martes, 15 de marzo de 2016

9.ikaslea

8 comentarios:

  1. Nire senargai Jonathan da. Oso dibertigarria eta jatorra dela. Pamplonan bizi du, bere amarekin eta aitarekin. Gaztea da, ile motza eta marroia ditut, begi verdea ditu, altua da. Oso ondo pasatzen dugu beti: antsoainera, itaroa, ondartzaran, zinemara joaten dugu.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nire senargaiA Jonathan da. Oso dibertigarria eta jatorra dela USTE DUT. IRUÑEAN bizi dA, bere amarekin eta aitarekin. Gaztea da, ile motza eta marroia dU, begi BerdeaK ditu, altua da. Oso ondo pasatzen dugu beti: antsoainera, itaroRa, Hondartzara, zinemara joaten GARA.

      Eliminar
  2. Niri plastika gustatzen zait, oso dibertigarria dela. Baina, gizarte ez zait gustatzen, gauzak asko ikasten behar dut. Bai, niri izkuntza gustatzen zaizkit,Gastelaneaz,Euskaraz, Ingelesa izkuntzak hitz egiten dut. Ariketak fisikoak gustatzen zait.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri plastika gustatzen zait, oso dibertigarria delaKO. Baina, gizarteA ez zait gustatzen, gauZA asko ikasten behar dITut ETA. Bai, niri HizkuntzaK gustatzen zaizkit,GastelanIAZ,EuskaraZ, IngelesaZ hitz egiten dut. ArikeTA fisikoak gustatzen zaiZKIt.

      Eliminar
  3. Kaixo Amaia! Ni klasera ez joango gara, nire lagunekin Barcelonan joango gara. Barcelona, bost egun vueltatuko dut, Port aventura, eta Sagrada Familia joango gara.
    Agur Amaia!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Amaia! Ni klasera ez NAIZ joango, nire lagunekin BarcelonaRA joango NAIZ. BarcelonaTIK, bost egun BARRU ITZULIko NAIZ. Gero, Port aventuraRA, eta Sagrada FamiliaRA joango gara.
      Agur Amaia!

      Eliminar
  4. Nik kirola gustatzen naiz. Baino ez dut kirola egin, futbola gustatzen zait baina lagunekin. Eta dantzatzen gustatzen ere baina ez dut praktikatzen.Ni, nire lagunekin dantzatzen asko egiteko. Ni saskibaloia ez dut gustatzen baina egun bat jolasten naiz.

    ResponderEliminar
  5. NiRI kirola gustatzen ZAIT. Baino ez dut kirolIK egiTEn, futbola gustatzen zait baina lagunekin. Eta dantzatzeA ERE gustatzen ZAIT baina ez dut praktikatzen.NiK nire lagunekin asko DANTZATZEN DUT. NiRI saskibaloia ez ZAIT gustatzen, baina egun batEAN jolastU nINTZEN.

    ResponderEliminar