lunes, 14 de marzo de 2016

5.ikaslea

4 comentarios:

  1. Niri musika eta plastika gustatzen zaizkit. Txirula jotzen dut.
    Niri marraztea asko gustatzen zait, margotzea, berriz, ez zait gustatzen.
    Niri gizarte zientziak iskagaia ez zait gustatzen, oso aspergarria da eta ez dut ulertzen.
    Hizkuntzak ez zaizkit asko gustatzen. Baina Inglesa, Euskaraz eta Gaztelaniaz ikasten ari naiz.
    Gorpuz-heziketa gustatzen zait, saskibaloia asko gustatzen zait zeren jende asko ezagutzen duzu eta dibertigarria dela.

    ResponderEliminar
  2. HASTEKO, niri musika eta plastika gustatzen zaizkit. Txirula jotzen dut, eta MENDILLORRIKO MUSIKA-TALDEAN TXIRULA JOTZEKO ASMOA DUT.
    BAITA ERE, niri marraztea asko gustatzen zait, margotzea, berriz, ez zait gustatzen.
    Niri gizarte zientziak iskagaia ez zait gustatzen, oso aspergarria dELAKO, eta ez duDALAKO ulertzen.
    Hizkuntzak ez zaizkit asko gustatzen. Baina InglesEZ, Euskaraz eta Gaztelaniaz ikasten ari naiz. IKASKETAK BUTZATZEN DITUDANEAN, LONDONERA JOATEKO ASMOA DUT.
    bUKATZEKO, Gorpuz-heziketa gustatzen zait, saskibaloia asko gustatzen zait, zeren jende asko ezagutzen duzuN, eta dibertigarria delaKO.

    ResponderEliminar
  3. EZ ZAUDE ETXEAN EGUN AHUETAN
    Kaixo Amaia:
    Zer moduz zaude? Goizean Galiziara joango naiz nire amarekin, eta bi aste barruan bueltatuko gara etxera.
    A coruñara joango gara gure laguneko etxera.
    Ciesera joango gara argiak hartzeko, oso politak eta garbiak dira. Parke nazionala dira.
    Muxu bat.

    ResponderEliminar
  4. EZ ZAUDE ETXEAN EGUN HAUETAN
    Kaixo Amaia:
    Zer moduz zaude? Goizean Galiziara joango naiz nire amarekin, eta bi aste barRU bueltatuko gara etxera.
    A coruñara joango gara gure lagunAREN etxera.
    Ciesera joango gara argiak hartzeRA, oso politak eta garbiak dira. Parke nazionala dA.
    Muxu bat.

    ResponderEliminar