATZERRIRA JOATEKO ASMOA DUDALAKO. bUKATZEKO, mugimendua gustatzen zait eta gurpuz-HeziketA oso Gustuko dUT.

    ResponderEliminar
  3. Kaixo ama, hasteko esango dizut zergatik ez naizen egongo egun hauetan. Ezuste bat atera zait, combateak aurreratu dira bi astez eta joan behar dut lehiaketara. Astebete bat iraunduko dira lehieaketak, bueltan izango nauzu lurumbatean.

    ResponderEliminar
  4. Kaixo Amaia,
    Hau sorpresa, pentsatuko duzu, nire e-maila ikustean. Hasteko esango dizut zergatik ez naizen egongo egun hauetan gure ikasgelan. Ezuste bat atera zait, Kick-boxing borrakaldiak aurreratu dira bi astez eta joan behar dut lehiaketara. Astebete bat iraunduko dute lehiaketek. Hale ere, nik uste dut bueltan izango nauzula larunbatean.
    Suerte ona izan, gero arte.

    ResponderEliminar