lunes, 14 de marzo de 2016

7.ikaslea

4 comentarios:

  1. BIDAIAK:
    Niri bidaiak asko gustatzen zaizkit zeren toki berriak ezagutzen dituzu eta oso ona esperientzia den.Udan oporretan ni nire familiarekin Salouera joaten naiz zeren nire aiton-amonak pisu bat daukaten.Autoz joaten gara eta elkarrekin igerilekura eta hondartzara joaten gara.Niri ez zait gustatzen hondartzara joatea baina nire amak esaten dit joatea behar dugela.Salou asko gustatzen zait zeren beti tenperatura oso ona izaten da eta asko turistak joaten dira.
    Batzuetan, San Sebastianara ere joaten gara edo frantsesa herri batera.Bero asko egiten duenean hondartzara joaten gara eta gero hirian bisita bat egiten dugu. Handiagoa izango naizenean bidaiak asko egingo ditut. Nik dirua edukiko banuke, ni Nueva Yorkera joango nintzateke.Uste dut munduko hiria politena dela. Nire lagunekin joatea nahiko nuke.

    ResponderEliminar
  2. BIDAIAK:
    Niri ASKO GUSTATZEN ZAIT BIDAIATZEA zeren toki berriak ezagutzen dituzuN eta ESPERIENTZIA ONA DEN. UdaKO oporretan nire familiarekin JOATEN NAIZ Salouera zeren nire aiton-amonak pisu bat daukaten. Autoz joaten gara eta elkarrekin igerilekura eta hondartzara joaten gara. Niri ez zait gustatzen hondartzara joatea baina nire amak esaten dit joaN behar duGUla. Salou asko gustatzen zait zeren beti tenperatura oso ona izaten dEN eta asko turistak joaten diREN.
    Batzuetan, San Sebastianara ere joaten gara edo frantsesa herri batera.Bero asko egiten duenean hondartzara joaten gara eta gero hirian bisita bat egiten dugu. Handiagoa izango naizenean bidaiak asko egingo ditut. Nik dirua edukiko banuke, ni Nueva Yorkera joango nintzateke.Uste dut munduko hiria politena dela. Nire lagunekin joatea nahiko nuke.

    ResponderEliminar
  3. kaixo amaia:ç
    Ez naiz joango ikastolara zeren cubara joan naiz. cuban zazpi egun egongo naiz. gaur goizeko hamarretan aureportuan lurreratu naiz eta gero hotelara joan naiz. cuba oso polita da jendea oso jatorrak dira ta cuaren ondartza oso chucuna dago eta ura oso argia eta polita da. Urrengo igandean iruñara joango naiz. Nik oso ondo nago hemen eta zu?
    agur eta mere bearra ez izan.

    ResponderEliminar
  4. kaixo Amaia:
    Ez naiz joango ikastolara, zeren Kubara joan naiz. Kuban zazpi egun EMANGO DITUT. Gaur goizeko hamarretan aureportuan lurreratu naiz eta gero hotelara joan naiz. Kuba oso polita da, jendea oso jatorra da, Eta Kuaren Hondartza oso TXUKUN dago eta ura oso argia eta polita da. HUrrengo igandean iruñara joango naiz. NI oso ondo nago hemen eta zu?
    agur eta NIRE beHarra ez izan.

    ResponderEliminar